PDA

Vis full versjon : Komplett 3" rustfritt eksosanlegg fra KL-Racing?



Frode_H
08/03/11, 21:43
Ser at noen har skrevet at det nesten ikke er bolt-on på eksosanlegget fra Kl-racing , stemmer dette ? mye som ikke passer som det skal ! dette er til en 945 .

Noen som har noe andre synspunkter på dette ?

trond745
09/03/11, 17:17
Ser at noen har skrevet at det nesten ikke er bolt-on på eksosanlegget fra Kl-racing , stemmer dette ? mye som ikke passer som det skal ! dette er til en 945 .

Noen som har noe andre synspunkter på dette ?

Har registrert at de har blitt sagt jeg å, men har nå det på bilen og monteringen gikk uten større problemer....!

Frode_H
15/03/11, 20:49
Har registrert at de har blitt sagt jeg å, men har nå det på bilen og monteringen gikk uten større problemer....!

Ja men det er godt å høre, får ta et lite tak å montere det på fredag da

s4nd3r
15/03/11, 21:25
er vell JT som ikkje passer heilt... måtte vertfal sveise om på 740n til en kompis..

Frode_H
16/03/11, 21:20
er vell JT som ikkje passer heilt... måtte vertfal sveise om på 740n til en kompis..


Ah , det er godt mulig ja :) men har hørt at en par har slitt litt med det fra klracing og. Men men

Mikmo
17/03/11, 09:07
er vell JT som ikkje passer heilt... måtte vertfal sveise om på 740n til en kompis..

Jeg montert jt 3" med 2 potter på min 940, får ikke så lenge siden.

Ikke noe å si på passformen der, Passet rett på :)

s4nd3r
17/03/11, 09:28
faktisk.. kansje dei har ordna på det no. men for 3 4 år sidet. (tia går så fort)
Da dreiv eg og en kompis og monterte 3" JT på bilen hans. ente opp med eg gjikk med senestrekk i begge armane i 3 dager etter på... plukka det ned i gjenn. heile eksos anlegge sto i spenn. banka og slo under bilen.. fikk sveisa det om. da smatt det på plass.. :)

Mikmo
17/03/11, 10:09
faktisk.. kansje dei har ordna på det no. men for 3 4 år sidet. (tia går så fort)
Da dreiv eg og en kompis og monterte 3" JT på bilen hans. ente opp med eg gjikk med senestrekk i begge armane i 3 dager etter på... plukka det ned i gjenn. heile eksos anlegge sto i spenn. banka og slo under bilen.. fikk sveisa det om. da smatt det på plass.. :)

Såppas ja, Det var ikke bra :P

Frode_H
17/03/11, 22:59
Det er ikke bare bare ! spent på montering i morgen , kommer med updates og bilder på 945 trådn min om hvordan det gikk !