PDA

Vis full versjon : Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere



Sider : [1] 2 3 4

Aron740Rally
06/03/11, 04:38
Her kan du legge inn navn på userriøse selgere her på forumet.

Personer du har betalt en del på f.eks forhånds betaling og ikke fått delen.

føler det er greit for oss andre her inne å vite hvem som "selger" deler å får uten å gi ett produkt


Navn / Brukernavn på Userriøse selgere/kjøpere :
--------------------------------------------------
Christer Evensen / Monica Sagstad
"solgte" en lysbøyle til Realtech her på forummet for 4000,- for 1 mnd siden men fortsatt ikke fått varen ( tok laaang tid før han i det heletatt svarte på telefon å fikk ikke kontakt med selgeren )
--------------------------------------------------

Vill advare folk på forumet mot en bruker ved navn ->Mo3<- Ser faktisk på flere forskjellige forum på nett att han prøver å lure folk så vær obs! med denne personen. Problemet med han er ikke att du ikke får varene men det kan ta opptil flere mnder før du får varen
"edit" av Daniel V Problemet med Mo3 er ikke være at han ikke sender varene, men om man skulle sende han noe i oppdrag, henter han det ikke ut, sa sett blir sendt tilbake på din regning
----------------------------------------------------
Har fått noen hendvendelser på å legge inn Vik93 her etter han solgte noen deler til Volvo_S90R og til general-aasen her inne på forumet som viste seg å være ødelagt. http://forum.vccn.no/showthread.php?t=21650 +http://forum.vccn.no/showthread.php?t=21069

Navn / Brukernavn på Serriøse selgere/kjøpere :

MsRacing: Solgte en turbo grill til Bolten91 for 900,- fikk ett bud på 1300,- men solgte heller grillen til Bolten91 som lovet istede for å ta imot ett høyere bud på 1300,-

MsRacing sine kjøps/salg`s erfaringer :
Kjøpte 960 dørhåndtak av DeIcer. Varen var som avtalt og veldig godt pakket inn.. Anbefales

Kjøpte et turbogrenrør av RG uten noen problemer. Kjapp og svare og varen var som avtalt. Sendte med ny flens uten at jeg spurte.. Anbefales

Kjøpt og solgt en intercooler av Kalsen. Fin pris, enkel frakt og lett og ha med og gjøre..

Kjøpte en turbomotor av Bloodimir. Ingenproblemer og alt var bare i orden. Anbefales

The Sven
14/03/11, 20:57
Hvis dere mistenker at noen registrerer seg med nytt navn og/eller falsk profil må dere ikke nøle med å varsle moderatorene så er vi behjelpelige med å luke ut disse.

The Sven
14/03/11, 23:40
Send meg en PM om hva det gjelder så er jeg eller de andre moderatorene gjerne behjelpelig.

Aron740Rally
10/04/11, 14:25
Ikke glem tråden folkens :)

The Sven
10/04/11, 14:28
Tråd ryddet

Aron740Rally
16/04/11, 06:50
Ikke for å være skjølgod eller noe sånt men lurer bare på om jeg kunne fått " Viktig Tråd " på denne. Etter det jeg har sett her inne er det jeg som har mest oppfølgning til tråder som denne. Jeg mener att en tråd som denne blir satt opp for å være der. I å med att det hjelper både meg og alle andre på dette forumet mot folk som er userriøse og selger ting som ikke burde værdt solgt eller kjøpe deler og ting fra folk som bare får penger men ikke sender vare.

Lithander
16/04/11, 11:19
Du har stått som viktig en stund nå da.. :p

Aron740Rally
16/04/11, 21:05
Åja :P Haha har ikke lagt merke til det :p Men da er det jo greit :)

Marius Skau
21/04/11, 20:09
Skall jeg sende deg Pm Aron740rally eller skriver jeg inn her??

Aron740Rally
21/04/11, 20:15
ang seriøse / useriøse selgere? Det er egentlig det samme. men om du sender det på PM blir det en litt mer ryddig tråd så slepper jeg å spørre admins her inne om å rydde i ny å ne :)

Marius Skau
21/04/11, 20:31
Da får du en Pm om litt :)

Marius Skau
04/05/11, 23:04
Ikke glem tråden folkens :D

JørnM_940
04/05/11, 23:10
Kjøpte dørhåndtak av 1janeinar. Gikk fint det:) Jeg førte over halve beløpet før han sendte, og resten etter jeg mottok de og så at de fungerte som de skulle.

R.G
05/05/11, 16:45
vært både kjøp og salg med 1janeinar:) anbefales:)

svirre er en seriøs kjøper, sendt en del småtteri til han og han har betalt etterskuddsvis da han har mottatt dela:) anbefales:)

kalsn er seriøs kjøper, solgte diverse multilink deler til han, og han betalte så jeg fikk sendt og overførte resterende beløp da han fikk penger:) anbefales:)

kjøpt diverse av volvo_s90r,julen og kstinius og kenar og er fornøyd, bra service osv:) anbefales

turbohansen seriøs:) anbefales:)

bella6 seriøs:) anbefales:)

msracing er en seriøs fyr:) forskudsbet og var fornøyd med varen så jeg lenger opp her. anbefales:)

pågår et salg til Bolten91 nå, han får sakene sine når jeg har sendt di:) han forskudsbetaler og alt er ok. trivelelig kar, og han virker seriøs på "begge sider" så anbefales:)

har vært en del flere her jeg ikke husker i farta som det har vært salg og kjøp med som har vært greie. nevner hvem når jeg kommer på det:)

tror ikke jeg har treffi på noen useriøse enda.

tar forbehold om att jeg mulig har stavet noen brukernavn feil:p

Frank
05/06/11, 22:04
Har handlet av morgis,per-turbo og julen. anbefales.

shellsas
24/06/11, 12:48
Kjøpt Soyafilm fra TomK.
Dette har gått som smurt!

Kan anbefale denne brukeren.

elephant
24/06/11, 13:54
Bryhni er å anbefale.

Tom K
25/06/11, 19:28
Kjøpt Soyafilm fra TomK.
Dette har gått som smurt!

Kan anbefale denne brukeren.

Det samme til deg, forskuddsbetalte uten problem, slike kjøpere liker vi ;)

Karl
29/06/11, 22:13
Har handlet med 1janeinar, Volvo-Power, Volvoholic, Per-Turbo, Langedal og kenar. Rask levering og ikke noe tull. Anbefales:)

Erlend Dystland
29/06/11, 22:39
Har handlet med Bjørn Erik Hagen her på forumet.
Veldig trivelig kar som jeg møtte face2face.
Denne karen kan jeg anbefale videre:)

Har handlet med turbotico her på forumet.
Virket som en veldig trivelig kar, men som jeg ikke møtte face2face, jeg møtte derimot kona hans.
Jeg fant ikke frem til der han bodde, og mange meldinger ble sendt. Helt utrolig at han ikke ble forbannet på meg, for det ble mange meldinger, og jeg fremstod nok som meget desorientert og dum :D
Kan anbefale denne karen videre også :)

Handlet med Nero her på forumet.Trivelig kar som stod utenfor garasjen og ventet på meg! :D
Kjøpte en R-fanger av han, fikk med limet til å reparere med, som avtalt. Når jeg hadde betalt for han stod han og stirret på tanklokket mitt, deretter gikk han inn i garasjen sin, og ut kom han med et V70 tanklokk med samme fargekode. Han trengte det ikke, og gav det til meg GRATIS! :)
Satte veldig stor pris på dette, og tanklokket ble montert samme dagen.
Anbefales på det varmeste.

gardern
29/06/11, 22:41
har handlet fanger og skjerm av HvedingN han kom og møtte meg med delene veldig trivelig kar anbefales :) har også kjøpt et deksel av kapli betalte med etterskudds betaling og alt gikk helt fint der også anbefales :)

Daniel V
29/06/11, 23:37
Kan jo legge inn litt info om noen av de jeg har handlet med her inne, som jeg husker pr. dags dato:

TommyHauge:
Kjempetrivelig kar som virkelig vet hva han driver med. Kjøpte komplette V70 baklykter til 850en min av han. Han skrev på PM at de var strøkne, noe jeg faktisk kan si meg enig i. De så ut som de kom rett fra esken, uten noen skår, sprekker sår eller noe annet. Var ordentlig "ny glød" over dem. Tommy rakk ikke å sende dem den dagen han fikk pengene, (fredag før pinse), så han kom og leverte dem til meg personlig på Kongsbergtreffet slik at jeg skulle slippe å vente så lenge. Dette kaller jeg service! Delene var som beskrevet, fyren var ryddig og hyggelig, og visste hva service var. Handler gjerne med vedkommende igjen. Hyggelige priser også. :)

Christian:
Har handlet en del med Christian oppgjennom tidene. Stort sett han som har kjøpt ting av meg. Veldig hyggelig kar, som alltid har tid til å prate litt Volvo når han først er på besøk. Betaler alltid, og henter alltid :p De gangene vi har byttet har alltid tingene stått til forventningene :)

C. Erstad:
Kjøpte slange til veivhusventilasjonen av han for noen dager siden. Veldig ryddig og ordentlig handel. Sendte før han hadde sett pengene på konto også. Det var ikke dårlig. Ting kom som det skulle, og ellers har jeg ingenting å utsette på han.

Turbosteffe:
Kjøpte en komplett servo av han i starten av desember 2010. Alt var fryd og gammen helt til det skulle sendes. Da kom det diverse skrøner og tull, og varen dukket aldri opp. Han hadde ene dårlige unnskyldningen etter den andre, noe som var greit frustrerende. Så plutselig ble han umulig å få tak i en periode. I starten av februar dukket varen opp, endelig. Tilstanden var nesten som beskrevet. Ikke helt fornøyd med den handelen.

gaupe:
Har handlet litt småtteri av gaupe, og har vært fornøyd med det jeg har fått. Prisene var ikke så gale heller.

Har også handlet og solgt diverse med andre forumbrukere uten noe tull av noe slag :) Har handlet av så mange at jeg ikke husker det lenger.

Eneste er at Grøftekanten ikke er spesielt hyggelig å prøve å handle med. Når noen tilbyr deg å kjøpe noe, er det jo hyggelig om de svarer på PM når kjøper vil ha kontonummer så man kan overføre pengene. Skulle gi han penger for et emblem han skulle selge meg, men han svarer jo aldri, så ser vel aldri noe til det. Har dog ikke betalt det, da jeg aldri får noe kontonummer å overføre pengene til :p

Jan-Einar Jenssen
30/06/11, 08:19
har solgt til noen, og kjøpt hos noen:)

de_icer: kjapp til å svare, opplyser rikelig om delene han selger. god service fra han. åsså er han en jævel på å pakk inn ting, så alt er i utmerka tilstand når det kommer fram:)
2 tommla opp til han:) har kjøpt av han. anbefales :)

BAS: litt treg med svar og sporings nr. men alt gikk knirkefritt fordet:) tommel opp til han og:) har kjøpt av han.

242: kjapp og handle med.:) tommel opp der og:p har kjøpt av han.

kstinus: kjapp og grei og handle med han og:) har kjøpt av han.

Robinsp: grei og handle med:) har kjøpt av han.

Revell: grei og handle med:) har kjøpt av han.

Vitamin Beta: grei og handle med :) tommel opp til han:) har kjøpt av han.

mamolv: hyggelig kar og handle med:) flink med innpakking og sporingsnr på pakken tommel opp:) har kjøpt av han.

bloodimir: hyggelig kar og handle med:) handler gjerne mere med han:p har kjøpt av han.

mik4oj: hyggelig kar og handle med:) kan godt handle med han igjen:p har kjøpt/bytta med han.

SagaPer : kjapp og grei og handle med:) flink med pakking og:) har kjøpt av han.

R.G : kjapp med sending og sporingsnr, virker som en grei kar og handle med :) tommel opp:p har både kjøpt og solgt med han. anbefales :)

kim740tic: grei kar og handle med:) rask med sporingsnummer og bare vellstand fra han:p kjøpt av han.

Yngste Haugerud: virker grei og handle med:) jeg har vertfall ingenting negativt og si:) kjøpt av han.

JørnM_940: virker som en grei kar og handle med:) virker som han også var fornøyd med delene han kjøpte:) har solgt til han.

Volvo_S90R : virker helt ok og handle med:) kjapp med betaling:) så ut til å være fornøyd med delen:p har solgt til han.

Audun: trivelig og handle med:) sporingsnummeret kom kjappt :) ingenting og utsette på denne handelen:) har kjøpt hos han.

boman: helt ok å handle med han og:) kjapp med betaling:) har solgt til han.

Dimmern: gjort bytte handel med han :) ingenting og utsette på dette fra min side :)

Håvard: sente i oppkrav og var kjapp med sporingsnummer:) ikke noe negativt fra min side:) har kjøpt fra han.

