PDA

Vis full versjon : Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere



Sider : 1 2 3 [4]

MgNifCnT
23/10/14, 20:30
Om man har blitt svindlet og ikke gjør noe med det, så har du på en måte akseptert det.

Ja, den er jeg helt enig i. Og er jo det jeg da har gjort etter og ha snakket med politiet og fått avklart at det ikke er noe poeng da saken bare blir henlagt pga bevis mangel, så da lot jeg det være og fikk taki ny del hos noen som leverte!

Øygard
23/10/14, 20:32
Oi, beklager glømte meg litt av i farten her, fort gjort når man prater mens man skal skrive :p

Hmm, men så er det hvor mange er villige til og gjøre det? Sikkert mange som liker og klage men ikke gidder gjøre noe med det ellers.

Lag ein tråd der der du ber alle som har blitt svindla av han om å anmelda det, når politiet plutseleg får inn 10-15 anmeldelsar kan det henda det hjelper, det var det (eller nåke liknande) som vart gjort den andre gongen

mrstfu
23/10/14, 20:55
Om man ikke finner tiltakslysta til å levere en anmeldelse, enten for seg selv eller som en gruppe, ser jeg ingen grunn til å fortsette å klage over det i denne tråden. Om det er en enkelt selger alle klager over, er det tydelig at denne selgeren ikke lar seg stoppe av at dere klager, og hvorfor klager dere da? Er det noen annen grunn til det enn for å bitche over det? Folk fortsetter jo å kjøpe, så det skader ikke salget hans, tydeligvis.

Gå i det minste inn for å lære selgeren en lekse. Å levere en anmeldelse tar ikke lange stunden, om dere er flere som går inn for det, og det lar seg helt sikkert gjøre selv om dere ikke er naboer, så er sjansen langt større for å få gjennomslag.

Og for guds skyld, folkens... ikke betal alt på forskudd om dere ikke stoler på vedkommendes omdømme. Google navnet til selger. Spør andre om deres mening. Ha alt skriftlig. Avtal å møtes, eller at selger møter en bekjent av deg, eller en du stoler på, som, kan legge ut for deg. Be om sporingsnummer, om det så koster noen kroner ekstra. Betal i oppkrav, om så kan du betal 200 i forskudd og resten i oppkrav for at selger ikke skal gå i minus om du ikke henter. Betal halvparten først, og halvparten etterpå. Det er mange måter å minimere tap på.

Jeg kjøpte nylig en greie av Petter M her på forumet, jeg forskuddsbetalte, og ba om at han sendte meg bilde av kvittering for forsendelsen. Det gjorde han, og da har du bevis for at Posten har rota det bort, om ikke Posten har underskrift på utlevering.

ovlov86
27/10/14, 21:23
Anbefaler "Rcar". Pengene kom raskt på konto, og god kommunikasjon underveis.

Taz
27/10/14, 22:02
Kan notere de siste handelene eg har hatt:

Handla Bilsteindempere+fjærer i sommer av Bolten91, som han sendte med ein slektning. Vi møttes, og fikk deler og ga penger. Delene var som forventa. :)

Handla USA-front og Luisiratt nylig av Robinsp, forhåndsbetalte, og ikkje lenge etterpå kom pakken på døra, godt innpakka. Delene var som forventa. :)

Handla baklukehåndtak nylig av Refinement!, forhåndsbetalte, og denne pakken kom også like etterpå, godt innpakka. Delen var som forventa. :)

Lasse R
30/10/14, 14:00
Har noen noe erfaringer med "aakan" her på forumet? Har sendt han ei pakke som han ikke har hentet ut. Det er bare ett par dager igjen til den blir sendt i retur...

Rcar
01/11/14, 23:59
Anbefaler "Rcar". Pengene kom raskt på konto, og god kommunikasjon underveis.

Er det noen som skal anbefales så er det du !
Tipp topp & tommel opp :)

Mvh Rcar


(Kjøpte hoved lykter)

Rcar
02/11/14, 00:02
Brukeren Tomcat anbefales.
En seriøs selger og meget bra produkter !
(Kjøpte frontspiltters)
Mvh Rcar

Rcar
03/11/14, 02:08
Svirre anbefales også på det varmeste !
(Kjøpte pollyforinger)

Mvh Rcar

Rcar
03/11/14, 18:26
Locked anbefales selvsagt også :o

(Jeg kjøpte IPD stag & masse andre godbiter :)

Mvh Rcar

TurboNoob
03/11/14, 22:15
Svirre anbefales også på det varmeste !
(Kjøpte pollyforinger)

Mvh Rcar
Støtter denne.
Jeg kjøpte også polyforinger av Svirre.

Lasse R
05/11/14, 15:02
Advarer mot å sende ting med postoppkrav til "Aakan" her inne. Svenn åke stakston fra Vinstra. Solgte han en forgasser med trykkboks og hentet ikke. Han sluttet å svare på sms da jeg sendte sporingsnummer og tar heller ikke telefon.

