PDA

Vis full versjon : kobling av fjernkontrol til sentrallås v40 2001 hjelp!



kyrre
17/03/11, 16:18
Heisan.
Har kjøpt et billig sett med fjernkontroller og boks for disse og ønsker å montere det for å få fjernkontrol da låsene begynner å bli slitne med åra.

Har finni sentralen under radio og ut av den kommer det fryktelig mange ledninger som jeg lurer på hva er til.Trenger koblingskjema mao.

Hvis jeg kommer over et koblingskjema er det da noe annet å tenke på enn å få koblet ledningene riktig?
Er ikke ute etter andre funskjoner enn fjernstyrte dører.

Hadde vært gull hvis noen har peiling på dette, prøvde i går å måle meg fram i ledning salaten og det funka dårlig.Bare å ta selve målinga mens en ligger på magen ved pedalene og trykker på låseknappen på døra er kjedelige greier.

Prøvde å true et skjema ut av google også men nei da.

Trenger hjelp for å lande dette.

Kyrre.

kyrre
17/03/11, 16:40
Hm.vil bare legge til at jeg har lest tidligere innlegg her på forumet og di gjorde ikke susen.:)

kyrre
24/03/11, 11:15
Har nå koblet svinet og dørene adlyder ordre.

Her var det ikke mye hjelp å få:rolleyes:

Ser meg sjæl som den nye super guruen på sentrallås v40 :) ikke helt kanskje men kan prøve og hjelpe hvis noen slenger seg på et liknenede prosjekt og det lugger litt.

Kyrre

cz-hunter
31/03/11, 16:37
Har nå koblet svinet og dørene adlyder ordre.

Her var det ikke mye hjelp å få:rolleyes:

Ser meg sjæl som den nye super guruen på sentrallås v40 :) ikke helt kanskje men kan prøve og hjelpe hvis noen slenger seg på et liknenede prosjekt og det lugger litt.

Kyrre

Halla, på min v40 er det orginalt fjernstyrt sentrallås men den har forrige eier mistet:mad:. hvordan kan jeg få en ny fjernkontroll? er det bare å kjøpe på ebay og koble på nytt, eller er det mulig å bestille til bilnr???

angerman
31/03/11, 19:27
Halla, på min v40 er det orginalt fjernstyrt sentrallås men den har forrige eier mistet:mad:. hvordan kan jeg få en ny fjernkontroll? er det bare å kjøpe på ebay og koble på nytt, eller er det mulig å bestille til bilnr???

kjøp ny på volvo.må kodes med systemtester eller vida. alt etter årsmodell.

kyrre
04/05/11, 11:21
Orginal volvo må kodes ja.

har hørt 1500 nevnes i den sammenheng.

veit ikke om man kan kjøpe en på ebay og få den koda hos den lokale volvo guruen.

Kyrre