Braathen142: kjapp med sending:) har kjøpt av han

ArM: kjapp med sending og sporingsnummer:) har kjøpt av han

Karl: har solgt til han.:) ingenting å utsette på han fra min side vertfall :)

Wangen: grei og handle med.:) kjapp med sporingsnr:) har kjøpt av han

turbotico: virker grei å handle med :) ingenting å utsette på han fra min side :) har kjøpt av han

Langedal: grei og handle med og kjapp med sporingsnummer :) jeg har ingenting og utsette på han:) har kjøpt av han

buster83: virker veldi grei og handle med:) flink med innpakking:) har kjøpt av han

slettmyr: grei kar og handle med ikke noe klaging fra min side har kjøpt av han

thomasd : virker ok og handle med selv etter treghet fra min side ingenting og si på han har kjøpt av han.

kenhan9 : grei og handle med ingen klaging fra min side har kjøpt av han

Tarell: veldig grei og handle med tommel opp fra min side har kjøpt av han

yengis: veldig grei og handle med ingenting å utsette på denne karen har solgt til han

Kalsn: virker veldig grei og handle med ingenting å utsette på han heller har solgt til han

fotonet: grei og handle med ingen klaging fra min side har kjøpt av han

lasse940: helt ok og handle med tommel opp fra min side har solgt til han

Marius skau: ok å handle med både kjøpt og solgt med han funker knall

Frigstad: grei og handle med ingenting og utsette på han har solgt til han

PellizZ: ok og handle med har solgt til han

TvilsomRacing: absolutt ok kar og handle med! tommel opp har kjøpt av han

Dieselsmoke: grei kar og handle med! ingenting negativt og si på han har kjøpt av han

joko5: ok å handle med har solgt til han

Jan turbo: funker knall og handle med. har ingenting å utsette på han har solgt til han

Øygard: grei å handle med ingen klage fra min side har kjøpt av han

skaret: helt ok å handle med ingenting å sette fingern på har solgt til han

Olav: grei å handle med tommel opp til han har solgt til han. (sett bort fra min treghet å glemskhet da)

NikolaiB: virker helt ok å handle med ingen klaging fra min side vertfal har solgt til han

volvobrage: ingenting å utsette på denne karen har solgt til han

Tinnsoldaten: virker grei å handle med har solgt til han

bosolhaug: null problem å handle fra denne fyren tommel opp fra min side har kjøpt av han

Torra: virker veldig grei å handle med :) har kjøpt av han

Bård: ingenting å utsette på han :) har kjøpt av han


står forsåvidt det samme i denne tråden :) http://forum.vccn.no/showthread.php?5485-Kj%C3%B8p-salg-erfaringer&p=185008#post185008

Daniel V
30/06/11, 10:33
har solgt til noen, og kjøpt hos noen:)

de_icer: kjapp til å svare, opplyser rikelig om delene han selger. god service fra han. åsså er han en jævel på å pakk inn ting, så alt er i utmerka tilstand når det kommer fram:)
2 tommla opp til han:) har kjøpt av han. anbefales :)

BAS: litt treg med svar og sporings nr. men alt gikk knirkefritt fordet:) tommel opp til han og:) har kjøpt av han.

242: kjapp og handle med.:) tommel opp der og:p har kjøpt av han.

kstinus: kjapp og grei og handle med han og:) har kjøpt av han.

Robinsp: grei og handle med:) har kjøpt av han.

Revell: grei og handle med:) har kjøpt av han.

Vitamin Beta: grei og handle med :) tommel opp til han:) har kjøpt av han.

mamolv: hyggelig kar og handle med:) flink med innpakking og sporingsnr på pakken tommel opp:) har kjøpt av han.

bloodimir: hyggelig kar og handle med:) handler gjerne mere med han:p har kjøpt av han.

mik4oj: hyggelig kar og handle med:) kan godt handle med han igjen:p har kjøpt/bytta med han.

SagaPer : kjapp og grei og handle med:) flink med pakking og:) har kjøpt av han.

R.G : kjapp med sending og sporingsnr, virker som en grei kar og handle med :) tommel opp:p har både kjøpt og solgt med han. anbefales :)

kim740tic: grei kar og handle med:) rask med sporingsnummer og bare vellstand fra han:p kjøpt av han.

Yngste Haugerud: virker grei og handle med:) jeg har vertfall ingenting negativt og si:) kjøpt av han.

JørnM_940: virker som en grei kar og handle med:) virker som han også var fornøyd med delene han kjøpte:) har solgt til han.

Volvo_S90R : virker helt ok og handle med:) kjapp med betaling:) så ut til å være fornøyd med delen:p har solgt til han.

Audun: trivelig og handle med:) sporingsnummeret kom kjappt :) ingenting og utsette på denne handelen:) har kjøpt hos han.

boman: helt ok å handle med han og:) kjapp med betaling:) har solgt til han.

Dimmern: gjort bytte handel med han :) ingenting og utsette på dette fra min side :)

Håvard: sente i oppkrav og var kjapp med sporingsnummer:) ikke noe negativt fra min side:) har kjøpt fra han.

Braathen142: kjapp med sending:) har kjøpt av han

ArM: kjapp med sending og sporingsnummer:) har kjøpt av han

Karl: har solgt til han.:) ingenting å utsette på han fra min side vertfall :)

endrer lista fortløpende etter nye kjøp/salg:)

Dette må være den VCCNposten med mest smilefjes :p

Skal handle av de_icer nå, og da var det greit å slå opp her :)

Jan-Einar Jenssen
30/06/11, 10:48
Dette må være den VCCNposten med mest smilefjes :p

Skal handle av de_icer nå, og da var det greit å slå opp her :)

hehe:p kan jo ikke sett et surfjer etter velllykka hjandel :D

så det kommer nok flere av di :D

de_icer anbefales på det sterkeste btw :)

ArneR
30/06/11, 18:36
Har hatt en dårlig erfaring med vølvo, som hugde en 244.

Kjøpte takrennelistene fra denne bilen i begynnelsen av juni, og forskuddsbetalte for de og frakten med egenemballert norgespakke. Når jeg begynner å etterlyse listene en tid senere kommer han med at han fikk sin mor til å sende de gjennom jobben, og man fikk da ikke sporingsnummer.

Skikkelig snikete gjort å skulle ta de 160,- kronene jeg betalte for frakt og pakke de rett i lommen for så å sende det med en befrakter som ikke har sporing på pakkene sine, om de da i det hele tatt er sendt..

Oppdaterer denne posten med mer info ettersom jeg finner ut mer, men det ser mørkt ut for de 660,- dette kostet.

-S.Johnsen-
13/07/11, 19:25
Handler LH2.4 av SimenRawr og er skikkelig fornøyd.
Pakken ble sendt som avtalt og "varene" var godt pakket inn :)

Denne brukeren anbefales på det sterkeste :)

mrstfu
15/07/11, 04:07
Mener ikke å være kritisk her, men er ikke denne tråden i prinsipp det samme som DENNE? (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=5485&page=6)


Husker det var en del pågang om å få et fungerende system rundt erfaringer med kjøp og salg med de forskjellige brukerne, å ha to forskjellige tråder kan vel neppe kalles det.

Admin får værsågod slette dette innlegget om det oppleves som usakelig spamming av denne tråden, men jeg mener det er verdt å sette fokus på.

Synes fremdeles at å kunne kommentere dette på hver enkelts profil må være den beste løsningen? Kan brukere selv redigere/slette hva som blir skrevet i "Gjestekommentarer"?

Lithander
15/07/11, 12:20
Prinsippet med denne tråden var vel at trådstarter skulle redigere inn alle folkene / erfaringene i første tråd, sånn at det ble mer oversiktlig og ikke måte lete gjennom flere titalls sider..

mrstfu
16/07/11, 18:36
Joda, men med økende antall kjøp og salg med forskjellige personer, pluss alle de som sikkert ikke klarer å holde seg til EN tråd, alle som må diskutere (meg inkludert) osv, vil den fremdeles bli uoversiktlig. Det må da være lettere å klikke på navnet til vedkommende som vil selge/kjøpe noe, og se hva andre har sagt om han/henne? FOrutsatt at man ikke kan redigere gjestemeldinger på profilen sin, selvfølgelig.

Jan-Einar Jenssen
17/07/11, 11:45
jeg, redigerer bare mitt innlegg hver gang jeg handler med noen. så har jeg det samlet.
men har også det samme i tråden som mamolv laget ang samme greiene.
slik at viss noen kommer over en av trådene så kan dem finne ut om en evt kjöper/selger er til å stole på:)


er det ikke bare for moderator å fikse oppp her så det ikke blir så my rot?

Espedalen
19/07/11, 22:09
turbotico, veldig hyggelig kar, handlet bil av han og har deler på vei fra han.

Daniel V
19/07/11, 23:18
Joda, men med økende antall kjøp og salg med forskjellige personer, pluss alle de som sikkert ikke klarer å holde seg til EN tråd, alle som må diskutere (meg inkludert) osv, vil den fremdeles bli uoversiktlig. Det må da være lettere å klikke på navnet til vedkommende som vil selge/kjøpe noe, og se hva andre har sagt om han/henne? FOrutsatt at man ikke kan redigere gjestemeldinger på profilen sin, selvfølgelig.

Man kan slette gjestemeldinger på egen profil ja. Riktig nok slik at det står "slettet av XXXXX" (sånn som det er når man sletter en post). Man kan også slette gjestemeldinger man selv har skrevet på andres profil. Permanent fjerning (slik at ingen kan se spor etter at noen har skrevet) er det fortsatt bare admins og moderatorer som kan gjøre. Derfor er dette sett i dagens situasjon en dårlig løsning.

mrstfu
20/07/11, 01:21
Man kan slette gjestemeldinger på egen profil ja. Riktig nok slik at det står "slettet av XXXXX" (sånn som det er når man sletter en post). Man kan også slette gjestemeldinger man selv har skrevet på andres profil. Permanent fjerning (slik at ingen kan se spor etter at noen har skrevet) er det fortsatt bare admins og moderatorer som kan gjøre. Derfor er dette sett i dagens situasjon en dårlig løsning.

Om det hadde vært mulig å gjøre noe med dette, hadde jo det vært en god løsning, såvidt jeg ser det.

Noe tilsvarende Ebay sitt feedback system hadde jo vært gull.

Daniel V
20/07/11, 19:52
Om det hadde vært mulig å gjøre noe med dette, hadde jo det vært en god løsning, såvidt jeg ser det.

Noe tilsvarende Ebay sitt feedback system hadde jo vært gull.

Vet ikke om det kan gjøres noe med, men ser poenget ditt. :)

mrstfu
21/07/11, 17:04
De interne begrensningene i forummotoren er vel det som holder igjen for et slikt system.

Joakimny91
27/07/11, 14:38
Vil bare melde ifra om at Senator på forumet er en Useriøs selger på forumet! Han har svindlet meg for 1160kr for en refleksplate.

Senator har også "Solgt" felger til Thyfire på forumet for 1000kr og aldri fått de sendt hjem.

Thyfire har også sendt klage til forbrukerrådet for og få pengene sine tilbake, jeg vurderer det samme, Senator på forumet tar imot forskuddsbetaling først, før du har fått overført pengene til han virker han veldig seriøs og hyggelig, men så snart han har fått pengene tar han verken telefonen eller svarer på e-post eller meldinger.

buster83
28/07/11, 18:27
noen som har erfaring med 'slayergamer'?

Lithander
29/07/11, 00:37
noen som har erfaring med 'slayergamer'?

Aldri hørt om han, eller sett noe til han på forumet før..

gaupe
29/07/11, 10:17
Aron740Rally (http://forum.vccn.no/member.php?u=3600), forfatter av denne tråden, er politianmeldt for svindel via dette forumet, brukaren blir stengt, sidan han ikkje svarar på henvendelser.

Jan-Einar Jenssen
29/07/11, 10:46
Aron740Rally (http://forum.vccn.no/member.php?u=3600), forfatter av denne tråden, er politianmeldt for svindel via dette forumet, brukaren blir stengt, sidan han ikkje svarar på henvendelser.

såpass ja., litt ironisk egentlig siden han startet en slik tråd :p

Lithander
29/07/11, 13:28
såpass ja., litt ironisk egentlig siden han startet en slik tråd :p

Du sier noe der.. :p

Karl
30/07/11, 11:45
Aron740Rally (http://forum.vccn.no/member.php?u=3600), forfatter av denne tråden, er politianmeldt for svindel via dette forumet, brukaren blir stengt, sidan han ikkje svarar på henvendelser.

Helt utrolig og ikke spesielt bra om det stemmer:eek:

Frigstad Racing
13/08/11, 20:26
Vil bare dele med dere alle en bruker her inne som kaller seg for "Lynvinge".
Jeg trengte sårt ett veivdrev da tappen på mitt knakk (kjent fenomen) og trengte da ett nytt ett kjapt! La ut tråd på forumet her og han sa han hadde ett, jeg sa han kunne få en femtilapp for det, han ville ha 20 kr ekstra.. Ok tenkte jeg, å spurte om han kunne sende det med en gang, ja sa han og jeg overførte 70 kr til hans konto.

