PDA

Vis full versjon : Div orginale spillere til v70



Borstad
09/03/11, 14:39
Hei, har fått med meg at det er levert ett hopetall av spillere til v70, hvor noen er reflektert over som high performance og andre som premium sound osv.

Kan disse sammenlignes med f.eks en pioneer eller kenwood double din spiller?

Finnes det en spiller som orginalt har usb/sd kort inngang eller lignende? skulle ønske jeg kunne koble til ipoden min i v70'n, har en HU-801(?) mener jeg, står premeum sound, med kassetspiller forran og 6cd skifter bak.

grunnet til at jeg spørr er at det er så innmari stygt me uorginal spiller :P

Morgis
09/03/11, 14:58
Ingen av disse kan sammenliknes med moderne Pioneer premium spillere.
Men det er fin fin lyd i de originale premium spillerene, som forøvrig er levert av Alpine for Volvo.

Ingen av disse har noen form for usb eller SD inngang. Største karen til x70 serien har CD veklser i hoveduniten, dolby lyd med tilhørende senterhøytaler.


Du kan koble Ipod på alle disse spillerene med IPD adapteren fra IPDusa.com.
Den vil da simulere en CD veksler. :)

Borstad
09/03/11, 15:32
Ingen av disse kan sammenliknes med moderne Pioneer premium spillere.
Men det er fin fin lyd i de originale premium spillerene, som forøvrig er levert av Alpine for Volvo.

Ingen av disse har noen form for usb eller SD inngang. Største karen til x70 serien har CD veklser i hoveduniten, dolby lyd med tilhørende senterhøytaler.


Du kan koble Ipod på alle disse spillerene med IPD adapteren fra IPDusa.com.
Den vil da simulere en CD veksler. :)

hm, hva kunne du anbefale av spillere da? har en 5200SD liggende, men vil helst ha sjerm om jeg skal ha noe, i og med at det passer bedre med doubel din istede for enkel :p

Usb tilkobling bak er å foretrekke da jeg kan legge kabelen inn i hanskerommet :)

Morgis
09/03/11, 15:59
solgte akkurat den dobbeldin spilleren jeg hadde, men kan trygt anbefale en lik
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=17437

Borstad
09/03/11, 16:25
Er nok litt mer gira på bare trykkfølsom sjerm med en god software som faktisk henger med !

Borstad
09/03/11, 23:45
Har spiller sc-801 ! hva tror dere om denne? spiller faktisk litt bra...

Men bra vil ha bedre !

Roy
10/03/11, 01:20
Bytte opp til SC-900 m/200w ekstern forsterker hjelper nok en del ;)

http://forum.vccn.no/

Borstad
10/03/11, 01:34
[QUOTE=Roy;282357]Bytte opp til SC-900 m/200w ekstern forsterker hjelper nok en del ;)

Hvor mye koster den da? å blir det ikke krøll med den cdskifteren jeg har bak i bilen ? ser også at IPD selger ipod adapter til den jeg har fra før, men den støtter ikke SC-901, håper det gjelder bare 901 og ikke 900...

Har da egentlig mest lyst til å skifte til gode focal høytalere i hele bilen, men vet ikke hvor mye det hjelper i forhold til det som allerede er der...

Btw, må du ikke ha en kode +++++ mye rart for at den nye spilleren fra volvo skal fungere? :P

Morgis
10/03/11, 13:48
skaffer du premium høytalerene, så er de veldig gode. hadde heller brukt pengene på en god aktiv forsterker.
Den originale aktive storforsterkeren er veldig bra i kombinasjon med en sub i bagasjerommet .)

Borstad
10/03/11, 14:24
Om du klarer å zoome inn her så står det premium sound system.

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/577.jpg

Da er vel high performance neste...
Har en god deal på Pioneer til innkjøpspris sjønner du :) Derfor lurer jeg på om det ikke blir bytte til pioneer

degocostly
15/03/11, 17:41
Låner tråden her litt. Hvis man mangler koden til en av disse spillerne, hva gjør man da?

Morgis
15/03/11, 17:45
kontakter volvo :)

degocostly
15/03/11, 17:50
Hvis du ikke vet hvilken bil den kommer fra da?

Per Ulv
15/03/11, 17:55
Om du klarer å zoome inn her så står det premium sound system.

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/577.jpg

Da er vel high performance neste...
Har en god deal på Pioneer til innkjøpspris sjønner du :) Derfor lurer jeg på om det ikke blir bytte til pioneer


Ser ut for meg att du har spiller i fra en 850, dvs svart å litt andre knapper.
Btw Sc 900 spillern er helt ræ%# til å lese brente Cder.

Noen som bruker IPD sin walkman kabel på SC 900??