Morgis
11/03/11, 14:39
Da kommer min erfaring av http://depoautolights.com/
Den er meget negativ. :)
Bestilte og betalte lykter og grill til min 850 den 03.11.10 for 6000kr.
først den 19.11.10 (2uker senere) fikk jeg bekreftelse på at pengene var mottatt og varene var under pakking.
06.12.10 (18dager senere) fikk jeg mail om at dette var sendt, sammen med et sendingsnummer.
Så langt nesten 1måned fra betaling til forsendelsesdato.
.
Fikk lyktene den 23.12.10 (17dager senere), men grillen manglet.
Lyktene var helt feiljustert og anså dette som en produksjonsfeil.
Den ene lykten lyste fjernlyset rett til vers, og den andre for lavt. Dette kan ikke stilles inviduelt sammen med nærlysene.
Klaget og dokumenterte i lang tid.
den 1. februar var fortsatt ikke grillen dukket opp og jeg var dritt lei.
Sendte en mail om ønske om å få pengene refundert.
Det var omsider ok etter mye om og men, men tok ytterligere 4dager før jeg fikk noe returadresse. sendte den 7.feb lyktene i retur (kostet meg 800kr).
Tok 2uker før de var på postkontoret hos forhandleren.
Etter ytterligere 2uker var dem fortsatt ikke hentet ut, og jeg måtte purre hardt for at dem ikke ble sendt hjem igjen til meg.. det ville blitt dyrt.
Dem ble nå hvertfall hentet ut for 10dager siden, og driver nå å purrer for å få noen penger tilbakeført.....
med andre ord... kjøp en anna plass folkens ;)
Den er meget negativ. :)
Bestilte og betalte lykter og grill til min 850 den 03.11.10 for 6000kr.
først den 19.11.10 (2uker senere) fikk jeg bekreftelse på at pengene var mottatt og varene var under pakking.
06.12.10 (18dager senere) fikk jeg mail om at dette var sendt, sammen med et sendingsnummer.
Så langt nesten 1måned fra betaling til forsendelsesdato.
.
Fikk lyktene den 23.12.10 (17dager senere), men grillen manglet.
Lyktene var helt feiljustert og anså dette som en produksjonsfeil.
Den ene lykten lyste fjernlyset rett til vers, og den andre for lavt. Dette kan ikke stilles inviduelt sammen med nærlysene.
Klaget og dokumenterte i lang tid.
den 1. februar var fortsatt ikke grillen dukket opp og jeg var dritt lei.
Sendte en mail om ønske om å få pengene refundert.
Det var omsider ok etter mye om og men, men tok ytterligere 4dager før jeg fikk noe returadresse. sendte den 7.feb lyktene i retur (kostet meg 800kr).
Tok 2uker før de var på postkontoret hos forhandleren.
Etter ytterligere 2uker var dem fortsatt ikke hentet ut, og jeg måtte purre hardt for at dem ikke ble sendt hjem igjen til meg.. det ville blitt dyrt.
Dem ble nå hvertfall hentet ut for 10dager siden, og driver nå å purrer for å få noen penger tilbakeført.....
med andre ord... kjøp en anna plass folkens ;)