Det har nå gått mange uker og ikke fått noe drev, han sier det er sendt, men når jeg har spurt om han kan prøve å spore opp dette og om han kan si meg hvilket post kontor han sendte det fra og dato, så jeg kan sjekke opp i dette (noe som han ikke har gjort selv, selv om jeg har bedt han) så har jeg ikke fått noe svar..

Det er snakk om ett minimalistisk beløp, men uansett utrolig irriterende, spesielt nå som jeg har lånt ett drev fra en bekjent sin bil og har lovet for ukesvis siden at jeg skulle komme å montere ett nytt drev som var på vei i posten..

ArneR
13/08/11, 21:02
Du som har såpass med penger investert i bilen din kjører vel ikke med slikt originalt skit? Legg heller pengene i et ståldrev med sporkile fra kl-racing, med tilhørende aluminiumsreimhjul.. Det er verdt hver en krone.. :)

Send meg adressen din på pm, så skal du få et originalt drev av meg, gratis og franko.. :)

EDIT: Så lenge du kjører med firkantede tenner på reg.reima da.. :p

Frigstad Racing
13/08/11, 21:30
Du som har såpass med penger investert i bilen din kjører vel ikke med slikt originalt skit? Legg heller pengene i et ståldrev med sporkile fra kl-racing, med tilhørende aluminiumsreimhjul.. Det er verdt hver en krone.. :)

Send meg adressen din på pm, så skal du få et originalt drev av meg, gratis og franko.. :)

EDIT: Så lenge du kjører med firkantede tenner på reg.reima da.. :p

Det var meget generøst av deg, men jeg har runde tenner :)

Ja ståldrev fra KL-Racing kommer det, fant ut av at jeg må ha det når mitt knakk!

ArneR
13/08/11, 22:23
Jepp, har ikke opplevd det selv, men fant ut at jeg ikke skulle risikere noe siden jeg kjørte 16v.. Og siden den gangen har jeg bestemt meg for at det aldri skal skje, og bruker konsekvent ståldrev med sporkile.. :)

Ola Moen
14/08/11, 02:30
Jeg har gått inntullet i bandasjer og drit i 2,5 mnd pga det møkkadrevet. søppel!!

ArneR
14/08/11, 02:51
Jaha?

Mr. Crepsley
14/08/11, 02:54
Hva skjedde ?

Joakimny91
15/08/11, 12:57
Vil bare legge inn en merknad om at ThomasR på forumet er en meget seriøs selger på forumet :)

Takker så meget for Refleksplata :D Elsker patenten på innpakkinga :D

richmond
21/08/11, 22:22
Bestilte r-design utstyr til min volvo hos http://www.swedenautolights.se/ ADVARSEL!!!!! ikkje bestill noe der. får aldri varen, og sliter med å få pengene tilbake.

Noen som har tips til andre plasser å bestiile utstyr???

bosolhaug
29/08/11, 15:26
Jeg kjøpte 3" Downpipe av thomassorby fra denne anogsen her http://forum.vccn.no/showthread.php?t=28136&highlight=thomassorby

Vi ble enige om pris og jeg sette over penger til han den 10.august. Han skulle sende med en gang han hadde mottatt pengene og sende meg sporingnr., men hørte ingenting. Så jeg sendte en pm til han den 18.august, og fikk til svar:" Hei så ikke att du hadde satt over penger før i mandag, også har jeg vært sjuk. men skal få sendt det før helga, så sender jeg deg sporingsnr. kan du sende meg adr. din på nytt ?" Så det gjorde jeg, men har enda ikke hørt noe eller fått noe. Har prøvd å sende han pm og prøvd å finne nr hans har sent han en meldig på facbook med. Fant bare et nr.,men det var sperra. Er det noen som kan hjelpe med det her?

lyngen
29/08/11, 15:58
jeg kjøpte meg grøftelys til 850n, var hos et firma "husker ikke navnet men tror jeg skal finne det ut"
grøftlysene kom hjem å det ene var knust, jeg hadde betalt, å ringte posten å kjeftet å de sa at jeg måtte sende tilbake varen til selger. så skulle han betale tilbake, for han hadde pakket inn fordålig. har ikke fått ei krone enda. dette har jeg glømt men kom på det nå, er sikkert 1 år siden. kan jeg sende de mail å høre?
har ringt de flere ganger når dette var et ferskt tema"1 år siden" å da svarte de ikke på tlf. jeg har ringt 10 ganger vertfall!

trobsig
08/09/11, 21:03
Har handlet med følgende her fra forumet:

Loggy: Handlet to ganger interiørdeler i oppkrav fra Loggy. Han sendte pakkene kjapt, og varene var godt innpakket. Fikk også sporingsnummer på sms/mail. Kan anbefale å handle med denne karen! :)

Fredrik.åsen: Kjøpte to baklykter hos Fredrik. Betalte på forskudd. Pakken med lyktene kom kort tid etter. Fikk også sporingsnummer på mail. Pakken var uvanlig godt pakket inn. :)

Serpent: Kjøpte fire felger som jeg hentet på avtalt møtested. Fin handel og hyggelig kar.:)

buster83: Kjøpte 4 fine nylakkerte felger hos buster83. Hentet felgene på avtalt møtested. Hyggelig kar som jeg kan anbefale til andre og som jeg gjerne handler på nytt med! :)

olsespole: Kjøpte baklykt i oppkrav. Pakken kom kjapt og var godt pakket inn. :)

JørnM_940
08/09/11, 22:23
Kjøpte kanalskjørt av "jebøbbje" i dag, godt fornøyd med handelen. Han kom innom Trondheim fra Mo i Rana med de til meg. Anbefales:)

da90el
14/09/11, 21:52
tro (http://forum.vccn.no/member.php?u=2873) frarådes på det sterkeste! Forhåndsbetalte for en turbo og fikk ikke den. Ikke har han vært å få tak i etter.

Lynvinge
15/09/11, 07:53
Vil bare dele med dere alle en bruker her inne som kaller seg for "Lynvinge".
Jeg trengte sårt ett veivdrev da tappen på mitt knakk (kjent fenomen) og trengte da ett nytt ett kjapt! La ut tråd på forumet her og han sa han hadde ett, jeg sa han kunne få en femtilapp for det, han ville ha 20 kr ekstra.. Ok tenkte jeg, å spurte om han kunne sende det med en gang, ja sa han og jeg overførte 70 kr til hans konto.

Det har nå gått mange uker og ikke fått noe drev, han sier det er sendt, men når jeg har spurt om han kan prøve å spore opp dette og om han kan si meg hvilket post kontor han sendte det fra og dato, så jeg kan sjekke opp i dette (noe som han ikke har gjort selv, selv om jeg har bedt han) så har jeg ikke fått noe svar..

Det er snakk om ett minimalistisk beløp, men uansett utrolig irriterende, spesielt nå som jeg har lånt ett drev fra en bekjent sin bil og har lovet for ukesvis siden at jeg skulle komme å montere ett nytt drev som var på vei i posten..

Først vil jeg si at jeg ikke prøver å gjøre meg til kjeltring for 70 kroner som jeg egentlig tjener på 15 min jobbing på arbeid. Har også vært innom postkontoret for å sjekke om det var muligheter for å spore opp der. Hvis det var av interesse så er det MO postkontor jeg kjøpte en bobleplastkonvolutt og frimerke for så å sende derfra. Dette blir jo helt klart ikke noe sporingsnr på, og derfor meget vanskelig å spore opp hvis det skulle skje noe som egentlig ikke bør skje og meget skjelden det skjer. Og du sier i tråden her at jeg ikke har prøvd å sjekka opp, men det har jeg altså gjort ett forsøk på.

Så det så.....

Edit: Får sende meg kontonr på pm så skal du vel få tilbake di 70 kronene da jeg desverre ikke har flere drev med runde tenner jeg kan sende :(

Daniel V
16/09/11, 22:45
Dannyboy91 virker ikke veldig seriøs.

Daruu
16/09/11, 23:11
roarrr anbefales, fikk ei dørsveiv av han, ville ikke engang ha igjen noe for frakten.
Takk igjen :)

Straydog
22/09/11, 04:47
Handla en turbo av Moslet her på forumet, og det kan trygt gjenta seg. Takk for en god handel! :)

Norhagen
03/10/11, 20:28
ovevolvo skulle kjøpe dempere og fjører av meg .
avtalte prisen til 700kr med frakt ved forskudd
Ove skulle overføre 700kr til konto dagen etter
kjøpte smartpost eske og pakket inn delene
har ikke sett noe av pengene
har gjentatte ganger prøvd og få kontakt uten hell
sendte han en pm at dersom han ikke ville ha dem kunne han gi besked:)
denne har han lest men ikke sendt med svar
derfor havner han her som "USERIØS KJØPER"

Volvoguttn
04/10/11, 05:51
lillevik som ikker er medlem her lengre, går under useriøs selger...

betalte 1640kr ferdigfrakta får en airforce vinge, å dette var i slutten på august....har ikke sett noe til vingen.

gleid
04/10/11, 08:03
V20T er en fryd å handle med! Han er også veldig behjelpelig i med alt mulig annet man måtte lure på! :D

Espen-K
04/10/11, 12:03
Venter fremdeles på en softgun fra MikeNike (http://forum.vccn.no/member.php?u=4754) som han annonserte i denne salgstråden (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=29019). Vi ble enig om en pris og jeg overførte pengene 28.08, men har enda ikke fått pakken eller beskjed om at den er sendt, men et par ganger har jeg fått lovord om at den skal sendes i morgen.

gleid
04/10/11, 12:10
Venter fremdeles på en softgun fra MikeNike (http://forum.vccn.no/member.php?u=4754) som han annonserte i denne salgstråden (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=29019). Vi ble enig om en pris og jeg overførte pengene 28.08, men har enda ikke fått pakken eller beskjed om at den er sendt, men et par ganger har jeg fått lovord om at den skal sendes i morgen.

Har hatt litt med han og gjøre og inntrykk av at han er en grei kar, om litt distre ;) Du får bare mase litt mer pån!

hgnubel
04/10/11, 12:27
Handlet originale rullegardiner/solskjermer til bakdørene til V70R-en min fra Tore. Kom veldig godt pakket inn og jeg er godt fornøyd :)

Tom K
22/10/11, 19:21
Kjøpte 2 STRØKNE speil til V70 av AndersE88, pakken kom i oppkrav som avtalt og speila var så godt pakket at man skulle tro de skulle til månen hehe, billige var de også ;)

Daniel V
23/10/11, 11:51
V20T er en fryd å handle med! Han er også veldig behjelpelig i med alt mulig annet man måtte lure på! :D

Kompisen hans er ikke det. Han kjøpte min 145, men etter det var det ikke mye jeg hørte fra han. Så bilen står nå her enda den...

Ola Moen
23/10/11, 11:59
Om det er noe trøst, så har jeg ikke hørt noe fra han heller. Lite trivelig for meg at han ikke Fullfører en avtale. Det føler jeg går utover meg personlig.

Erlend Dystland
23/10/11, 17:00
Om det er noe trøst, så har jeg ikke hørt noe fra han heller. Lite trivelig for meg at han ikke Fullfører en avtale. Det føler jeg går utover meg personlig.

De fleste som har tilbrakt noen timer på baken foran dette forumet, vet at du er alt annet en useriøs, V20T :)
Ikke ta det personlig, er ikke din feil dette her??:confused::)

245 gl
30/10/11, 15:59
Kjøpte en bagasjeroms rollo til 245'n av " Runar " her på forumet, han var på plass til avtalt tid og sted og delen var slik som han sa. Så denne fyren er god mann å handle deler av ;)

Daniel V
01/11/11, 00:16
Om det er noe trøst, så har jeg ikke hørt noe fra han heller. Lite trivelig for meg at han ikke Fullfører en avtale. Det føler jeg går utover meg personlig.

Ser ikke på deg med andre øyne :)

Men nå vet vi jo grunnen til tausheten :)

chrisbjorklo
01/11/11, 21:43
Handla et speedometer av Espen Title her på forumet, og kan absolutt anbefale flere å handle med denne karen her! Alt så ut og funka som det skulle, og fikk slått av en liten prat i tillegg! :)

Bare å stole på med tanke på kjøp/salg!

buster83
03/11/11, 10:34
Jeg kjøpte 3" Downpipe av thomassorby fra denne anogsen her http://forum.vccn.no/showthread.php?t=28136&highlight=thomassorby

Vi ble enige om pris og jeg sette over penger til han den 10.august. Han skulle sende med en gang han hadde mottatt pengene og sende meg sporingnr., men hørte ingenting. Så jeg sendte en pm til han den 18.august, og fikk til svar:" Hei så ikke att du hadde satt over penger før i mandag, også har jeg vært sjuk. men skal få sendt det før helga, så sender jeg deg sporingsnr. kan du sende meg adr. din på nytt ?" Så det gjorde jeg, men har enda ikke hørt noe eller fått noe. Har prøvd å sende han pm og prøvd å finne nr hans har sent han en meldig på facbook med. Fant bare et nr.,men det var sperra. Er det noen som kan hjelpe med det her?


