PDA

Vis full versjon : Girkasse bytte på 850



general-aasen
04/03/11, 19:31
Vill gjere det enklest mulig, så hva er raskeste måten på girkasse bytte? ta ut motoren? ta ned traversen å bikke ned motoren? eller ta ned heile motorpakken med forstilling å heile sulamidten?

julen
04/03/11, 23:30
ta ut hele motorn å løft den opp. jeg syns vertfal det er det raskeste. skal du jo ned med travers må du jo uansett løs med motorfester å du må å da plokka unna samme som om du tar ut hele motorn. eneste ekstra hvis du tar ut motorn er å hekte av eksosn, kjøleslanger, servoslanger å dele ledningsgata under ecu. disse tingene tar jo 10min:) da sparer du mye dritt me å plages me av å på montering av kassen:)

general-aasen
04/03/11, 23:55
ta ut hele motorn å løft den opp. jeg syns vertfal det er det raskeste. skal du jo ned med travers må du jo uansett løs med motorfester å du må å da plokka unna samme som om du tar ut hele motorn. eneste ekstra hvis du tar ut motorn er å hekte av eksosn, kjøleslanger, servoslanger å dele ledningsgata under ecu. disse tingene tar jo 10min:) da sparer du mye dritt me å plages me av å på montering av kassen:)

jau, godt poeng...ikkje lengesiden eg byttet motor i den, håpte bare der var ein enklere vri..