PDA

Vis full versjon : Ruten går ikke beint opp



Norhagen
10/03/11, 20:51
ruten på førerdøren flytter seg 1,5cm forover i toppen.
JUSTERING??

gardern
10/03/11, 20:55
da har den sikkert detti tur skinnene ;)

THolandsli
10/03/11, 21:17
Trolig klipsen som forbinder ruta og heismekanismen som har gått i stykker. Koster ikke mange kroner, og er ganske kurrant å bytte.

brynna
10/03/11, 21:22
Trolig klipsen som forbinder ruta og heismekanismen som har gått i stykker. Koster ikke mange kroner, og er ganske kurrant å bytte.

Har bytta denne selv. Var sprø som et knekkebrød plasten.
Skaffa nye hos hugger for Kr. 0,- (Var så lite at de ikke skulle ha betaling:))

julen
10/03/11, 22:27
Trolig klipsen som forbinder ruta og heismekanismen som har gått i stykker. Koster ikke mange kroner, og er ganske kurrant å bytte.

var å skulle handle hjula å klips neddi dær i sommer jeg. spurte på volvo, fikk beskje om det ikke solgtes løst:S... noe jeg egentlig nekter å tro

Wahl
11/03/11, 10:10
var å skulle handle hjula å klips neddi dær i sommer jeg. spurte på volvo, fikk beskje om det ikke solgtes løst:S... noe jeg egentlig nekter å tro

Bare tull, disse heter glidsko, har delenummer 9152606, koster 31 kr stk ink moms.
De passer til 850/x70 -00, nyere biler han annen type

julen
11/03/11, 15:34
Bare tull, disse heter glidsko, har delenummer 9152606, koster 31 kr stk ink moms.
De passer til 850/x70 -00, nyere biler han annen type

de jeg mente å. lenge siden jeg var å spurt. før du begynte, var så tvær han gammeln da jeg spurte han:P hehe

mrstfu
11/03/11, 22:21
var å skulle handle hjula å klips neddi dær i sommer jeg. spurte på volvo, fikk beskje om det ikke solgtes løst:S... noe jeg egentlig nekter å tro

fikk den beskjeden jeg og, på Bilia Lillestrøm. Sa at du ikke fikk kjøpt løst, men som et del av et "rutekit", eller noe i den gata. Ga beng og jallamekka det på plass, ganske kurant det og. driten med sånne gåene lagere, om du kan kalle det det, er at de blir liggende å vibrere, og lager en irriterende lyd fra døra, i mitt tilfelle hvertfall. stikker vel innom en annen Volvosjappe og kjøper nye etterhvert.

Wahl
12/03/11, 16:12
delenummer ligger jo lenger opp nå så er jo bare å si du skal ha 9152606