Vis full versjon : baklykter 77 245 (hvit blink)
noen som vet hvor man får tak i klare glass til 77 mod 245? untatt vparts syns 1200 kr er litt i dyrestelaget bare for 2 glass :P evnt om noen har brukte som er hele og pene til salgs for en rimelig pris :)
http://www.vparts.se/bilder/artiklar/0701116.jpg
har du prøvd jørgenrud bil og deler ?
skjekka hjemmesiden dems men fant ingen ting der iallefall.
Vet ikke om det går på de orignal glassa men vet om noen som legger blinklysa i blekningsmiddel og att den Oransje fargen forsvant. Virker iallefall på nyere 240 blinklys:)
åja,ja det går vel kanskje :)
Vet ikke om det går på de orignal glassa men vet om noen som legger blinklysa i blekningsmiddel og att den Oransje fargen forsvant. Virker iallefall på nyere 240 blinklys:)
Blir dem ikke rimelig matte da? :p nei ikke ødelegg originallampene hvis de er i bra stand
mener å huske at volvo selger dem orginale baklampene til syke priser.
Blir dem ikke rimelig matte da? :p nei ikke ødelegg originallampene hvis de er i bra stand
Blir ikke noe nevneverdig matte det som blir polerer man fort tilbake til glansen:)
ja det er sant :) lurer på om jeg heller skal sote dem svart isteden
Ikke lenge siden de solgte med rødt blinklys til rundt 500 på v-parts. Var kanskje bare en rest med noen få stk riktignok..
hmm,ja syns det er litt mye med 1200 kr bare for 2 glass liksom men får se jeg koster på meg det hehe :p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.