PDA

Vis full versjon : KIR-nøkkel



bols
13/03/11, 02:22
Jeg lurer på hva en KIR-nøkkel til S60/V70 koster komplett nytt på volvo.

Mvh Jørn

Svirre
05/04/11, 23:13
Jeg lurer på hva en KIR-nøkkel til S60/V70 koster komplett nytt på volvo.

Mvh Jørn

Denne du tenker på?

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/04/626.jpg

mrstfu
05/04/11, 23:30
litt mer beskrivende hva KIR betyr, er sikkert fint. uansett, noen som vet om det går ann å få felt inn et nøkkelblad fra en annen volvo (eksempelvis 850) inn i en sånn sak?

ikke nødvendigvis original, har ikke bruk for alle knappene og slikt med mindre det er noe som er programmerbart.

Svirre
06/04/11, 21:48
litt mer beskrivende hva KIR betyr, er sikkert fint. uansett, noen som vet om det går ann å få felt inn et nøkkelblad fra en annen volvo (eksempelvis 850) inn i en sånn sak?

ikke nødvendigvis original, har ikke bruk for alle knappene og slikt med mindre det er noe som er programmerbart.

Driver å tenker på dette selv da nøkkelen min har samme nøkkelblad. Det jeg veit du trenger er mottaksboksen og antenna. Usikker på om denne må være koblet opp mot CEM i de bilene som har dette. Det jeg undres på er hvordan få dette til å fungere mot hverandre da du må inn å programmere dette opp mot nøkkelen :confused:


EDIT: Btw; mener å huske at nøkkelen koster 1300-1400kr og 6-700kr i programmering. Usikker på nøyaktig pris, men tror det ligger på ca 2-2500kr...

C.Erstad
06/04/11, 22:34
Har sett en "how to do" på denne...
Mener den inneholdt å grave ut chippen i den gamle nøkkelen og flytte den over på den nye!

mrstfu
15/04/11, 23:23
hva med å bare flytte bladet da? altså uten å bry seg om programmering osv? er altså ute etter flippnøkkel:D om andre veit om folk som selger slikt, uoriginalt, kun for å sette i nøkkelblader, er det like greit:D

Svirre
16/04/11, 17:33
hva med å bare flytte bladet da? altså uten å bry seg om programmering osv? er altså ute etter flippnøkkel:D om andre veit om folk som selger slikt, uoriginalt, kun for å sette i nøkkelblader, er det like greit:D

Bare å få tak i en brukt en eller noe fra sverige. Skal det selv, men skal prøve å få programmert denne opp til bilen min i tillegg!