PDA

Vis full versjon : Depo autolights



Morgis
11/03/11, 14:39
Da kommer min erfaring av http://depoautolights.com/
Den er meget negativ. :)

Bestilte og betalte lykter og grill til min 850 den 03.11.10 for 6000kr.

først den 19.11.10 (2uker senere) fikk jeg bekreftelse på at pengene var mottatt og varene var under pakking.

06.12.10 (18dager senere) fikk jeg mail om at dette var sendt, sammen med et sendingsnummer.

Så langt nesten 1måned fra betaling til forsendelsesdato.

.

Fikk lyktene den 23.12.10 (17dager senere), men grillen manglet.

Lyktene var helt feiljustert og anså dette som en produksjonsfeil.
Den ene lykten lyste fjernlyset rett til vers, og den andre for lavt. Dette kan ikke stilles inviduelt sammen med nærlysene.

Klaget og dokumenterte i lang tid.
den 1. februar var fortsatt ikke grillen dukket opp og jeg var dritt lei.
Sendte en mail om ønske om å få pengene refundert.
Det var omsider ok etter mye om og men, men tok ytterligere 4dager før jeg fikk noe returadresse. sendte den 7.feb lyktene i retur (kostet meg 800kr).

Tok 2uker før de var på postkontoret hos forhandleren.
Etter ytterligere 2uker var dem fortsatt ikke hentet ut, og jeg måtte purre hardt for at dem ikke ble sendt hjem igjen til meg.. det ville blitt dyrt.

Dem ble nå hvertfall hentet ut for 10dager siden, og driver nå å purrer for å få noen penger tilbakeført.....

med andre ord... kjøp en anna plass folkens ;)

Morgis
29/03/11, 18:19
måtte true med å gå videre med saken (søndag).
i går fikk jeg svar at dem trengte transasksjons ID og sporingsnummer.
Dette fikk dem, og i dag var pengene tilbakeført...
Litt av en kamp.

mrstfu
01/04/11, 01:44
hva angår lyktene, hvis det er de svarte angeleyeslyktene, gjelder fabrikasjonsfeilen alle lyktene, og ikke bare derfra. regner med de blir produsert på samma båndet. Jeg kjøpte hvertfall mine over disk hos Realcar.

har fått stilt inn mine så godt som mulig nå, med fjernlyset rett frem (med med litt merkelig fokuspunktER!!!), med ene nærlyset muligens litt høyt, men ikke noe som plager meg:D.. men som sagt... lyktene ser greie ut, definitivt et løft fra originallyktene mine, men i etterkant er jeg misfornøyd.

Morgis
01/04/11, 13:36
Ikke samme lykter som dine :) disse er two-block lykter... skikkelig jallalykter.
Er bare prosjektorlinser som er stappet inni de vanlige klarglasslyktene dems.
Faktisk så galt at man ser kuttemerkene og en svæær klatt med steinlim eller noe fugegreier for å holde linsene på plass.. Bare jallasøppel ;)
Kunne gjort mye bedre mod selv.

Morgis
01/04/11, 13:36
legger ut litt lysbilder senere så ser dere hvor galt lysbildet var.

mrstfu
02/04/11, 19:11
Ikke samme lykter som dine :) disse er two-block lykter... skikkelig jallalykter.
Er bare prosjektorlinser som er stappet inni de vanlige klarglasslyktene dems.
Faktisk så galt at man ser kuttemerkene og en svæær klatt med steinlim eller noe fugegreier for å holde linsene på plass.. Bare jallasøppel ;)
Kunne gjort mye bedre mod selv.

De du linka til her i høst? de vanlige klarglass twoblock med diodeparklyset mellom fjern og nærlys? Kjipt, de var faktisk litt stilige, etter min mening hvertfall.

Morgis
02/04/11, 19:23
her har du de forksjellige typene :)
http://depoautolights.com/headlights-850-c-479_480_485.html?osCsid=f1d520c0356773c9e7e1c3c369 aeb739

Wrasko
02/04/11, 19:34
Har lamper fra de på Opel Omega'en min. De var meget vanskelig å få stilt inn skikkelig, trodde nesten ikke at det kom til å gå.. Så nå er de "OK" innstilt, men jeg kjøpte mine på tysk ebay for snaue 1200kr ferdig tilsendt. Så fornøyd med tanke på prisen

Morgis
02/04/11, 19:47
her ser dere hvor galt lysbildet var :)
Høyre lykt, der lyste fjernlyset rett opp i luften.
Venstre lykt, lyste fjernlyset rett under cutoffen til nærlyset :)

mrstfu
02/04/11, 20:40
det var drøyere enn mine. med nærlyset riktig stilt inn (merkelig lite horisontal spredning på dem) er det venstre fjernlyset stilt ned i asfalten 10 meter foran bilen, og det andre fjernlyset perfekt rettet rett frmeover, så i likhet med dine er det kun den ene lykta som er feil. har inntrykk av at det er noe drev eller mekanikk internt i lampa som kan sitte feil, kan hende jeg blir kreativ og åpner opp en gang:D

og jeg misunner deg en stue som er stor nok til å parkere bilen i. hvordan går det med tregulvet?