PDA

Vis full versjon : Bilde av ledningsnett på motor. B230ET



Petz
07/03/11, 20:27
Har noen bilder av hvordan ledningene på B230ET med Motronic er lagt opp?
Hadde vært fint med bilder av motor på bukk, men med motor i bil funker det også :) Skulle sett hvordan ledningene var lagt rundt motoren osv :)

R.G
08/03/11, 09:32
ledningsnett henger bortover torpedo. også går det ei lita strømpe fra torpedo og ned under innsug mulig. også ei lita strømpe fra under innsug som går til venstre fjørhus ved servobeholder og kobles i ledningsnettet som går langs skjærmen der ved panserwire

Petz
08/03/11, 15:43
Aha, skjønner. Men har noen ett bilde av dette? Skulle ha _sett_ hvordan det er lagt :)

Men er det bare ledningene på innsug/dyser som skal festes på motoren? Resten går til karosseriet?

R.G
08/03/11, 15:46
skal se om jeg har noen bilder. på motor skal ihvertfall kontakter for dyser, følere, starter, innslag, dynamo, olje, vanntemp. de fleste her ligger i et og samme nett:)

Petz
08/03/11, 17:48
Jepp, de er i ett og samme nett. :)
Men skulle hatt hjelp til å se hvordan de blir lagt opp, sånn at de ligger best mulig :)
Er en fordel om det blir lagt opp riktig, så jeg ikke risikerer at en ledning holder vekten på alle ledningene liksom.

PVT
08/03/11, 18:42
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm
står greit forklart her hvor kablene ligger og hva dem er til

Petz
10/03/11, 18:24
Takker for linken, men det jeg trenger er bilder :)

Petz
18/03/11, 17:53
Bump.
Trenger bilder fra under innsuget :)
Rart om ingen har noe.

PVT
18/03/11, 23:57
skal bilen inn på ett museum? eller er det bare mye trøbbel med hvilke kontakter som skal hvor?

Petz
27/03/11, 21:43
Nei, skal nok ikke det.
Jeg tenkte bare jeg skulle få sett hvordan det ligger, slik at klammer osv kommer på riktig plass. Da med tanke på at vekten på ledninsnettet ikke skal henge i en kontakt f.eks.
Er vel ikke vanskelig å skjønne det, når jeg har presisert dette tidligere?