Lasse R
05/11/14, 15:04
Kjøpte en 52mm måler av VolvoGLE

Hyggelig og smertefri handel. Måleren var pakket inn utrolig godt. Stort pluss i boka :)

2førr10
05/11/14, 18:55
Jeg har også handla av VolvoGLE. Jeg kjøpte 4x dørtrekk i blå velour uten sveivhull som er til bruk med el. Vindu og et sett med grå armlener til elvindu. Virket hyggeli og var behjelpelig med bilder av delene. Handelen gikk knirkefritt og delene ankom godt innpakka. :)

Kan sterkt anbefales! :)

BlåFare
09/11/14, 18:48
MgNifCnT overførte kjapt kjapt og jeg fikk sendt så kjapt som mulig☺
Hyggelig kjøper og hyggelig at delene falt i smak☺

oar83
11/11/14, 22:13
Kan absolutt anbefale Paul.H.
Forsendelsen vart pakka og hurtig levert inn på posten, handel gjekk raskt og knirkefritt!

Lasse R
13/11/14, 15:31
Kjøpte noe smådetaljer av bjørseth Racing. Kan varmt anbefales, fikk varen som beskrevet og han sendte med en gang :)

Pluss i margen

Åndsvak Racing
16/11/14, 06:01
Hei.
Ser det er skrevet en god del negativt om meg her en god stund, og med all rett selvfølgeli.

Jeg ønsker ikke noen form for tilgivelse og ber ikke om at alt ska vær i skjønnest orden etter dette. Men jeg vil bare få rette opp i det jeg har gjort.

Så dere som jeg er skyldig penger for deler som ikke er kommet frem eller sendt. Send meg en Pm her inne så ska jeg ordne opp i dette så fort det lar seg gjøre.

Dritt kommentarer ser jeg hellst at det kan tas på Pm. Men skjønner om noen ønsker og sverte meg hardt offentlig.

Marius Skau

Rcar
20/11/14, 00:33
Er nå enda noe når folk vil ta ett oppgjør med fortiden og står frem ydmyk og med fullt navn.

Får håpe det ordner seg for alle parter her.

Rcar

Lasse R
20/11/14, 20:03
Kjøpte fjørbein, bærebruer av 24516vtic, varene kom som beskrevet og jeg er veldig fornøyd. Pluss i margen :)

Øygard
21/11/14, 17:16
Har handla med 245 gl, kan anbefalast :)

Rcar
06/12/14, 21:26
Kjøpte IC, US blink, bagasjeroms matte, IPD skid plate og kupefilter av Refinement.
Alt var bra/helt topp. Selger/bruker/medlem anbefales på det varmeste ;)
Vh
Rcar

V90
06/03/15, 21:58
Bjørseth Racing = veldig bra selger ;)

Vil kjøpe fra han igjen!

Skårholen
26/04/15, 00:49
Kan anbefale kenta68, trivelig handel møttes i Skarnes, så det var supert. Gode priser samt en koselig prat etter handelen.

kenta68
10/05/15, 11:44
Hej lägger in en seriös köpare o säljare Värmland-760
Med vänlig hälsning kenta

Børge Vikebø
10/05/15, 20:03
Svirre gjør sakene. Fikk han til å handle 2 antenner på biltema, kom pent og pyntelig frem [emoji106] Dog klarte ikke posten å sende hentemelding, flaks nok sendte han med sporing. + i margen til Svirre, - i posten sin..


Sent from my aiFåon using Tapatalk

Øygard
19/05/15, 21:37
Eg kan anbefala Taz. Han er ein hyggelig og samarbeidsvillig kar som ikkje finn på nåke tull :)

Taz
19/05/15, 22:26
Eg kan anbefala Taz. Han er ein hyggelig og samarbeidsvillig kar som ikkje finn på nåke tull :)

Nåja [emoji16]
Samme til deg [emoji6] Takk for handel!


Sent from my iTelefon using Tapatalk

Paul H
13/08/15, 11:36
Anbefaler Falco 760

Øygard
13/09/15, 20:37
240racing er ein hyggjeleg kar som eg sikkert kjem til å handla med fleire gonga.

Nilsson
28/11/15, 14:26
Kjøpte 960 dørhåndtaks kåper av Havard89, sendte dem før pengene hadde kommet på kontoen hans. Fikk pakken idag og alt er helt som det skal. Anbefales[emoji4][emoji106]

Nilsson
01/04/16, 16:23
Kan anbefale å handle av sverre2210.
Fikk sideskjørt og addon leppe i posten, godt innpakket :)
Tommel opp [emoji106] [emoji106]

mrstfu
21/04/16, 20:35
kjellt er meget hyggelig som kjøper, penga kom umiddelbart etter jeg påsto jeg hadde sendt pakka;)

Om noe var jeg treig på å sende, bøyer meg i hatten.

kjellt
21/04/16, 20:37
kjellt er meget hyggelig som kjøper, penga kom umiddelbart etter jeg påsto jeg hadde sendt pakka;)

Om noe var jeg treig på å sende, bøyer meg i hatten.

Jo takk for handelen!
Husk å se hva som står i nettbanken også

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/13077180_1034219303334053_719164499_n.jpg?oh=9b5e3 6afcbb7793c5ab3a57be6478153&oe=571BDD8D

Nilsson
25/10/16, 16:32
Handlet sentrallås sett til bagasjeluka mi av 2førr10, sendte pakka før jeg hadde betalt tilogmed, super service[emoji106]