Jeg har også prøvd å handle med han, han skulle kjøpe en 230A motor av meg. vi ble enige om pris, og at han skulle komme til meg og hente motor'n på en lørdag. Siden motor'n satt i en bil så måtte jeg bruke litt tid på å få den ut, i tilegg til at han aldri kom. svarte heller ikke meg på PM. jeg fant et tlf nr som tilsvarte hans navn, men fikk beskjed om at jeg hadde ringt feil... Så jeg annser han som en useriøs selger/kjøper.

The Sven
03/11/11, 14:53
turbotico er en trivelig kar å handle med :) Kjøpte noe greier av han som jeg skulle få levert, og det ordna han raskt og smertefritt og punktlig! Har kjøpt av han tidligere også så hadde ingen kvaler denne gangen heller!

EDIT: oppdaterer med de jeg har kjøpt av uten problemer:

-turbotico
-JP@racingteam
-THolandsli (såklart)
-ArM
-Turbo-HF
-TurboHansen
-Kalsn
-Terje1
-Kjell V70
-roarrr

har jeg glemt deg så si ifra.

Har ikke hatt noen problemer tilknytta salg heller men der har jeg tatt mine forhåndsregler så ingen nevnt, ingen glemt.

Motstand
05/11/11, 02:38
Handlet av "Dk99" og er veldig fornøyd:). Ekstra fornøyd med innpakningen!.

buster83
05/11/11, 11:10
Handlet av Jan turbo. Kjapp til å sende, bra innpakning. Anbefales! :D

olesyvertsen
05/11/11, 17:54
Kjøpte noe av bimme, konge fyr, sykt nøye med hva han sender og detaljer og rask med sending. Anbefales ! ! :D

kjellt
09/11/11, 06:31
Handla vinge til 360`n av "gl740turbo"
Og baklykter av "Blåfare"

Var bare å overføre penger og vips, par dager etterpå så var det hjemme! :D
Veldig fornøgd! :)

hanzibertone
09/11/11, 18:57
V20T er en VELDIG seriøs person som er trygg å handle med! Han fant ut hva som var galt med kassa på bilen min og hadde riktig del liggende, samt forklarte hvordan den skulle byttes! Jeg manglet en list på bilen min, og jaggu hadde Han ikke det liggende også! Tusen takk, og du får den gamle delen i posten etter jeg har lekt mekaniker til uka..

lyngen
13/11/11, 22:28
noen som vet noe om VOLVIAS?
kjøpte takspoiler av han. fårhåndsbetalte 500kr, har ikke kommet noe pakke til meg enda :/

mister-klæbu
13/11/11, 23:33
Noen som vet hvem Wasborris er?? har ikke hørt noe fra han på over 2 uker nå etter jeg betalte 650,- for et 740tic instrumentpanel...sa han sku sende det men, har ikke sett noe enda, svarer heller ikke på pm...

Ola Moen
14/11/11, 01:10
V20T er en VELDIG seriøs person som er trygg å handle med! Han fant ut hva som var galt med kassa på bilen min og hadde riktig del liggende, samt forklarte hvordan den skulle byttes! Jeg manglet en list på bilen min, og jaggu hadde Han ikke det liggende også! Tusen takk, og du får den gamle delen i posten etter jeg har lekt mekaniker til uka..
Ingen årsak :) Kjekt når folk kommer å henter ting også :)

Audun
14/11/11, 09:52
Har solgt og kjøpt en del her på forumet. Husker ikke så mange brukernavn, men har ikke opplevd noe negativt med de jeg har hatt en handel med . Men derimott har det vært flere useriøse kjøpere, som sier de skal ha en del med avtalt pris osv, hvor jeg da må ofte ha skrudd det ut av bil/funnet det fram osv. Så svarer de ikke på pm/mail…

Bolten91 : Seriøs og ærlig kar, solgte til han. Han forhåndsbetalte, og delene ble sendt. Virket også som han var fornøyd med handelen. Ingen ting og utsette her!

Sondre W: Solgte til han, ble noe tull med betalingen da han hadde skrevet feil kontonummer først. Men det ordnet seg. Ingen ting og utsette her.

Bjørseth Racing : Kjøpte av han her. veldig seriøs og hyggelig kar og handle med. bra pakket inn og sporingsnummer kom raskt. Han også sendte med alt av klips og skruer til de inreør delene jeg kjøpte, enda jeg ikke hadde spurt om det engang! Tommel opp til han!

1janeinar: Husker ikke helt hva handelen her var, men jeg solgte til han. Kan huske at det gikk plettfritt og uten noe problemer. Så ingen ting og utsette her. Seriøs og hyggelig kar.

Bimme: Solgte et par baklykter til han. Delene ble sendt. Pakket lyktene godt inn med en skikkelig feit bobleplast flere runder. Men dette klarte vist posten tydeligvis og knuse, godt gjort spørr du meg. Så da ringte jeg posten og forklarte situasjonen, hvor jeg først møtte ei skikkelig grinete sur f-itte… Som fant null forståelse for situasjonen og lagde den største saken ut av det, akkurat som det var snakk om erstatning på 250 000 kr… ventet flere uker og ble drittlei. Så skulle prøve en siste gang før jeg ga opp saken og erstattet det selv. Men denne gangen møtte jeg en hyggelig dame som så at saken hadde holdt på ganske lenge. Hun gjorde opp saken der og da på telefon. Så det ordnet seg til slutt og Bimme fikk pengene tilbake. Beklager dette, men er ikke stort en for gjort når posten rett og slett behandler posten som den er stjelt… Noe de må ha gjort i dette tilfelle.

850evo: solgte til han, han overførte penger for frakt på forhånd raskt , og som avtalt. Ingen ting og utsette på denne karen, hentet også ut pakken raskt! Hyggelig og selge til! :) + til han :)


Motstand: Solgte til han, hyggelig å pliktig kar! han overførte penger for frakt på forhånd som avtalt, og pakken ble sendt med engang! han betalte for mye ifrakt, så jeg spurte etter konto nr for og tilbake føre dette, men de pengene fikk jeg beskjed om og bruke på litt øl istede hehe!. seriøs og HYGGELIG kjøper! anbefales!

Revell: handlet med denne karn, forhåndsbetalte som avtalt og varen kom i posten, og var på sin stand. ingen ting å utsette her

Most: solgt til han. meget seriøs og hyggelig kjøper. ingen problmer å gjøre handel med denne karen værtfall :)

smugen: solgte til han. meget hyggelig kar. kjørte vell nesten 10 timer i strekk mener jeg å huske, å møtte opp omtrent den tiden vi avtalte. jeg kan vell trygt si at dette er en seriøs kjøper værtfall! :)

A.Finstad: solgt et par ganger til han, veldig seriøs og hyggelig kar :)

Har ellers solgt og kjøpt av flere på forumet her, å har ingen negative erfaringer hittil.

julen
14/11/11, 21:45
noen som vet noe om VOLVIAS?
kjøpte takspoiler av han. fårhåndsbetalte 500kr, har ikke kommet noe pakke til meg enda :/

han er en grei kar:) bare mas litt pån. han e litt travel te tider...

Daruu
14/11/11, 23:30
Den 14.10 var opeez - http://forum.vccn.no/member.php?u=2139 hos meg å henta ei m47 kasse med mellomaksling, travers og spakstell.

Når han kom sa han at han hadde glemt å ta ut penger, men dum som jeg var (og litt fordi vi har noen felles bekjente + at det kun var 600kr det var snakk om) sa jeg at han kunne ta det med seg og overføre pengene når han kom hjem, noe som han sa han kunne gjøre.

Den 19.10 har jeg ikke fått noen penger enda, å jeg sender ei melding å etterlyser de. Da får jeg til svar at han muligens skal gå for ei m90 kasse istedet, å sier at han isåfall kommer igjen med kassa. Det er forsåvidt greit nok, skriver svar om at da får han bestemme seg ganske radig ihvertfall.

24.10 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, å da purrer jeg på han igjen, og får svar at han regner med å komme igjen med kassa dagen etterpå.

10.11 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, ei heller sett noe til kassa, så da sender jeg nok ei melding hvor jeg ber om at pengene overføres til min konto snarest, iogmed at han ikke kommer igjen med delene. Denne har jeg ikke fått noe svar på, og det har heller ikke dukket opp noe på kontoen min...

Så oppeez vil jeg si er noget useriøs, anbefaler ingen å handle med han...!

Sebbe
14/11/11, 23:54
balltre?

Daruu
15/11/11, 00:13
Det frister, men er litt ekstremt det da når det ikke er større summen det er snakk om... :)

Thobbus
15/11/11, 00:20
Har handlet med:

Bryhni: Kjøpt A forgasser og filterboks av han. har betalt, og pakken er på vei, hyggelig fyr :)
Oeb: Kjøpt mellomaksling. Kjapp handel, han fikk sendt det med Bring. tok bare noen dager, og da kunne jeg hente det her jeg bor.. Kjempegrei! :)
Arm: 4X el vindu til 700-900 serien. Kjapp og grei handel. også Kjempegrei :)
Espen Titlestad (usikker på brukernavn på VCCN..): spakstell. meget hyggelig kar! prata i telefonen og pakka spakstellet samtidig! :)


Ellers må jeg beklage om jeg har vært useriøs overnfor andre. har ikke solgt noe til noen enda, men har vist litt interesse..

gleid
15/11/11, 08:22
Den 14.10 var opeez - http://forum.vccn.no/member.php?u=2139 hos meg å henta ei m47 kasse med mellomaksling, travers og spakstell.

Når han kom sa han at han hadde glemt å ta ut penger, men dum som jeg var (og litt fordi vi har noen felles bekjente + at det kun var 600kr det var snakk om) sa jeg at han kunne ta det med seg og overføre pengene når han kom hjem, noe som han sa han kunne gjøre.

Den 19.10 har jeg ikke fått noen penger enda, å jeg sender ei melding å etterlyser de. Da får jeg til svar at han muligens skal gå for ei m90 kasse istedet, å sier at han isåfall kommer igjen med kassa. Det er forsåvidt greit nok, skriver svar om at da får han bestemme seg ganske radig ihvertfall.

24.10 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, å da purrer jeg på han igjen, og får svar at han regner med å komme igjen med kassa dagen etterpå.

10.11 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, ei heller sett noe til kassa, så da sender jeg nok ei melding hvor jeg ber om at pengene overføres til min konto snarest, iogmed at han ikke kommer igjen med delene. Denne har jeg ikke fått noe svar på, og det har heller ikke dukket opp noe på kontoen min...

Så oppeez vil jeg si er noget useriøs, anbefaler ingen å handle med han...!

Siden han også er betalende medlem (ser hvertfall sånn ut siden han har membernr) burde styret vurdere å sparke ham ut isåfall synes jeg!

ArneR
15/11/11, 11:23
Må vel kanskje gå an å begrense tilgangen på kjøp/salg avdelingene på forumet en tid for dem som får nok bemerkninger på seg da?

Så får de en mulighet til å skjerpe seg om de er seriøse, og dersom det ikke vises tegn til å forbedre seg er det null mer handel her på forumet..

lyngen
15/11/11, 18:21
han er en grei kar:) bare mas litt pån. han e litt travel te tider...

:D jepp, skal mase litt :D

mister-klæbu
15/11/11, 18:49
fremdeles ikke hørt noe fra "wasborris" jeg, verken på facebook elr her på forumet :-p USERIØS!!

mister-klæbu
15/11/11, 22:48
men Gardern er veldig seriøs! han ringte og sa ifra at nå er det sendt og på vei!! veldig hyggelig kar!! :-D

Audun
15/11/11, 22:56
fremdeles ikke hørt noe fra "wasborris" jeg, verken på facebook elr her på forumet :-p USERIØS!!

Har du fult navn og adresse da?
ta med deg en viss sportslig gjenstand og møt opp på døra hans og krev penga dine:) Koster sikkert den summen det er snakk om i reiseutgifter, men er nesten verdt det :p

mister-klæbu
15/11/11, 22:58
fullt navn og adresse ja! men han bor da så laaangt inni gokk en plass!! :-p

R-M-I
16/11/11, 17:49
Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold) :)

mister-klæbu
16/11/11, 23:27
Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold) :)

forum-navnet hans da?

The Sven
16/11/11, 23:46
Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold) :)

Kan jeg få de på forskudd? :D

R-M-I
16/11/11, 23:52
forum-navnet hans da?

Forumnavnet hans VAR "Dannyboy91". Denne brukeren har blitt bannet fra forumet etter det jeg har forstått...

Thobbus
17/11/11, 00:06
Det var godt.. få bort det useriøse..

mister-klæbu
17/11/11, 00:08
ahh oki...fremdeles ikke hørt fra vazborris jeg heller, Daniel Gundersen. fakk ass!!

