PDA

Vis full versjon : *LØST*Bagasjeluke i vranglås :(



93_volvo960
14/03/11, 23:29
Skulle bare en rask tur ned i garasjen og sjekke noe i bagasjerommet på volvo'n.

Trykket på fjernkontrollen og hørte at det smalt høyere enn normalt fra bagasjelukket. :(

Prøvde å åpne - men sitter dønn fast. Forsøkte også å bruke nøkkelen og den ser ut til å fungere som normalt........... men uten at jeg for låst opp bagasjelukket. :eek:

Er en sedan dette, så er jo ikke så lett å komme til låsen når lukket ikke går opp. Noen som har opplevd dette på 940/960 og har noen gode råd?

På forhånd takk! :)

s4nd3r
14/03/11, 23:46
off. den er lei... :P var og henta en delebil en gang.. uten nøkkler. (forge eier hadde mistet den eine nøkkelen..) chop chop opprasjon det..

men, bagasje lokket brukte eg hammer for og få opp. knuste låsen bake bare.

93_volvo960
16/03/11, 23:50
off. den er lei... :P var og henta en delebil en gang.. uten nøkkler. (forge eier hadde mistet den eine nøkkelen..) chop chop opprasjon det..

men, bagasje lokket brukte eg hammer for og få opp. knuste låsen bake bare.

Løst! :)

Forsøkte å sprute inn verktøy-på-boks inn i alle åpninger rundt selve håndtaket....... litt røsking og riving - vips, så åpnet lokket seg! :eek::D

Flaks? :D

Kim74OTic
16/03/11, 23:57
Løst! :)

Forsøkte å sprute inn verktøy-på-boks inn i alle åpninger rundt selve håndtaket....... litt røsking og riving - vips, så åpnet lokket seg! :eek::D

Flaks? :D

funker på alt det der ;)

AleksanderK
19/03/11, 11:26
Ikke lukk igjen nå da :p

93_volvo960
22/03/11, 14:31
Ikke lukk igjen nå da :p

hehe, fungerer HVER gang nå - etter massiv dose "verktøy-på-boks" :D