PDA

Vis full versjon : Sortering av prosjekter?



Devil3344
03/03/11, 18:44
jeg synes personlig at de to trådene om prosjekter er litt rotete. der er ALT blanda sammen. Hadde det vært en mulighet til og sortere litt? sånn at de som vil se på foreksempel 140 eller amazon prosjekter kunne trykt seg inn der de var, og sleppt og lete gjennom alle prosjektene for og finne det de leter etter
Bare en liten tanke jeg har oppi hode mitt^^

Mvh Devil3344

A.Finstad
04/03/11, 00:59
svaret du kommer til å få på dette er at det blir for mange under forum å det blir sinsykt mye mere å holde styr på for moderatorene å ikke minst for nye medlemmer som kansje ikke er så vandt med forum å sånt som da kan resultere i at dem ikke finner fram dit dem vil å det kan skremme dem litt vekk å det er ikke noe vi vil ;)

R.G
04/03/11, 10:00
la det være som det er:) synes det er mer enn greit nok. man blir jo uansett sittende å lete litt for å finne noe intr å lese. el så kan man søke litt, vet søkefunksjon her ikke er helt god, men det går

Bolten91
05/03/11, 12:10
Men det som hadde vert greit, er en "foreslå til gullprosjekt" knapp:)
Sånn at det blir lettere for admin å få de som fortjener gullstatus inn i gullprosjekter:)
Har sett noen gromme biler jeg gjerne skulle fått trykka på en slik knapp:p

Kjetil Krømcke
05/03/11, 20:06
Men det som hadde vert greit, er en "foreslå til gullprosjekt" knapp:)
Sånn at det blir lettere for admin å få de som fortjener gullstatus inn i gullprosjekter:)
Har sett noen gromme biler jeg gjerne skulle fått trykka på en slik knapp:p

Det er nok ikke en dum idé:)

volvoRsport
05/03/11, 20:24
Men det som hadde vert greit, er en "foreslå til gullprosjekt" knapp:)
Sånn at det blir lettere for admin å få de som fortjener gullstatus inn i gullprosjekter:)
Har sett noen gromme biler jeg gjerne skulle fått trykka på en slik knapp:p

Den ordningen vi har dags dato med at det skal foregå en avstemming under medlemsforumet bør være god nok, her er det medlemmene som må ta initiativet å nominere ;)

Austin Van Man
08/03/11, 12:25
Eg likar det eigentleg slik det e no, men det e litt uoversikteleg.
Eit alternativ kan vere å dele trådene inn i for eksempel restarurering, trimming osv.

Devil3344
09/03/11, 10:13
problemet da lir jo at det er mange om trimmer bilene i sammenheng med oppussing osv når de først er i gang.