Thobbus
17/11/11, 00:14
ahh oki...fremdeles ikke hørt fra vazborris jeg heller, Daniel Gundersen. fakk ass!!

Plager meg at folk skal svindle sånn.. vi må få svartlista dem og gjøre dem uønska i hele miljøet..

Ola Moen
17/11/11, 09:36
Plager meg at folk skal svindle sånn.. vi må få svartlista dem og gjøre dem uønska i hele miljøet..
Gjøre seg uønsket klarer svindlere fint selv :)
Men man må i noen tilfeller trå litt varsomt fram, for det kan også være at det faktisk har skjedd noe med vedkommende, som gjør at situasjonen blir slik.
Jeg sier ikke at det gjelder denne saken, men man kan jo forsåvidt ikke væra skråsikker, og forhåndsdømme i de tilfellene man ikke oppnår noen som helst kontakt. Det beste er om ting løser seg.

Jeg handlet tidligere i høst med Turbocontainer.
Det var et par av delene som ikke svarte til forventningene,
og som jeg gjorde klart at jeg ikke ville betale noe som helst for.
Et svinghjul som var så fullt av sprekker, at det ikke ville vært forsvarlig å montert på en motor, samt en turbo som ikke var helt god.
Vi ble enige om en sum som skulle tilbakeføres.
Han spurte om det var greit at vi gjorde opp det da han fikk lønn igjen
(Ca. 3 uker seinere).
Jeg er kanskje en smule naiv og liker jerne å tro godt om folk, så jeg sa at det var i orden.
Datoen som var avtalt kom, og jeg fikk en mld å sende kontonr.
Dagen etter sto pengene på plass som avtalt.
Jeg opplevde ingen problem med han rundt dette. Det tok litt tid for min del, men det ser jeg ikke på som noe problem dersom folk holder avtalen.

Så tommelen opp for "Turbocontainer" fra min side.

Tor24
17/11/11, 13:16
Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold) :)

Jeg fikk igjen penga mine etter en laaang kamp, men jeg vet akkurat hvordan du skal gå frem i systemet så bare ta kontakt på 45211304. De 1500 beholder du selv..

gaupe
17/11/11, 13:51
Jeg fikk igjen penga mine etter en laaang kamp, men jeg vet akkurat hvordan du skal gå frem i systemet så bare ta kontakt på 45211304. De 1500 beholder du selv..

Fekk du orden på den uteståande saka du hadde?

Tor24
17/11/11, 14:00
Jepp :) Penga fikk jeg tilbake og alt er i orden. Tok jo jommen lang tid da :(

gaupe
17/11/11, 14:10
Jepp :) Penga fikk jeg tilbake og alt er i orden. Tok jo jommen lang tid da :(

Flott!

mister-klæbu
17/11/11, 21:44
ahh oki...fremdeles ikke hørt fra vazborris jeg heller, Daniel Gundersen. fakk ass!!

fikk mld idag, hadde "glemt" og sende pakken før han dro på en utenlandsreise på nesten 3 uker :rolleyes::confused:

gleid
18/11/11, 11:18
fikk mld idag, hadde "glemt" og sende pakken før han dro på en utenlandsreise på nesten 3 uker :rolleyes::confused:

Hehe, ja der kan du se. Er som det har blitt nevnt tidligere at det ofte kan være andre ting enn ren svindel som er grunnen til forsinkelser...

Bra det ordnet seg da!

mister-klæbu
18/11/11, 17:42
men nesten 3 uker da, type glemsk som føre t unødvendig irritasjon og sinne.

H.Ihle
23/11/11, 15:55
handla 960 gasspjeld og filterflytter fra Tor24 nå, alle delene var utrolig bra vaska og pakka inn:)
hyggelig pris også, bare å anbefale

Nazira2
23/11/11, 17:17
T.K. Motor i Alta er for tiden autorisert som Volvoverksted (regner med at det ikke varer så lenge, med den servicen de driver)
Prøvde å få en time hos dem for å ordne en garantisak men siden bilen ikke var kjøpt hos dem eller hos Bil i Nord på Sortland så kunne ikke de ta denne reprasjonen.(1 times jobb)
Så det betyr at jeg må kjøre 870 km til Bil i Nord Tromsø, ( der bilen er kjøpt) For å få fikset saken. Hva fan er det for service.
Nå må det sies at Bil i Nord Tromsø driver suveren servise og har tillbut seg å komme opp for å fikse saken. Dær har Lappan noe å lære.:mad:

Tom K
24/11/11, 22:29
Solgte grill og øyelokk til Moslett, han betalte på forskudd som avtalt, lett å handle med :)

Espen Hveding Nordgård
24/11/11, 22:49
Har blitt en del handling av folk på forumet her, men glemmer dessverre å skrive det inn her :(
Så langt har jeg bare positive opplevelser! :D

Kjøpte et 960 baklukehåndtak av "Olav", dette var helt supert pakka inn og kom i Volvo-eske med splætt nye skiltlys-glass!
Kjøpte et "pennfack" av "R.G", fikk det superfort og alt er bare gleden!
Dro til "Volvo Andreas" å henta seter til 745'en og komplett elvindu-sett, og har i tillegg fått hjelp og hjulpa han seinere, og han er en super kar! Billig deler og!
Kjøpte komplett instrument med oljetemp- og oljetrykksmåler av "theoneandonlyLOFF" og han pakka inn i MASSE bobleplast og merka ledninga godt!

Mangler noen her desverre...

Kan anbefale samtlige av disse, jeg har forhåndsbetalt og har fått varene i posten etter kort tid :D

Daruu
25/11/11, 16:28
Den 14.10 var opeez - http://forum.vccn.no/member.php?u=2139 hos meg å henta ei m47 kasse med mellomaksling, travers og spakstell.

Når han kom sa han at han hadde glemt å ta ut penger, men dum som jeg var (og litt fordi vi har noen felles bekjente + at det kun var 600kr det var snakk om) sa jeg at han kunne ta det med seg og overføre pengene når han kom hjem, noe som han sa han kunne gjøre.

Den 19.10 har jeg ikke fått noen penger enda, å jeg sender ei melding å etterlyser de. Da får jeg til svar at han muligens skal gå for ei m90 kasse istedet, å sier at han isåfall kommer igjen med kassa. Det er forsåvidt greit nok, skriver svar om at da får han bestemme seg ganske radig ihvertfall.

24.10 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, å da purrer jeg på han igjen, og får svar at han regner med å komme igjen med kassa dagen etterpå.

10.11 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, ei heller sett noe til kassa, så da sender jeg nok ei melding hvor jeg ber om at pengene overføres til min konto snarest, iogmed at han ikke kommer igjen med delene. Denne har jeg ikke fått noe svar på, og det har heller ikke dukket opp noe på kontoen min...

Så oppeez vil jeg si er noget useriøs, anbefaler ingen å handle med han...!

Sendte melding til han igjen nå, å lurte på om det var nødvendig at jeg dro å tok noe i pant for å få penga, da får jeg til svar at jeg kan få igjen kassa. Dette skriver jeg er uaktuelt mtp at han har hatt en måned på å komme tilbake med den.
Da får jeg til svar hvor han lurer på om vi har kontrakt hvor det står at han har kjøpt noe som helst fra meg...
Vel det har jeg lagra både i sms logg og ett par PM'r her inne...

oppeez
26/11/11, 14:16
Sendte melding til han igjen nå, å lurte på om det var nødvendig at jeg dro å tok noe i pant for å få penga, da får jeg til svar at jeg kan få igjen kassa. Dette skriver jeg er uaktuelt mtp at han har hatt en måned på å komme tilbake med den.
Da får jeg til svar hvor han lurer på om vi har kontrakt hvor det står at han har kjøpt noe som helst fra meg...
Vel det har jeg lagra både i sms logg og ett par PM'r her inne...

Du har et genuint tilbud om å få tilbake kassa, så det får bare være opp til deg det.. :) Om du virkelig vil være like idiot som jeg har vært, for ei søplete girkasse og 600kr?

Daruu
26/11/11, 14:56
Du har et genuint tilbud om å få tilbake kassa, så det får bare være opp til deg det.. :) Om du virkelig vil være like idiot som jeg har vært, for ei søplete girkasse og 600kr?

Hadde du kommet med den for en måned sia som du sa du skulle så hadde det vært greit det. Men når det ikke skjer og jeg ikke hører noe overhodet fra deg, er jeg på ingen måte interessert i ta tilbake en del du har hatt i din besittelse i 1.5mnd. Det er ikke summen som er viktig her, men prinsippet.
Man henter ikke en del hos noen---> sier man skal betale den når man kommer hjem ----> etter noen dager sier man kanskje ikke skal ha delen allikevel ---> etter enda noen dager sier man skal komme igjen med den dagen etter ---> for så ikke gi lyd fra seg på en måned.

Om du bare er glemt det eller hva nå som er grunnen til at du ikke kom tilbake med den da vet ikke jeg, men det er da noe du må ta på din egen kappe, og det bør ikke gå utover meg.
Det er da ikke urimelig det?

Kom gjerne med innspill dere som er uavhengige 3. parter i denne saken her.

R.G
26/11/11, 15:20
jeg hadee i hvertfall blitt lettere iiritert ja. 600kr er jo lommerusk, men alikevel, er prinsippet som gjelder. og når folk ikke holder ord og bare drøyer ut i hytt og gevær så er det useriøst

volvo
26/11/11, 16:15
I mine øyne svært umodent og useriøst av oppeez !

Dumt nok som han allerede har oppført seg, for så å toppe det med fler mindere inteligente tilbakemeldinger..
Han har dog selvinsikt nok til å kalle seg selv idiot, det må han ha ett lite pluss for.

Hvorfor ikke betale beløpet, og oppføre seg som en mann?

Tom K
26/11/11, 16:20
100% enig med Daruu her ja

oppeez
26/11/11, 16:54
Jeg har full forståelse for at jeg virker svært useriøs i denne saken, og at jeg fremstår som en idiot, yes. Har hatt noen andre ting å tenke på den siste tiden, så har både glemt av denne saken litt, og ikke prioritert helt riktig kanskje. 600kr er ikke stort, men når man går på skole og lever på et lite lån fra Lånekassa, så er man nødt til å prioritere.. Litt av grunnen til at det har drøyd veldig er at jeg nettopp har flyttet. Dårlige unnskyldninger hele veien sikkert, og jeg tar det aller meste på min kappe her altså, liker ikke å fremstå som useriøs, men skjønner at jeg får det stempelet på meg her.

Marius Skau
26/11/11, 17:03
Så lenge du gjør opp før deg og at det IKKE gjentar seg så trur jeg di fleste her inne vil gi det en ny sjanse :)

Daruu
26/11/11, 23:12
Det hele hadde nok løst seg mye bedre, om du bare hadde gitt lyd fra deg oppeez :)
Skjønner at folk kan ha mye å gjøre, og at slike ting kanskje ikke er førsteprioritert da, men da er det ikke akkurat veldig tidskrevende å gi beskjed om det.

Du virka som en trivelig kar, og jeg har jo på ingen måte noe imot deg(sånn bortsett fra det her), betaler du kronasjene nå så er det greit og jeg anser saken som ferdig. No hard feelings fra min side :)

oppeez
27/11/11, 00:50
Da har jeg tatt og overført penger fra "fy-skamme-deg-som-tar-penger-fra-denne-kontoen" til deg Daniel/Daruu. Så da kommer det nok 600kr inn på konto førstkommende mandag :)

Daruu
27/11/11, 02:43
Fint :)

Da satser jeg på å ha de på mandag. Forøverig så tror jeg ikke du har noe problem å få solgt kassa videre til minst det du ga, hvis du ikke vil beholde den som reservekasse da ;)

oppeez
27/11/11, 09:39
Neida, var en ålreit pris, så er ikke umulig å få igjen den summen. Men spørs nok om jeg skal ha den liggende, sånn i tilfelle :p

Daruu
28/11/11, 23:39
Penga er inne på konto, så da er det greit :)

Njål Nilssen
29/11/11, 01:26
Kan anbefale:

Espen Title - Espen Titlestad

Volvo_S90R - Oddgeir Kristiansen

Trivelige folk begge to, leverer, ingen problemer eller noe. Blir fort litt Volvo-prat også :p

V20T - Ola Moen

Tor24 - Torgeir Pedersen

Seriøse begge to, handler deler hos Tor24 nå (custom-støff), Og V20T går jeg glatt god for :) Sistnevte kan også fortelle deg hva som er "nice to know" og "not nice to know" om din 240.

Gleid - Anders Karlsøen

Kjenner fyren, ville ikke vært redd for å handla med han heller ;)

buster83
08/12/11, 10:55
Handlet/byttet litt med yengis og har bare positive ting og si. kjapp til å sende og veldig bra innpakket. Anbefales :D

kan også bekrefte at volvojinta er trygg å handle med. kjapp og bra innpakkning. :)

R-israelsen
08/12/11, 11:09
Har handlet med dv folk og solgt til dv folk, ingen negative ting jeg har opplevd. prøver å gjøre mitt beste når jeg pakker inn å sender en vare og samme med å utbetale/overføre penger om jeg skal kjøpe noe.

