PDA

Vis full versjon : DVD for baksetet V70 II



morrun
01/03/11, 00:31
Hei. Før sommerens campingeventyr må jeg ha på plass bakseteunderholdningen til jentene. Har tidligere ikke fått til dette med strikk-løsninger på Volvo-nakkestøtter. Skjønner meg heller ikke på volvonakkestøttene når det gjelder produkter som skal skrus fast på nakkestøttestengene, siden det ikke står noe om høydejusteringsmulighet/tilgang til stengene i instruksjonsboka. Går det?
Har dere noen produkt- og monteringstips? Tenker at installasjonen bør være ordentlig, pen og reversibel, uavhengig om det skal være en "enskjermsløsning" i midtkonsoll eller taket, eller om det skal være separate skjermer på nakkestøttene. Hvis separate skjermer, bør de ikke være mindre enn 8,5" synes jeg. (Jeg har 1stk nextbase 8,5" liggende, med nettopp en slik softbag-festegreie som ikke sitter noe bra. Blir sikkert krise om jeg må bråbremse).
Pris er også en faktor, siden jeg allerede har brukt altfor mye penger på å kjøpe denne bilen:o

angerman
01/03/11, 21:50
nextbase har faste braketter tilpasset volvo stoler. de universale fungerer ikke pga volvos sære standard.da får en skrudd fast skjermene. jeg sliter selv med de strikkene på en 08 v70n. da nakkestøttene er så smale og runde at dette bare ramler av. så til sommeren skal jeg gå til innkjøp av disse
http://www.thandel.no/img/cache/6/7/9/tnList_-679019873_1_1_Big.jpg

skal være samme mål på v70II på stengene.

morrun
03/03/11, 17:41
ok, da får jeg søke etter nextbase sine løsninger for volvo. Den festesaken du linker til likner veldig på en som heter Brodit(om jeg ikke husker feil). Hadde en i Touranen, der delen som omkranser nakkestøttestengene er solid, mens resten er i plast. Plastdelen knakk da ene datteren min dulta borti spilleren på vei ut av bilen.