PDA

Vis full versjon : 2-DIN løsning til HU-850 m/telefon



Flakk
15/03/11, 14:29
Noen som veit om det finnes en god løsning til dette her? Har sett noen til uten telefon, men ingen deksel osv til de som har telefon. Hvordan ordner man så telefon fortsatt fungerer osv, hvis det er mulig?

konso
15/03/11, 17:55
Har sett bilde fra en bil, tror det var nederst på forumet her, han med S80. Tror han brukte en original frontplate som han kuttet ut hull for 2-din spiller i, samtidig som telefonen står der. Ellers så har jeg sett at det ble kjøpt en ny plate hvor dekselet der telefonen står ble kappet bort, og den nye ramma satt på plass.

Jeg funderte lenge på det samme, men kjøpte meg en 2-din ramme, overgangskabler, samt en Pioneer AVH-3300BT..

Sollien
18/03/11, 22:45
Noen som veit om det finnes en god løsning til dette her? Har sett noen til uten telefon, men ingen deksel osv til de som har telefon. Hvordan ordner man så telefon fortsatt fungerer osv, hvis det er mulig?

tror www.bluepower.se har det beste alternativet mtp ekstrautstyr;)

Flakk
03/04/11, 03:33
Se der ja :) Fant forresten ut at Volvo plutselig selger deksler til biler originalt! ( De gjorde ikke det sist jeg ringte). Så da vet folk det, kosta 350 smæckers eller no :)

Flakk
04/04/11, 12:55
Rettelse: Selger kun opp til 04 modell, crap :P Takk for linken forresten! Må se nærmere på den