Til audun : Ser ikke på deg som en negativ selger da dette tilfellet var posten sin skyld, kommer fortsatt til å handle med deg om jeg finner noe interesangt :P hehe

Jeg går under tidligere brukernavn : bimme

Audun
08/12/11, 20:57
Godt å høre! :) hadde nok dekket utgiftene uansett dersom posten ikke ville gjort det. men det ordnet seg! :)
Edit : oppdatert listen min på side 4 ! :)

Robert H.
17/12/11, 17:05
Kan anbefale oar83 og regeli !
Kjapp og grei handel med begge to, slik det skal være rett og slett!!

JørnM_940
17/12/11, 18:04
Kjøpte ei frontlykt til 740 fra "general aasen", bra pakket inn, kjapt levert. Anbefales.

Motstand
19/12/11, 14:28
Handlet av "smugen" og er fornøyd på alle punkter. Anbefales!.

Turboplystring
19/12/11, 18:05
Kan anbefale "Olemm" på det varmeste. Forskuddsbetalte han, han sendte pakken og sporingsnummer med en gang pengene kom inn. Delen var også godt innpakket, og så rein at man kunne tro den var ny (531 topp), virkelig seriøs! :)

Motstand
21/12/11, 20:07
"Audun" anbefales på det sterkeste!. Fikk fult navn og tlf nr uten å spørre om det som "sikkerhet" og fikk beskjed om at jeg hadde betalt for mye i frakt så jeg kunne få det igjen. Pakkinga er noe av det beste jeg har vært borti her på forumet!.

FK preformance
29/12/11, 18:26
850R Anbefales IKKE og handle med, da jeg skulle kjøpe en varmepumpe førte jeg over halve beløpet, han virket veldig seriøs til han hadde halvparten av pengene på konto etter det hørte jeg ikke noe mer. :(

850evo
30/12/11, 19:04
Tond D. Kan på det sterkeste anbefales å handle med, vi bytta varer usett å sendte avgårde som avtalt til hverandre med posten mot at begge betalte for hver sin frakt del. sitter her med varen min å den var godt pakket inn å er kjempefornøyd med varen. :cool: :rolleyes:

Christian
30/12/11, 19:50
Har gode erfaringer med V20T, og HvedingN.
Har derimot ikke gode erfaringer med "Halvorstuen"
Det har ikke noe å si om beløpet er høyt eller lavt, man holder alltid en avtale!

Thobbus
08/01/12, 20:55
Tok en tur til Vennesla og besøkte "olesyvertsen".. kan anbefale han :) meget hyggelig fyr som jeg fikk kjøpe deler av 760n som han holder på å slakte.. :)

Har mangen minner som den 760'n, men til trøst så har jeg ialfall deler som skal tas i bruk på 740 tic prosjektet mitt. hehe :P

HarryVolvo
12/01/12, 23:20
Kan anbefale "Helgeland" som selger.
Rask handel (hadde det ikke vært for mindre pengeproblemer her i huset), og ekstremt godt innpakket.
Anbefales! :)

Remi T
15/01/12, 13:42
Anbefaler folk til IKKE å handle med "Lynvinge"

Overførte 760,- for ett ratt til han i Oktober. Fikk beskjed om att det skulle sendes så fort penger var på konto. Etterlyste det etter 3 uker å da sa han att rattet hadde kommet i retur. Litt rart siden jeg aldri fikk no hentelapp på det. Etter det svarte han heller ikke på PM og jeg har ikke fått noe ratt.

Skreiv dette i den forrige salgstråden hans og ser nå i dag att den er sletta og en ny er lagt ut

Edit: Å der var den nye salgstråden hans også slettet:P

gardern
17/01/12, 14:21
skulle gjøre en handel med kenar her på forumet,skulle kjøpe hans 245. han hadde fått et bud på 5000 kr og jeg sa at jeg gjerne kunne gi han det. avtalte at jeg skulle komme å se på bilen på mandag. jeg ringte han for og avtale tid og sted og møtes på å da hørtes han veldig nølende ut i tlf som om han ikke ville selge pluss at han hadde fått bud på 6000 jeg sa at jeg kunne gi han 6000 for den. sendte han mld en halvtime etter jeg snakka med han i tlf og hadde avtalt, å da var den visstnok solgt til en kompis av han.. det er ihvertfall useriøst spør du meg en avtale er en avtale!

Paul H
19/01/12, 14:44
Hadde det vært en ide vis moderator hadde sortert ut useriøse/seriøse og hatt dem på første post/egen tråd
så det blir enklere for alle og enhver enn og gå igjennom 145 poster for og finne om folk er til og stole på?

Tinnsoldaten
19/01/12, 14:52
Hadde det vært en ide vis moderator hadde sortert ut useriøse/seriøse og hatt dem på første post/egen tråd
så det blir enklere for alle og enhver enn og gå igjennom 145 poster for og finne om folk er til og stole på?

Slik gjør de det på bimmers.no, veldig oversiktlig og greit. Medfører jo litt jobb for moderator da...

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=127910

Revell
19/01/12, 14:55
Kan anbefale Sirkim enkelt og greit og handle med han
kan også anbefale Daain83 Desverre blei det litt rot med en savnet hentelapp og litt surr med penger og sending, men det ordnet seg tilslutt.

Også hatt en byttehandel med Espen Title:) Kan virkelig anbefale han:) Han kjørte ens ærend til Bamble for og hente piggdekk:)

Marius Skau
19/01/12, 16:05
Daniel V. Uber bra heile veien :)

gleid
20/01/12, 15:03
Takk til "Tinnsoldaten" og Øystein Trøan (R-Sport trekk). Meget fornøyd med begge :) Fikk pakkinfo med engang varene var sendt slik at de var lette å spore. Takker!

Straydog
20/01/12, 22:36
Slik gjør de det på bimmers.no, veldig oversiktlig og greit. Medfører jo litt jobb for moderator da...

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=127910

Enig, dette burde la seg sette opp rimelig greit. Tråden er da ikke så lang...

Adrian S
20/01/12, 22:38
Har handla av Tarell og eg er fornøyd:)
Har solgt til R_ekle sendte i oppkrav til han, var ingen problem:)

Marius Skau
20/01/12, 23:05
Viss det er intresse kan jeg finne på en lur løsning der jeg oppdaterer etterhvert med brukere og om det er positivt, negativt etc?

gardern
21/01/12, 04:29
burde nesten vert som ebay leave feedback system på profilen til alle som kjøper og selger som var synlig for alle :)

gaupe
21/01/12, 11:19
burde nesten vert som ebay leave feedback system på profilen til alle som kjøper og selger som var synlig for alle :)

Ser det fins system som dette vi kan kjøpe til på forumet, som er ei moglegheit.

Thobbus
21/01/12, 17:49
Har handla automat "svinghjul" av Paul H. og må si det var veldig tilfredstillende å få alle skruene og alt det nødvendige. til og med klistermerker fra Turbotrimming alt inpakka skikkelig bra :) Ikke noe tull fra han altså :)

Øygard
23/01/12, 00:07
Hadde det vært en ide vis moderator hadde sortert ut useriøse/seriøse og hatt dem på første post/egen tråd
så det blir enklere for alle og enhver enn og gå igjennom 145 poster for og finne om folk er til og stole på?

Eg har brukt den dar søkefunksjonen for å søka etter brukarnavn i tråden men det er jo litt tungvindt då:)

CID
23/01/12, 09:02
Hentet girkasse av Tinnsoldaten i helgen. Null problem og hyggelig fyr.
Løftet tilogmed girkassen inn i bilen for meg.

ovevolvo
01/02/12, 09:17
kjøpte v70 baklykter av Marius-skau, kjæmpe kar å handle med :)

Hassel
01/02/12, 12:01
Noen som har noen erfaringer med PetterM ? :)

Ola Moen
01/02/12, 12:08
Noen som har noen erfaringer med PetterM ? :)
Om jeg ikke husker heeelt feil nå, så, Ja...

Hassel
01/02/12, 12:38
Og... ?

Marius Skau
01/02/12, 13:54
Noen som har noen erfaringer med PetterM ? :)

Ingenting og utsette på PetterM ^^ Kjapp og sende og varene er slik som førtalt :)



ovevolvo: Takk før en smertefri handel :)

divad
01/02/12, 14:03
Kan anbefale:
Sirkim - handlet en b230ft og m46 girkasse av ham. bare velstand!
Frigstad - Handlet diverse turbodeler av ham (IC,dump,rør,brenselpumpe) Delene ankom pent innpakket!
Aartun - Handlet snutefront til 240 av ham.

Har heldigvis ikke vært uheldig - enda! :) :) :)

JørnM_940
01/02/12, 14:51
Noen som har noen erfaringer med PetterM ? :)
Jeg vil ikke anbefale ham, men ser ut som andre har greie erfaringer..
Kjøpte dørtrekk av ham som skulle være fine, men var fulle av hull, opprevet og ene hylla knust. Fikk ikke igjen noe penger heller (krevde ikke dette, men synes det er på sin plass at han tilbyr det). Var dårlig pakket også, men var visstnok en kompis som hadde pakket det inn for ham, uten at det unnskylder noe som helst.

Audun
01/02/12, 19:36
har handlet av Revell, forhåndsbetalte som avtalt og varen kom i posten, og var på sin stand. ingen ting å utsette her :)

HarryVolvo
01/02/12, 21:15
Kjøpte dumpventil av oppeez.
Godt innpakket, og lå i postkassen bare noen dager etter avtalt handel. Anbefales. :)

Revell
01/02/12, 21:28
har handlet av Revell, forhåndsbetalte som avtalt og varen kom i posten, og var på sin stand. ingen ting å utsette her :)Hukommelsen min er fjern hva handlet du igjen XD

Audun
01/02/12, 21:33
handlet en turteller av deg hehe :P

Revell
01/02/12, 21:48
Ahhhhh :P hadde glemt det XD

245 gl
01/02/12, 22:01
" Volvo " her på forumet skaffte meg 2 helt nye lister til 245'en min, og sendte de rett til meg...dette var før jeg hadde betalt noesomhelst...han kunne jo bare " gitt faen " da han så at jeg også var på jakt etter slike lister, men skaffte heller i samme slengen lister til meg også. Synes det var snillt gjort :)

Sebbe
01/02/12, 22:11
har gode erfaringer med:
94O LPT
HåkonA
Terje1
Jone_SK
turbotore
mamolv
Klevengen
Christian

har dårlig erfaring med skotterud, fikk delen til slutt, men trua flere ganger med å gå til politiet, fikk beskjed om at pakken var sendt, men at den "kom i retur" og jeg måtte mase i 4 måneder på han.

Deluxio
01/02/12, 22:27
Handla grill og refleksplate av t_gjerde her på forumet, overførte penger og fikk pakka godt pakka inn. Grillen, som i følge han var strøken orginal svart/grå viste seg å vera ein med chromerakka som var lakka svart, med mykje flass. Siden eg var på utkikk etter strøken grill, så var det heilt uinterresant for meg med ein som var shabbyare enn den eg ville bytta ut. Så sendte PM til han her på forumet og fikk som svar at han hadde "glemt" ka grill eg skulle ha, så derfor fekk eg ikkje den strøkne som han hadde allerede solgt til ein annen. Han tilbydde meg å ordna opp med å betala tilbake ein sum, men etter det vart det stopp i nåken veker. Så purra eg igjen, og fikk til svar at han hadde vert opptatt og det var berre til å senda kontornr, og her er eg no, 3 veker etterpå, uten å ha fått svar igjen. Gøy! :)

Kan nevna at gull_pilen og gl740turbo er seriøse folk som har hjelpt til med å skaffa lakkering for meg, så ++ til de :)

Frigstad Racing
01/02/12, 22:47
Fikk dessverre en dårlig erfaring med 850evo her forleden, har solgt deler til han før og det gikk greit, men denne gangen ikke fullt så greit.

Solgte han en bensintrykksregulator og ett manometer til fuel rail, stolte på han siden det hadde gått så greit sist gang så jeg sendte delene på dagen så han skulle få dem raskest mulig, han skulle overføre penger samme kveld (tar litt tid før de kommer inn) Har nå gått snart 2 uker og ingen penger er kommet inn.

Fikk en PM av han få dager etter handel der han sier at manometer har sprekt glass og btr har blitt bøyd i festet.
Delene var pakket i bobleplast i bobleplast konvolutt. Da sa jeg til han at han måtte sende meg bilder av skadene, og lurte på om han kunne gå ned på postkontoret og fylle ut en skademelding (er jo helt klart posten sin skyld om det stemmer at delene er skadet)

Har enda ikke hørt noe fra han.. Men håper på å få ordnet opp, prøver å unngå dårlig stemning :)

hgnubel
01/02/12, 22:56
Noen som har noen erfaringer med PetterM ? :)

Både kjøpt og solgt, og møtt et par ganger. Trivelig fyr, ingen problemer :)

850evo
02/02/12, 03:42
sendte deg mms samme dag på xxxxx med 2 bilder !!

