Vis full versjon : 240 90';LH 2,2 kontra LH 2,4
Hei. Har prøvd å søke og lete gjennom div. tråder, men finner ikke ut av det. Så da stiller jeg spørsmålet (som garantert er stillt før...): Hvordan finner jeg ut om det er LH 2,2 eller LH 2,4 på en 240 fra 1989-1990??
Holdt på å demonterte delebilen i helga, og fant to styreenheter inne under hanskerommet. Er det 2 ECU på 2,4 og 1 ECU på 2,2?
Håper noen har peiling på dette :p
lh 2,4 har svinghjulsføler (noe lh 2,2 ikke har)
lh 2,4 har diagnoseboks på venstre demperhus, el i nærheten der.(2,2 har ingen diagnose)
lh 2,2 har hallgiver i fordeler, kontakt inn på fordeler (2,4 har ikke)
begge sprut har 2 styreenheter
Begge spruta handterar berre bensinen, i motsetning til motronic. Tenning er styrt av ezk-systemet, men som alltid blir levert saman hos volvo.
Tusen takk for gode, enkle svar!! :) Bilen har da 2,4, tok bort en diagnoseboks, og så svinghjulsføler-ledningen.
Hvor mye kan jeg "kreve" for motor og ledningsnett? Motor har gått ca. 260.000, men er litt rar på tomgang. (Var olje i LMM og innsugs-slangen)
Tusen takk for gode, enkle svar!! :) Bilen har da 2,4, tok bort en diagnoseboks, og så svinghjulsføler-ledningen.
Hvor mye kan jeg "kreve" for motor og ledningsnett? Motor har gått ca. 260.000, men er litt rar på tomgang. (Var olje i LMM og innsugs-slangen)
legge ut på bud er smartest, folk vet ca hva de vil gi for det.
Okey. Er en på jobben min som er interessert, men han visste ikke hva det kunne være værdt, og jeg er ikke interessert i å hverken rane han, eller selge det alt alt for billig..
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.