PDA

Vis full versjon : takplate med luke\soltak type original øk



Kodja
16/03/11, 17:26
noen som har et sedantak stående med dreneringsslanger og takluke, i god stand?
vurderer å få en fagmann til å skifte tak så jeg får takluke på 242n også før lakkering... er liksom det eneste som mangler på den bilen når jeg er ferdig...

så om noen har så rop ut eller om noen vet av noen som har vrakbil der taket med luke er bra til vrakpant f.eks. eller noen huggere som dere vet har stående bil med dette i?

rooop ut. må få gjort det innen en mnd ellers blir det neppe gjort :)

mamolv
16/03/11, 17:43
på verdal, trøndelag bildemontering, står det en 91 mod 244 med takluke, mener det var helt.sto faktisk snowcaper også på den...

Kodja
16/03/11, 17:53
takker for tipset! tar meg en tlf dit i morgen :) hva bør pris være på taket da? eller hva tar folk generelt for slikt... ikke at det virker så vanlig men...

mamolv
16/03/11, 18:00
takker for tipset! tar meg en tlf dit i morgen :) hva bør pris være på taket da? eller hva tar folk generelt for slikt... ikke at det virker så vanlig men...

et bilopphuggeri burde ikke ta mer enn en høvding for et tak med luke etter min mening, men ikke godt å si.

Kodja
16/03/11, 18:02
det jeg håpet på også... men får se. har sendt mail til øysand bilopphuggeri og de på verdal og hommelvik. hadde vært det ultimate å fått på det å før lakkering... hvis ikke blir det aldri... og soltak har jeg alltid savne på bilene mine...

mamolv
16/03/11, 18:07
det jeg håpet på også... men får se. har sendt mail til øysand bilopphuggeri og de på verdal og hommelvik. hadde vært det ultimate å fått på det å før lakkering... hvis ikke blir det aldri... og soltak har jeg alltid savne på bilene mine...

lite vits i å sende mail til verdal for dem svarer sjeldent.men er egentlig veldig greie der å handle med.pakket på dem litt is når jeg kjørte for diplom-is tidligere, da fikk jeg spesialpriser på varene..hehe..

Kodja
16/03/11, 18:12
hehe da kan du jo sjekke pris og si at en kjenning kommer å henter :p hehe

mamolv
16/03/11, 18:45
hehe da kan du jo sjekke pris og si at en kjenning kommer å henter :p hehe

hehe..har ikke fått så gode priser der i det siste året egentlig.har kjørt for diplom-is fra 2002 til 2008.men er behjelpelig om det skulle være noe.er bare 3 mil til verdal herfra:)

Kodja
16/03/11, 18:59
okei :)
skal ringe de i morgen å høre jeg... må få tak i tak :p fortest mulig OM jeg skal få det gjort :)

mamolv
16/03/11, 19:22
okei :)
skal ringe de i morgen å høre jeg... må få tak i tak :p fortest mulig OM jeg skal få det gjort :)

skjønner den ja, er godt med alt som er unnagjort.

Kodja
17/03/11, 08:30
fikk svar på mail fra verdal huggern og malvik. de hadde ikke sa de.

mamolv
17/03/11, 08:55
fikk svar på mail fra verdal huggern og malvik. de hadde ikke sa de.

tviler sterkt på at dem har hugd den 244n egentlig.ikke alltid dem har den beste oversikten der, så kan jo ringe og høre med dem:)

Bryhni
17/03/11, 10:18
har et komplett tak stående her , men blir kanskje litt langt unna deg ? kan få det for en tusing komplett med trekk osv ...

Kodja
17/03/11, 10:39
ja litt langt unna. mamolv er grei å sjekker på verdal for meg i løpet av uken her nå. de skulle ha 1500kr for det :)
500kr mer enn deg men kun 1,5 time å kjøre heldigvis :)
men takk for tilbudet!!! :)

_emil_
17/03/11, 23:02
har komplett tak fra turbo med org sort innertak. sms 45219251

Kodja
18/03/11, 09:44
gjerne... men alt for langt å kjøre til elverum også dessverre :(

Kodja
19/03/11, 13:20
2 stk 244 med soltak på øysand bildemontering... tror dere ikke begge to hadde herpa taket da?

kan også kjøpe hel bil for max 2000-3000kr så lenge den er kjørbar og har rustfritt\bulkfritt tak med original luke og rustfritt bagasjelokk av nytypen + gjerne greie hovedlykter, ikke et must....

så lenge den kan kjøres hjemme er det greit!!!

Kodja
21/03/11, 11:26
har et komplett tak stående her , men blir kanskje litt langt unna deg ? kan få det for en tusing komplett med trekk osv ...

aner du noe fraktmåte oppover?

Kodja
21/03/11, 11:27
har komplett tak fra turbo med org sort innertak. sms 45219251

sms sendt...

Kodja
21/03/11, 11:28
har et komplett tak stående her , men blir kanskje litt langt unna deg ? kan få det for en tusing komplett med trekk osv ...

aner du noe fraktmåte på det til trondheim? blir litt langt å kjøre egentlig, i alle fall med henger og slikt. tar vell fort en 10 timer tur retur tenker jeg... :(

Bryhni
21/03/11, 16:08
har nok desverre ingen lettvint måte annet en å hente det på henger , kanskje du kjenner noen med en lastebil elns som kunne tatt det med .

Kodja
21/03/11, 16:28
nah dessverre. brosjan har henger og kan hente men er litt vell langt. send meg noen bilder av takets tilstand så får jeg vurdere det når\om jeg ikke finner noe annet tak når jeg begynner å nærme meg deadline for dette Om jeg skal gjøre det... :)

Thomas N
27/03/11, 12:02
Hei :-D Jeg har et komplett tak som ble lakka for ikke lenge siden, med Takluke,sort taktrekk og sort trekk under takluka :-D Har også elektrisk motor til takluke om det er interesant, bor i Aure i Møre og Romsdal, 1.5 time unna trondheim :-D Gi meg et pip på pm om du er interesert :-D

Kodja
27/03/11, 12:16
har skaffet komplett bil som kommer til gards neste helg jeg skal ta alt fra. men elmotor til luka er interessant. er hvitt innertak og luke på min. så ev innertak og luke fra deg + motor kan være interessant til riktig pris når lønningen kommer. plast eller tøytak? orignialt sort?

Thomas N
27/03/11, 21:56
har skaffet komplett bil som kommer til gards neste helg jeg skal ta alt fra. men elmotor til luka er interessant. er hvitt innertak og luke på min. så ev innertak og luke fra deg + motor kan være interessant til riktig pris når lønningen kommer. plast eller tøytak? orignialt sort?


Okey, tenkte selge alt jeg men,så lenge jeg har taket må jeg nesten ha delene som hører til også, i tilfelle jeg kommer på og bruke det engang .. Tenkte kansje jeg ble kvitt hele så jeg slapp og kjøpe flere volvoer men,får vel la det stå så lenge da..

Knall at du fant komplett bil :-D Lykke til videre :-D