PDA

Vis full versjon : sørsia streetracing 242



SirKim
06/03/11, 00:14
Noen som har bilder av denne?
Bilder av oppbygging. Liker ikke ufostylinga. Men utifra et bilde jeg fant på pcen her, ser det ut til å ha blitt lagt ned litt jobb i den bilen. Sparkla fanger å skjerm sammen ser det ut til å litt diverse.

mener det var en på forumet her(eller var det volvoforum kanskje?) som kjøpte bilen å rev av stylingen å skulle lage bil av den. Men så forsvant den!? (Forumkrasjen?)

Erlend Dystland
06/03/11, 00:29
Var det den som var lilla og svart?
Det var vel brukt fugeskum osv på den?
Jeg lurer også på om hvordan det går med den:)

SirKim
06/03/11, 02:19
Stemmer det. Men var vel engang helt lilla/rosa også. Så ble den halveis svart pga dem måtte lakkere, men hadde ikke nok lakk eller noe?

Her er det eneste bildet jeg har iallefall

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/471.jpg

Lundberg Performance
06/03/11, 02:24
alt får mye plastik! hehe men kurrant motor da.

turb00le
06/03/11, 12:12
Sist jeg så noe var det stian708 som hadde den tror jeg?

SirKim
06/03/11, 14:49
Masse plastikk osv ja. Men tror det er lagt ned mange timer i denne. Hjulbuene bak f.eks er jo "heisa" eller hva jeg skal si. Hjulbuen er lenger opp enn orginalt. Bytta til 86 look (halvsnute, og rillene under ruta er for 2 stk snowcaps, å ikke en lang som den egentlig skal)

Bøttestoler bak osv. Hadde vært morro å sett byggebilder av denne :)

Ekren
06/03/11, 17:34
Bilen er vell huggd og borte for lengst tror jeg.
var vell for mye byggskumm og glassfiberspakkel på den og rallemikk vistnok :)

motor står i den blå 242n som lå på autodb for noen måneder siden.

SirKim
07/03/11, 11:14
ingen som har flere bilder/byggebilder altså?

Volvoguttn
07/03/11, 17:50
var nok golf hjulbuer sikkert bak på den, var nok en del byggskum og spakkel på den, så skinnet bedrar:P

metrakit
08/03/11, 03:25
så ihvertfall prosjekt om den for en liten stund tilbake da plastikken skulle av og bilen skulle fikses oppigjenn det var vell samme eiger:P

245 gl
08/03/11, 16:25
Var vel " Stian708 " som holdt på med denne en stund? mener han hadde tråd om denne...og når fangerene var av, så så man den originale televerks blåfargen under...kan ikke akkurat si at jeg fikk inntrykk at ting var gjort så veldig skikkelig for å si det sånn... :P

Volvo_S90R
08/03/11, 22:11
Bilen er bare skallet igjen og kan fort hende den er kastet og... Men undersøke med siste eier som hadde den på veien om det finnes mere bilder av den under bygging :) Er husverten min som bygget denne opp :) Jeg personlig synes det var en tøff 242, han gjorde sin egen vri på stylinga å slikt og det liker man...

roffenn
08/03/11, 22:42
Husker (fastbestemt) at jeg har sett bilder da plasten av en her på forumet. Men finner ikke gjenn tåden :(

tro
09/03/11, 02:13
odegård hadde vel samme frontfanger på ene 240'en :)

SirKim
09/03/11, 08:32
var en tråd på VF mener jeg da plastikken ble rivd av, å det ble sprayet noe grunning over. Husker også at den orginale televerks-blåfargen kom fram diverse plasser.

Men er det rett å slett ingen som har bilder/byggebilder??
Var jo en del bilder ute før, å så har bare alt forsvinni å ingen lyd å høre fra den bilen lenger.. :P

Stian708
09/03/11, 22:27
Den blåfargen som kom frem va ford imperial blue. eller innvendig å i bagasjerommet var den televerksblå.
Grunnen til at den ble rosa å svart var for at vi hadde vært på banekjøring å kjørt av banen en tur. Så rettet vi den å da miksa vi 5-6 forskjellie farger vi hadde stående å lakkerte den. Dette ble gjort for bilen skulle på Gatebil på våler det året.
Er en kompis av meg som byget opp denne for en del år siden å det var jeg som rev av plasten å begynte å skulle bygge den opp igjen. MEn fant mye som måtte byttes å hadde alt for mange prosjekter på gang den tiden så en kompis av meg fikk den.

245 gl
09/03/11, 22:56
Vet du hva som skjedde etter det, igjen ?

Stian708
10/03/11, 08:42
Den står nok ut bak en garasje hos en kompis. fullstendig ribbet og klar for huggeren.

Oddwar
10/03/11, 13:51
prøv å selg den til vrakpris eller noe slikt i stedetfor da? sikkert noen som vil sette i stand en gammel 242 ;-p

Ekren
11/03/11, 17:45
Bilen er bare skallet igjen og kan fort hende den er kastet og... Men undersøke med siste eier som hadde den på veien om det finnes mere bilder av den under bygging :) Er husverten min som bygget denne opp :) Jeg personlig synes det var en tøff 242, han gjorde sin egen vri på stylinga å slikt og det liker man...

Er "hansi" husverten din altså :P

SirKim
11/03/11, 20:08
Den står nok ut bak en garasje hos en kompis. fullstendig ribbet og klar for huggeren.

Bilder?

Må da være noen som er villig til å gi vrakpant for den?