Vis full versjon : demontere håndtak på bakluke
Jeg har rota bort haynes boka mi... Men stemmer det at det sitter fire skruer skrudd på innsia mot øverst på håndtakplasten? må jeg fjerne hele viskermotoren for å komme til de skruene?
har sett gjennom how to forklaringen til en her i forumet som byner på "S" eller noe, men men var mest bilde der og det stod litt på engelsk.
Har fått tak i gummi til å montere bak den håndtaket sia det gnager på lakken, så derfor ska håndtaket av :)
volvoRsport
08/03/11, 20:40
Er vel to skruer på gamle håndtaket, fire på 96-> håndtaket. Må klipse av staget til låsen også.
Er vel to skruer på gamle håndtaket, fire på 96-> håndtaket. Må klipse av staget til låsen også.
Tror du blander 900 og 800 serie..
uansett... det er likt på alle fra 93-2000.
Festet med 4muttere fra innsiden.
Mulig du må fjerne viskermotoren, men er ikke sikker da jeg ikke har den.
volvoRsport
08/03/11, 21:21
Glemte at han hadde fått seg 850, og ikke hadde 945/965 lenger :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/02/134.jpg
så du har satt en blindplugg i hullet etter viskermekanismen som går gjennom bakvinduet? hva slags blindplugg brukte du evnt?
Glemte at han hadde fått seg 850, og ikke hadde 945/965 lenger :p
stemmer, ratter rundt i en 855 :) men jeg savner tilbake til 940/960 bila for å være ærlig, men har fått advarsel ta fatter'n om at hvis jeg bytter bil en gang til på så kort tid så blir jeg kasta ut av huset.. :p
så du har satt en blindplugg i hullet etter viskermekanismen som går gjennom bakvinduet? hva slags blindplugg brukte du evnt?
før brukte jeg en PG blindpluggnippel som fåes kjøpt hos alle elektrikergrossister.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/737.jpg
I dag har jeg noe volvo originalt, men den var det verkstedet som ordnet for meg, så vet ikke helt hvilken del det er.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.