PDA

Vis full versjon : ka og kor kan eg kjøpe trim til min b230fd?



hobbymekk
12/03/11, 17:47
kva burde eg kjøpe for å få litt meir futt i 9førren 92mod min? og kor burde eg bestille? :)

hobbymekk
12/03/11, 20:21
kass av desse vill passe ? http://www.pedersens-racing.no/bil/kamaksler/

R.G
12/03/11, 20:25
du må ha kam med fordeler spor:) hvorfor ikke sette i turbomotor? billigere det. bruker ikke mer det enn sugetrimminga di:p

hobbymekk
12/03/11, 21:04
får ikkje lov til å turbo på bilen... :/. hadde vell ganske kanskje gjort om eg hadde fått lov, hehe.. stod på en av kammen at man kunne oppnå 15 hk meir :)

Alexk1
13/03/11, 04:04
kan jeg få lov til å spørre hvorfor du ikke får lov til å ha turbo i bilen din? :P

Devils
13/03/11, 10:40
vil tru kørven er under 18år og vell så det.

er vell muligheten

Wrasko
13/03/11, 11:25
Send f.eks en mail til http://www.bilcross-shop.com/index.htm , så kan totto gi deg tips og foreslå ting som passer ditt budsjett. Husk å nevne at det er bruksbil

hobbymekk
13/03/11, 15:18
takk :)

hobbymekk
14/03/11, 02:26
kan jeg få lov til å spørre hvorfor du ikke får lov til å ha turbo i bilen din? :P
har vert en del ulykker her i bygda med folk som har hatt høg fart og stor motor, så pappa har gjett meg grei beskjed om å ikkje bygge om te turbo, hehe :)

hobbymekk
14/03/11, 02:27
vil tru kørven er under 18år og vell så det.

er vell muligheten

og vell så det nei, blir 18 i sommar, så er ikkje lenge igjen til lappen :)

A.Finstad
14/03/11, 15:24
be faren din kysse seg selv en viss plass å smekk på en turbo, du kommer uansett til å ha en bil med turbo en gang så hvorfor ikke første bilen?

gaupe
14/03/11, 15:32
be faren din kysse seg selv en viss plass å smekk på en turbo, du kommer uansett til å ha en bil med turbo en gang så hvorfor ikke første bilen?

Fordi han har ein far som bryr seg?

A.Finstad
14/03/11, 15:46
første bilen min var jo en 740TIC å jeg fikk egentlig ikke lov jeg heller, men mine penger mitt liv å jeg som kommer til å skru på den sa jeg for en gammal volvo må det altid gjøres noe på å er det turbo så kommer noe til å bli ødelagt fortere en en bil uten turbo

R.G
14/03/11, 16:22
A.finstad:
denna venta jeg på att skulle komme, noe negativt siden han ikke skal ha turbo i bilen. så typisk inn på her. men ikke direkte mot finstad,hadde kommi fra noen andre å.


viktigst?? bil som river skinne av alt,? eller att man faktisk har familie som bryr seg om vedkomne?

hadde mine unger blitt 18 i dag, så hadde nok jeg satt en finger i hva dem skulle hadd som kjøretøy eller under panser det første året å, til man får litt erfaringer på norske veier.

hobbymekk
14/03/11, 18:15
bygger opp til debatt her ja :)!

1xemil
24/03/11, 14:03
Kan vel være greit å ha litt kjøreerfaring før man trøkker inn 250 gamp under panseret. En 531-topp og A eller VX3-kam vil jo helt klart utgjøre litt forskjell. Og om man skal bygge om til turbo etterhvert, er jo dette fine deler å ha om man tar utgangspunkt i et 250-300 hk oppsett. Finnes for øvrig nok av disse delene på bruktmarkedet :)
Et annet problem med trimming: Mye vil ha mer! Kan være greit å ta det litt stegvis, er morsomt å oppleve effektøkningen steg for steg og ikke hoppe rett på grommeste oppsettet. Blir fort vant til effekten, og da frister det alltid med mer. Kan bli dyrt da om man starter med 250-300hk, for da begynner oppgraderinger å koste en del...
Stå på og gjør som far sier. Så kanskje blir han mer medgjørlig med tiden ;)