PDA

Vis full versjon : V70N nøkkel til X70 f.g.



Aashome
14/12/09, 23:47
Jeg tenker på den nøkkelen som det var snakk om på volvoforumet før forumkræsjet.

jeg var å bestilte den nøkkelen dagen etter. Men fikk beskjed at det ville ikke gå siden den ikke var beregna til min bil. Jeg skjønte ikke helt det, grunnet det er vel bare å sette over den "chippen" jeg har i nøkkelen min nå i den nye?
også omprogrammere den?

Morgis
15/12/09, 00:37
passer chippen overrens i det hele tatt?
Trodde disse nøklene hadde helt andre frekvenser og koder sammenliknet med x70

Aashome
15/12/09, 00:38
passer chippen overrens i det hele tatt?
Trodde disse nøklene hadde helt andre frekvenser og koder sammenliknet med x70

Mener Per Turbo nevnte at det bare var å sette over den gamle i den nye.

Per Turbo
15/12/09, 00:52
Hvor var du? Lillestrøm? Der er de jo evneveike til 1000..

Du bestiller "nye" nøkkeemnet med det delenr jeg ga deg, og med den nøkkelkoden som er til din bil. Da blir nøkkelen frest til din bil.
Når du nøkkelen har kommet og du har fått den levert, sammen med den "nye" senderen, åpner du begge to. I den "nye" tar du ut chipkortet som ligger inni og så tar du chipkortet fra din gamle sender og legger der i stedet.
Da en liten dråpe lynlim på kanten til den gule knappen siden denne vil være løs da den ikke har noe funksjon på "gamle" chipkortet :)

Omprogrammering/koding må kanskje utføres.

Aashome
15/12/09, 00:58
Hvor var du? Lillestrøm? Der er de jo evneveike til 1000..

Du bestiller "nye" nøkkeemnet med det delenr jeg ga deg, og med den nøkkelkoden som er til din bil. Da blir nøkkelen frest til din bil.
Når du nøkkelen har kommet og du har fått den levert, sammen med den "nye" senderen, åpner du begge to. I den "nye" tar du ut chipkortet som ligger inni og så tar du chipkortet fra din gamle sender og legger der i stedet.
Da en liten dråpe lynlim på kanten til den gule knappen siden denne vil være løs da den ikke har noe funksjon på "gamle" chipkortet :)

Omprogrammering/koding må kanskje utføres.

Nei, var på Jessheim.

Ok. Takker for hjelpen! :)

JP_Ra©ingTeam
15/12/09, 18:24
kan lage en "how to" for og bygge om fra gammel til Ny "siluett" nøkkel , en dag jeg føler for det. :cool:

Per Turbo
15/12/09, 18:26
kan lage en "how to" for og bygge om fra gammel til Ny "siluett" nøkkel , en dag jeg føler for det. :cool:

Det kommer nok godt med :) Er i grunn ikke noe stor sak, men noen bedrevitere eller lite interesserte ansatte i Volvokjeden vil det motsatt..

mister j
15/12/09, 21:04
Eller bare bruke denne fra "moderlandet"
http://www.svxc.se/phpBB2/viewtopic.php?t=10253

Per Turbo
15/12/09, 21:15
Kopier den om du har brukerkonto der da vel :)

mister j
15/12/09, 21:41
Kopier den om du har brukerkonto der da vel :)

Litt lite dreven bak tastene, noen andre som har konto der som kan fikse det?

bols
22/12/09, 18:44
Hadde vært moro med en "how-to" Lyst på sånn "R"-nøkkel vra V70N til min "gamle" V70R :)