PDA

Vis full versjon : volvo 740. problemer med 3"eksos



kompi
10/03/11, 08:40
hei.
har 3"eksos på den ene 740'n min. dette er da et problem fordi det tar borti brekkvaieren. den har ryki før men vet ikke om det er det som har gjort det.

går det ann å legge eksosanlegge under bakakselen eller kommer det bare til å slå oppi da?

Mvh kompi

Kim74OTic
10/03/11, 08:47
hei.
har 3"eksos på den ene 740'n min. dette er da et problem fordi det tar borti brekkvaieren. den har ryki før men vet ikke om det er det som har gjort det.

går det ann å legge eksosanlegge under bakakselen eller kommer det bare til å slå oppi da?

Mvh kompi

er det ingen mulighet for å få heiset eksosen litt? eller skaffe deg enn sånn "glider" til håndbrekkvieren som holder den nede? :)

kompi
10/03/11, 08:57
kan hende jeg kan få ordna til noe greier. han forige eier hadde tatt vaieren igjennom det øvre feste på bakakselen men der blir den for stram. må uansett skifte til orginalt eksos nå grunnet eu-kontroll men vil veldig gjerne beholde 3".

Kim74OTic
10/03/11, 09:05
kan hende jeg kan få ordna til noe greier. han forige eier hadde tatt vaieren igjennom det øvre feste på bakakselen men der blir den for stram. må uansett skifte til orginalt eksos nå grunnet eu-kontroll men vil veldig gjerne beholde 3".

gleder meg til å høre lyden i min også hvis den starter nå etter jeg har bytta ledningsnett :) har også 3" på min.. :) skal også på godkjenning etterhvert så da må jeg også ha kjedelig eksos på igjen :P

kompi
10/03/11, 09:28
jeg kan prøve å legge ut en video av åssen min høres ut. så har du noe å se frem til:)

Kim74OTic
10/03/11, 09:36
jeg kan prøve å legge ut en video av åssen min høres ut. så har du noe å se frem til:)

høres bra ut :) eller det vet jeg jo ikke enda :P