Vis full versjon : KIR-nøkkel
Jeg lurer på hva en KIR-nøkkel til S60/V70 koster komplett nytt på volvo.
Mvh Jørn
Jeg lurer på hva en KIR-nøkkel til S60/V70 koster komplett nytt på volvo.
Mvh Jørn
Denne du tenker på?
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/04/626.jpg
litt mer beskrivende hva KIR betyr, er sikkert fint. uansett, noen som vet om det går ann å få felt inn et nøkkelblad fra en annen volvo (eksempelvis 850) inn i en sånn sak?
ikke nødvendigvis original, har ikke bruk for alle knappene og slikt med mindre det er noe som er programmerbart.
litt mer beskrivende hva KIR betyr, er sikkert fint. uansett, noen som vet om det går ann å få felt inn et nøkkelblad fra en annen volvo (eksempelvis 850) inn i en sånn sak?
ikke nødvendigvis original, har ikke bruk for alle knappene og slikt med mindre det er noe som er programmerbart.
Driver å tenker på dette selv da nøkkelen min har samme nøkkelblad. Det jeg veit du trenger er mottaksboksen og antenna. Usikker på om denne må være koblet opp mot CEM i de bilene som har dette. Det jeg undres på er hvordan få dette til å fungere mot hverandre da du må inn å programmere dette opp mot nøkkelen :confused:
EDIT: Btw; mener å huske at nøkkelen koster 1300-1400kr og 6-700kr i programmering. Usikker på nøyaktig pris, men tror det ligger på ca 2-2500kr...
Har sett en "how to do" på denne...
Mener den inneholdt å grave ut chippen i den gamle nøkkelen og flytte den over på den nye!
hva med å bare flytte bladet da? altså uten å bry seg om programmering osv? er altså ute etter flippnøkkel:D om andre veit om folk som selger slikt, uoriginalt, kun for å sette i nøkkelblader, er det like greit:D
hva med å bare flytte bladet da? altså uten å bry seg om programmering osv? er altså ute etter flippnøkkel:D om andre veit om folk som selger slikt, uoriginalt, kun for å sette i nøkkelblader, er det like greit:D
Bare å få tak i en brukt en eller noe fra sverige. Skal det selv, men skal prøve å få programmert denne opp til bilen min i tillegg!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.