R.G
02/02/12, 09:14
folk får sjerpe seg. ødelegger for alle andre. synd hvis hele salg/kjøp delen blir stengt.

850evo
02/02/12, 13:36
syns dette blir for dumt. Frigstad sendte meg varene som jeg skulle ha, en btr 1.1.2 og et manometer. Han sendte dette i vanlig bobleplast uten noe videre innpakning, fikk varen i postkassa å så det umidelbart at fester på btr var bøyd å så ikke bra ut. Manometere var sprekt flere steder å var helt ubrukelig, sendte pm straks til Frigstad om tilstand på varene å hva vi skulle gjøre med det. Sa jeg kunne sende tingene i retur da jeg ikke var intresert i å betale for 2 deformerte varer til 1100 kr, sa jeg kunne gi han 400 for btr og sende manometer i retud men var ikke så inntresert i det. manometere var ikke ikke beskytett av noe annent en boblepalst konvolutt,jeg mener denne sprekte manometere skyldes meget dårlig pakking. han ville ha bilde av delene å det blei sendt 2 mms til xxxxxx den 26.02/2012 har etter disse meldingene har jeg ikke hørt noe fra Frigstad før han legger ut dette her. Sånn da har jeg sagt min side av saken så får dere tro hva dere vil :)

Espen Title
02/02/12, 13:50
syns dette blir for dumt. Frigstad sendte meg varene som jeg skulle ha, en btr 1.1.2 og et manometer. Han sendte dette i vanlig bobleplast uten noe videre innpakning, fikk varen i postkassa å så det umidelbart at fester på btr var bøyd å så ikke bra ut. Manometere var sprekt flere steder å var helt ubrukelig, sendte pm straks til Frigstad om tilstand på varene å hva vi skulle gjøre med det. Sa jeg kunne sende tingene i retur da jeg ikke var intresert i å betale for 2 deformerte varer til 1100 kr, sa jeg kunne gi han 400 for btr og sende manometer i retud men var ikke så inntresert i det. manometere var ikke ikke beskytett av noe annent en boblepalst konvolutt,jeg mener denne sprekte manometere skyldes meget dårlig pakking. han ville ha bilde av delene å det blei sendt 2 mms til xxxxxx den 26.02/2012 har etter disse meldingene har jeg ikke hørt noe fra Frigstad før han legger ut dette her. Sånn da har jeg sagt min side av saken så får dere tro hva dere vil :)

Løsningen på prøblemet her er da å sende delene i retur......

Så slipper begge dårlig rykte :p

850evo
02/02/12, 13:55
var første tilbud det :) men har ikke hørt noe fra han siden 26-1 før han plopper ut med noe svada her :mad:

Bjørnstad
02/02/12, 16:20
da har jeg mottat en lmm 012 av moslet i kjempe fin stand. takker for kjøpet :)
jeg vil trekke tilbake alt oppstyr jeg lagde rundt dette da det var posten som krølla det til så det tok lenger tid en nødvendig.

Frigstad Racing
02/02/12, 18:12
850evo:

Det du kaller svada er en seriøs klubb som spiller med åpne kort når det gjelder kjøp/salg erfaringer, så hvis dette er en uskyldig sak så hvorfor hisser du deg opp?
Har ikke fått MMS, eller e-post med bilder. Som jeg sa til deg så ordner vi dette, hvorfor ikke bare skrive en skademelding hos posten da?
Grunnen til at du ikke har hørt noe siden 26/1 er fordi jeg har ventet på bilder. Purret jo på deg ene dagen å spurte hvor bildene ble av..
Og i tillegg siden jeg aldri fikk noe penger, så betyr jo det at du ikke overførte pengene dagen etter som du lovet..
Men kan du sende bildene til meg på mail? Addresse blir sendt til deg på pm.
Å kan du vennligst fjerne telefonnummeret mitt fra innleggene dine?

Hvis dette ikke er noe problem å du betaler for deg å vi blir enige om dette med de eventuelle skadene, som du må huske at jeg enda ikke har sett! Manometer kan du bare sende i retur, hvis du sier den er sprekt, så regner jeg med det er selve klokka? isåfall drar jeg bare å kjøper ei ny klokke til en 100 lapp. Koblingene kan jeg fortsatt bruke så den vil jeg gjerne ha. Og er festene til BTR så mye bøyd at du ikke får montert den? Den koster ny 1100kr + frakt, du fikk den for 600 inkl frakt, å den er kun kjørt med få mil og har fått ett strøk lakk på seg, jeg syns dette er en grei pris. Hvis du bare vil gi 400 for den så vil jeg gjerne se bildene før du overfører noe penger, til den prisen så kan det være jeg vil bare ha den i retur :)

Daniel V
02/02/12, 19:45
Har fjernet det nå.

Hassel
02/02/12, 21:07
Har fjernet det nå.

Du må fjerne i bobla nestemann har kommentert i også! ;)

Ola Moen
02/02/12, 21:15
syns dette blir for dumt. Frigstad sendte meg varene som jeg skulle ha, en btr 1.1.2 og et manometer. Han sendte dette i vanlig bobleplast uten noe videre innpakning, fikk varen i postkassa å så det umidelbart at fester på btr var bøyd å så ikke bra ut. Manometere var sprekt flere steder å var helt ubrukelig, sendte pm straks til Frigstad om tilstand på varene å hva vi skulle gjøre med det. Sa jeg kunne sende tingene i retur da jeg ikke var intresert i å betale for 2 deformerte varer til 1100 kr, sa jeg kunne gi han 400 for btr og sende manometer i retud men var ikke så inntresert i det. manometere var ikke ikke beskytett av noe annent en boblepalst konvolutt,jeg mener denne sprekte manometere skyldes meget dårlig pakking. han ville ha bilde av delene å det blei sendt 2 mms til xxxxxx den 26.02/2012 har etter disse meldingene har jeg ikke hørt noe fra Frigstad før han legger ut dette her. Sånn da har jeg sagt min side av saken så får dere tro hva dere vil :)

Er du helt sikker på at tlf din virker?
Du hentet en Wastegateklokke hjemme hos meg i fjor sommer.
Du skulle montere turboen i helga eller noe. Jeg sa du kunne ta den med deg, å se om du fikk brukt den på den turboen din, og at vi ordnet opp senere. Jeg hørte ikke mer fra deg etter det. Det er ikke noe stort tap for min del, men det er noe med å ordne opp i ting. Jeg skal ta noe av dette på min kappe, ettersom jeg trodde du var en bekjent av Tor24. Han som spurte meg om jeg hadde det du trengte, og som sendte deg hit. Han har vel ikke vært helt fornøyd etterpå han heller. Det som igrunn er mer dumt enn å krangle om småpenger, er å misbruke tillit. Her er det som sagt ikke snakk om no store summer, men ettersom du ikke har ordnet opp med meg, så vil jeg ikke anbefale noen å handle med deg før pengene ligger på bordet.

Tor24
03/02/12, 00:32
Enig med V20T her. 850EVO, du burde gjøre opp denne saken skikkelig for du sendte ikke pengene til Frigstad som avtalt, er vel strengt tatt det du burde ta på din kappe. Alle skjønner at mottar man en skadet pakke så må man ordne opp med Posten og avsender med en gang. Skjerpings, dette er tross alt små penger og ingen vits i å ødelegge for en god kjøp og salg kultur her inne..

850evo
03/02/12, 00:50
har sendt pm til begge men fortsatt ikke motatt noe tilbake

Tor24
03/02/12, 10:17
Stort sett så er alle ordentlige når det gjelder kjøp og salg her inne, men det er noen som tenker for mye på seg sjøl, penga og bilen først, og glemmer at man ikke kommer spesielt langt her i livet uten å oppføre seg ryddig og ordentlig mot andre. Ingen som bryr seg om at man har bygd en tøff bil hvis man ellers er idiot.

Espen Hveding Nordgård
03/02/12, 10:35
Bryter opp den dårlige steminga her med å takke Moslet og Pwrvolvo for en super handel!

Kjøpte 016LMM av Moslet og litt smått til 360'n av Pwrvolvo.
Alt var supert innpakka og alt bare gleden! Jeg forhåndsbetalte og varene kom ramlende ned i postkassa! Helt supert!

:D

850evo
03/02/12, 14:32
har snakka v20t å det løser seg, men har fortsatt ikke hørt fra frigstad :confused:

Frigstad Racing
03/02/12, 17:26
har snakka v20t å det løser seg, men har fortsatt ikke hørt fra frigstad :confused:

Jeg sitter ikke på dataen 24/7... men nå er jeg logget inn å har svart deg.

850evo
04/02/12, 14:27
begge saker er ordna opp i, ;)

Tor24
04/02/12, 16:18
begge saker er ordna opp i, ;)

Musikk i mine ører :)

Loggy
04/02/12, 19:19
Kan vel legge til at jeg tror mer på frigstad i denne saken, jeg og noen venner kjørte til kristiansand og kjøpte felger av han, no problems :)

Sollien
05/02/12, 03:33
kan anbefale Julen som selger :D når han sier at det er rustfritt... så ser det pokker meg nytt ut :D
thune har handlet litt med meg og ikke noe å si på han som kjøper :)
yearbogen også bra på kjøp :)
Tom K solgte meg deler til avtalt pris selv om frakta var nesten dobbelt så dyr som antatt, syns det står RESPEKT av sånt :)

har i grunn bare hatt positive opplevelser på kjøp og salg :) dette var bare de jeg kom på i farten :)

Legger til General aasen som trygg kjøper :)

The Sven
05/02/12, 15:46
Kan også anbefale Julen, har kjøpt et innsug av han :)

Daniel V
05/02/12, 16:51
Har handlet med mange her inne, uten å ha noe spesielt å utsette på folk. Eneste var turbosteffe som aldri svarte, og var treig, med ene dårlige unnskyldningen etter den andre. Men det kom tilslutt der også.

Dieselsmoke kjøpte skinnrattet mitt i sta, og det skal sendes i oppkrav, så da får vi jo se hvordan det går. :) Regner med at det går smertefritt! :)

Tarell
05/02/12, 18:24
Fin tråd å ha, kan se hvem som er seriøse og useriøse.
Fra et subjetivt standpunkt ;)

Sollien
05/02/12, 18:28
Fin tråd å ha, kan se hvem som er seriøse og useriøse.
Fra et subjetivt standpunkt ;)

enig.. men kranglene syns jeg vi kan slippe å ha her :P

Tom K
05/02/12, 18:36
Kan også anbefale Sollien, betalte på forskudd uten problem.........men han skylder meg 2 stk Cola på glassflaske for den rå portoen posten nå har satt på Norgespakke (170,-) ;)

Tarell
05/02/12, 18:39
enig.. men kranglene syns jeg vi kan slippe å ha her :P

Kranglingen kunne man ha latt være.

most
05/02/12, 23:40
Kjøpte slave sylinder av Dimmern, enkel og grei handel, delen var i god stand og bra innpakka.
Kjøpte andre clutch deler av Audun, gikk 45 minutter fra pengene var på konto til pakken var hos posten. Delene var i god stand og pakket bra.
Handler gjerne igjen hos begge :)

Sollien
06/02/12, 00:06
Kan også anbefale Sollien, betalte på forskudd uten problem.........men han skylder meg 2 stk Cola på glassflaske for den rå portoen posten nå har satt på Norgespakke (170,-) ;)

hehe... skal sådan spandere en kaffe på deg også ;)

oppeez
06/02/12, 21:37
Har solgt litt smådeler til HarryVolvo og matgra i løpet av de to siste ukene, ingenting å klage på, seriøse kjøpere :) Ene hentet pakke på oppkrav, og andre forhåndsbetalte. :)

Paul H
06/02/12, 22:27
leser stadig vekk om brukere av vccn forumet som kjøper deler av useriøse idioter!
Det er jævlig kjedelige greier og handle av folk du ikke får varer av

Siden det ikke det har kommet opp en liste over folk som man ikke bør handle med så kanskje lage en sticky
på "bildeler selges" siden som alle ser før de vurderer og handle.
feks les dette før du handler! som igjen henviser til denne tråden som sikkert mange ikke leser...

Ola Moen
06/02/12, 23:07
850evo har gjort opp saken med meg uten noe krøll. pengene ble overført på Fredag, og sto på konto idag. ;)

matgra
07/02/12, 06:57
Har handla med oppeez, ingen ting å klage på, å varene ble sendt samme kvelden. God Service :D

Volvoguttn
07/02/12, 19:26
har handlet org fk/ft dyser, 531topp og airforce vinge av siaa81 eller hva hun heter, anbefales på d sterkeste:D
kjøpte bosch 044 pumpe av Frigstad, anbefales også:)

Marius Skau
21/02/12, 23:34
Har hatt en dårlig erfaring med vølvo, som hugde en 244.

