PDA

Vis full versjon : Hva slags plast type er støtfangerplasten?



Ola Hagen
14/03/11, 19:38
hva slags plast er T5r fangerplasten som blir levert org fra volvo til 850?
tenker da på den nedre delen, som er org er lakk på.

Jeg trenger den plast benevningen, type navnet for å kunne få kjøpt riktig type plast tråd slaget til å plastsveise med.


takk på forhånd

Espen69
14/03/11, 21:24
Står ofte bak - støpt i plasten. PP er en type. Finnes masse lim på markedet som er lett å jobbe med. Alternativt smelter du inn plast fra tilsvarende fanger (eller du skjærer av en tynn strimmel fra et sted som ikke synes på fangern).

Ola Hagen
15/03/11, 16:49
ok, så det er ikke samme type plast på alle støtfangere som ble levert til volvo modellene altså?

Jeg har brukt lim, både tec 7, og routabond og en anna type som er no plastlim som jeg fekk ta en biloppretter på jobben.. og det holder ikke..


er det evnt noen sted jeg kan få kjøpt en slik bunt med plast tråd som man plast sveiser med til vanlig?
jeg har ikke noe særlig lyst til å kjøpe en hel sett med utstyr til noe jeg kanskje treng bare en gang i løpet av ti år..

OHKorpan.
16/03/11, 19:05
Jeg lima en orginal 850 R fanger med 2K lim fra Wurth, Den er så sterk att plasten ble myk den tiden dette herdet. De fleste bilopprettere har dette.

Ola Hagen
16/03/11, 20:02
Jeg lima en orginal 850 R fanger med 2K lim fra Wurth, Den er så sterk att plasten ble myk den tiden dette herdet. De fleste bilopprettere har dette.

ok, kanskje jeg skulle prøvd denne ja.. Trur du den vil klare å lime og holde sammen den nedre leppa på t5r fangeren?

klarte nemlig å rive av leppa i vinter..

Revell
16/03/11, 20:20
Er ikke den fangeren ABS plast da tru?:rolleyes:

OHKorpan.
16/03/11, 20:49
ok, kanskje jeg skulle prøvd denne ja.. Trur du den vil klare å lime og holde sammen den nedre leppa på t5r fangeren?

klarte nemlig å rive av leppa i vinter..

Det var den nedre leppa jeg limte :)

Revell: Det er ABS ja,men det finnes flere typer abs...