PDA

Vis full versjon : Ekstralys 940



boman
13/02/10, 15:40
Hei. Driver å monterer ekstralysene mine på nye bilen .. Ikke at det er noe problem å hente styrestrøm ifra kablene inn i de originale lyktene, men det slo meg bare at det kanskje ligger styrestrøm el. klart? Fikk man ikke kjøpt kabler som bare var plug and play?
Isåfall lurer jeg hvor den pluggen med styrestrøm/strøm ligger (Er greit å bruke originalt hvis det ligger der ;) )

jonass
13/02/10, 16:19
Hmm kan det finnes noe slikt og ja, er jo noen ledige kabelsko i motor rommet

henrik940
13/02/10, 16:35
Tror ikke det ligger klart. Har original el-matte til ekstralys på 940 faktisk. Ei pølse man trekker opp i sirkingsboksen, til rele og sikringer. Resten legger man i motorrom :D

boman
13/02/10, 19:55
Tror ikke det ligger klart. Har original el-matte til ekstralys på 940 faktisk. Ei pølse man trekker opp i sirkingsboksen, til rele og sikringer. Resten legger man i motorrom :D

Kunne du tatt noen bilder av den el-matta? Av alle kontaktene ihvertfall :)
Jeg henter nok uansett styrestrøm ifra sikring 17(eller hva det er, som er fjernlys) og opp til en bryter og så ut til rele i motorrommet ;) Men er bare gøy å se hvordan det er originalt :)

Magnus Hagtvedt
13/02/10, 20:00
Hadde vært artig å sett hvordan den orginale matten ser ut. Selv har jeg styrestrøm fra signalet til den blå lampen i dashen.

henrik940
13/02/10, 20:18
Jeg skal ta den ut snart, så kan ta noen bilder da :)