Kjøpte takrennelistene fra denne bilen i begynnelsen av juni, og forskuddsbetalte for de og frakten med egenemballert norgespakke. Når jeg begynner å etterlyse listene en tid senere kommer han med at han fikk sin mor til å sende de gjennom jobben, og man fikk da ikke sporingsnummer.

Skikkelig snikete gjort å skulle ta de 160,- kronene jeg betalte for frakt og pakke de rett i lommen for så å sende det med en befrakter som ikke har sporing på pakkene sine, om de da i det hele tatt er sendt..

Oppdaterer denne posten med mer info ettersom jeg finner ut mer, men det ser mørkt ut for de 660,- dette kostet.

Fikk du listene?

la5fja
21/02/12, 23:44
Handlet dørhåndtak av JP Racing Team. + i boka til han fra meg. Sendte fort og delene var fine

Revell
21/02/12, 23:54
Vet egentlig ikke hva jeg skal si:p Fikk en basser av Moslet for 1mnd siden som han skulle sende mot att jeg betalte frakt. + for att han ikke skulle ha frakt før pakken var i stua mi - for att han er vanskelig og få tak i og ikke sendte pakka før Torsdag forrige uke. Satser på att hentelappen er i kassa imorra:p

Daruu
22/02/12, 12:10
Kan anbefale 1janeinar også, kjøpte hjulringer og kapsler av han. Ikkenoe problem der, og de var veldig(VELDIG) godt pakka inn :)

Larsgunnar
23/02/12, 19:37
Amazonbrage anbefales på det aller sterkeste!
Fikk fredag 17. fire Gule Koni i posten, godt innpakket i bobleplast. Alt var i skjønneste orden, og tilstand akkurat som beskrevet.
Han sendte til og med pakken før jeg rakk å betale. Veldig seriøs selger!

Ola Moen
23/02/12, 20:29
Slår meg på Larsgunnar her og gir en positiv en til Amazonbrage. Vil også si jeg har positiv erfaring med "Stefan1980" som jeg kjøpte en kamaksel i forrige uke.

R.G
23/02/12, 21:02
fornøyd med handel med V20T:) vi har hadd noen handler oss i mellom og det har fungert smertefritt:)

Ola Moen
23/02/12, 22:36
fornøyd med handel med V20T:) vi har hadd noen handler oss i mellom og det har fungert smertefritt:)

Bortsett fra den gangen vi skulle sloss om det. Den blåveisen ble jeg ikke kvitt på noen dager ;)

R.G
24/02/12, 14:58
Bortsett fra den gangen vi skulle sloss om det. Den blåveisen ble jeg ikke kvitt på noen dager ;)

hysj hysj;)

Geitung
08/03/12, 14:31
Kjøpte armlene av Julen for en tid tilbake :) Veldig fornøyd med handelen som gikk helt smertefritt. Jeg betalte han sendte når han mottok betaling :)

Armlenet var også veldig godt innpakket :) Mer enn godt nok faktisk :D

julen
08/03/12, 22:28
Kjøpte armlene av Julen for en tid tilbake :) Veldig fornøyd med handelen som gikk helt smertefritt. Jeg betalte han sendte når han mottok betaling :)

Armlenet var også veldig godt innpakket :) Mer enn godt nok faktisk :D

viktig det kommer heilt fram:) vet aldrig hvordan posten behandler pakkene:S

julen
08/03/12, 22:36
jeg har ikke handla av så mange på forumet men dem jeg har handla av har jeg positive erfaringer med:)
har å solgt til ganske mange på vccn å gammle volvoforume uten å ha haft noe trøbbel med kjøperne:) så til alle dere som har handla av meg er seriøse kjøpere!:)
nevner ikke noe brukernavn siden det er en del...

Anders Dybvadsskog
09/03/12, 06:54
Har nettop handlet gjennom julen jeg å, å han er å ambefale:-)

ovlov86
09/03/12, 14:55
Anbefaler:

julen
Kodja
gunnargt
DanielV

oppeez
09/03/12, 15:03
Den 1.mars overførte jeg 120kr (inkl. frakt) til Henrik940 aka Henrik Langås, for et 3" LMM hus, sendte han printscreen fra nettbanken hvor det sto bekreftelse på at jeg hadde ført over. Han skulle prøve å få sendt den dagen etter, men jeg har ikke sett noe LMM, og har heller ikke hørt noe fra han siden da. Har sendt melding både på Facebook (hvor kontakten ble opprettet) og her på forumet, uten hell.

christer
10/03/12, 10:19
Jeg har noen positive erfaringer jeg vil dele med dere!

Siaa81, super pris jeg fikk på delene jeg kjøpte, ordna det til tollpost terminal og når jeg fikk pallen med deler så lå det ett ekstra sett med råder der:) ANBEFALES.
Oeb, kjøpte girkasse, fikk med ALT jeg trengte, i tilleg var den nesten så rein att jeg kunne slikke på den, også fikke jeg med en jekkestropp, hehe. Sendte med BRING og fikk varen 3 dager etter jeg betalte:) ANBEFALES.

PyrionZ
10/03/12, 10:46
Kan ikke annet enn å skryte av julen! Rask levering og god hjelp. fått meget bra priser på delene jeg har kjøpt av han og.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

The Sven
10/03/12, 11:40
solan på forumet kan man også fint handle av er min nyeste erfaring :)

BlåFare
11/03/12, 05:26
Gode erfaringer med følgende:
PwerVolvo. Mange handler med denne gutten gjennom tidene :p
Ramfjordkongen, endel handler og blir vel fler :p
Morgis, utførte en byttehandel for han og han holdt sin del av avtalen og er seriøs.


Så takk for handelen gutter! :)

R-israelsen
11/03/12, 08:46
Noen som kjenner til " theoneandonlyloff" ? forhåndsbetalte 500 kroner for litt over en uke siden. ikke sett noe til 2din ramma enda, og pm boksen hans er full..

Team Tynner
11/03/12, 11:08
Noen som kjenner til " theoneandonlyloff" ? forhåndsbetalte 500 kroner for litt over en uke siden. ikke sett noe til 2din ramma enda, og pm boksen hans er full..

er bror min det,ska si det til han idag jeg,han er lettere distre:)

R-israelsen
11/03/12, 11:24
Takker å bukker : )

Espen Hveding Nordgård
12/03/12, 19:42
Jeg har supergod erfaring med theoneandonlyloff iallfall :)

Audun
13/03/12, 15:49
A.Finstad er en seriøs kjøper værtfall :) har kommet personlig til meg et par ganger og handlet av meg. har fort blidt en god del volvo prat også :) trivlig kar :)

Voolvoo
18/03/12, 10:31
Tarell er trygg å handle fra. kjøpte 2 frontlykter, innbruddsikkert pakka inn og svarte til mine forventninger :D

Tarell
18/03/12, 22:36
Happy to be of service ;)

Voolvoo
19/03/12, 19:14
hehe, slet litt med å få opp pakka, hehe ;)

Tarell
19/03/12, 20:24
Ja, må jo sørge for at ikke en eller annen tulling tukler med varene under transporten ;)

R-israelsen
25/03/12, 10:21
Har grei erfaring med theoneandonly loff : ) Kjøpte en 2din ramme av han, tok litt tid før den kom. Men dukket opp til slutt, og var hel og fin ;)

oppeez
26/03/12, 13:37
Den 1.mars overførte jeg 120kr (inkl. frakt) til Henrik940 aka Henrik Langås, for et 3" LMM hus, sendte han printscreen fra nettbanken hvor det sto bekreftelse på at jeg hadde ført over. Han skulle prøve å få sendt den dagen etter, men jeg har ikke sett noe LMM, og har heller ikke hørt noe fra han siden da. Har sendt melding både på Facebook (hvor kontakten ble opprettet) og her på forumet, uten hell.

Fremdeles ikke sett noe til dette. Nærmer seg 1mnd nå, den 21.mars sa han at den var sendt men.. Vet det ikke akkurat er snakk om store summer her, men dette er en prinsippsak.

Marius Skau
26/03/12, 13:59
Ser mange plages med at selger sier det er sent etc..

Veit ikke om alle er klar over det. Men i 90% av tilfellerne så får sender et sporingsnr.
Jeg kræver dette hver gang jeg kjøper noe, og gir det til alle jeg sender deler til!

turbocontainer
26/03/12, 20:19
mine erfaringer om robintic (robin johansen løite). den 08.03.2012 satt jeg over 3300,- på kontoen hannes for ett grenrør og downpipe som var tilpasset holset hx35. pakken er enda ikke kommet og robin er helt umulig og få tak i. fikk melding fra han i går dær han skylte på att han hadd mistet mobilen i en søledamm og hadde sporingsnummer på denne. det hadde vist skjedd da jeg ringte til han og. han sa att han skulle ringe posten i dag og få sporingsnummer til pakken som skulle være sendt forje uke i følge han. holder dere oppdatert på hvordan denne saken går men han blir nokk annmeldt snart om jeg ikke får pengene tillbake eller delene.

Marius Skau
26/03/12, 20:56
mine erfaringer om robintic (robin johansen løite). den 08.03.2012 satt jeg over 3300,- på kontoen hannes for ett grenrør og downpipe som var tilpasset holset hx35. pakken er enda ikke kommet og robin er helt umulig og få tak i. fikk melding fra han i går dær han skylte på att han hadd mistet mobilen i en søledamm og hadde sporingsnummer på denne. det hadde vist skjedd da jeg ringte til han og. han sa att han skulle ringe posten i dag og få sporingsnummer til pakken som skulle være sendt forje uke i følge han. holder dere oppdatert på hvordan denne saken går men han blir nokk annmeldt snart om jeg ikke får pengene tillbake eller delene.

Husker han sa til meg når jeg pratet med han at han hadde fådd pakken i retur også. Men så sier han til deg at pakken er sendt i forige uke? :P

Nei, har prøvd og ordne opp med han før din del. Men etter at jeg blev truet med div så er ikke den karn noe jeg blir og handle med.

turbocontainer
27/03/12, 09:54
Har ikke fått hentelapp så ikke mulig att den er kommet i retur til han ;) ja han sa så men tvile på d.. Veldig unødig og begynne og true folk bare på grunn att de prøver å få fortgang i dette men er vist umulig med enkelte. Skal snakke med administrator og gjøre dem obs på dette.

R-M-I
27/03/12, 19:57
Jeg venter FORTSATT på penger fra Daniel Eriksen fra Kvelde i Vestfold... 5500kr....

Utlover en liten "premie" til den som kan få fyren til å reagere(uten å ty til ulovlige metoder)... 2000kr cash på konto.

Har adresse, telefon-nummer osv.(PM for info) til både han og foreldrene hans(som forøvrig driter fullstendig i hva sønnen driver med etter det jeg fikk inntrykk av).

ofergest
28/03/12, 22:03
Før noen putter meg opp på lista her, må jeg bare beklage at pakkene har kommet sent avgårde, men i løpet av morgendagen er mesteparten på vei (med unntak av de delene jeg har avtalt at jeg skal levere med bil i påsken).

Alt er avtalt sendt med oppkrav, ingen har forskuttert noe.

Marius Skau
28/03/12, 23:56
Kjøpte et innsug av Dimmern her før 2-3 uker siden..

Kom heim fra ferie idag og finner ut at jeg IKKE har mottat noe innsug..

Daniel V
31/03/12, 14:43
Kjøpte et innsug av Dimmern her før 2-3 uker siden..

Kom heim fra ferie idag og finner ut at jeg IKKE har mottat noe innsug..

Hmm.. Han var ganske så rask når jeg kjøpte en sprekkfri kartlomme av han til 240en i fjor vår. Den kom på 3 dager, og var både sprekkfri og fin :)

Espen Hveding Nordgård
31/03/12, 15:01
Dimmern er allright han! Har handla av han og han har handla av meg, og det har ikke vært noe problem :)

Loggy
01/04/12, 22:12
Solgte noen takbøyler til divad, gikk brillefint det :)

oppeez
03/04/12, 23:21
Jeg har fremdeles ikke fått 3" LMM-huset fra Henrik940 (Henrik Langås), jeg overførte penger til han den 1.mars. Det er ikke mange kronene som går til helvette for min del, men kan hende det er noen andre som drar nytte av denne informasjonen.. Jeg vil ikke anbefale å handle med han hvertfall. Men hvis LMM'en skulle dukke opp, trekker jeg tilbake littegrann av dette.

johnjo
06/04/12, 08:52
hei.er det noen som har handlet fra olespole innpå forumet her.jeg skulle kjøpe en a-kam fra han i forige uke,jeg overførte 450 ink frakt som han skulle ha.og han skulle si ifra når han har sendt den.men har fremdeles ikke hørt noen fra han.jeg har sendt mld og sånn at han,men ikke noe svar.noen som kjenner han eller noe?

mvh john