Vis full versjon : mega pantera på 740
Er litt usikker på hvilke spacere jeg trenger på volvoen min for at ett sett med 18x8 mega panetera skal passe. fant ingen plasser der ET på felgene stod, men disse skal jo passe rett på 850 osv. tror det er ET20 på dem.
ser pedersen selger sett med 25mm og 30mm. hvordan vil dette passe?
Og hvordan er det og bruke di spacerne som bcb selger, di med bare lengre bolter? di er jo en del billigere.
Hvis det hadde vært et20, så hadde de passet rett på en 740.. Siden de er til 850 som du sier, så er det enten et 38, 42, 45 eller 47..
Ifølge alufelgkatalogen fra 2008, så finnes ikke disse i 18x8.. Finnes dog i 17x7,5. (kan hende at de har større nå, men var ikke større mens jeg jobbet hos importøren av disse "Mega" felgene
Går greit å kjøre med 25mm spacere som bcb selger. Brukte de når jeg hadde v70 felger på 740'n min.
Politiet er ikke gla i dem. Trenger heller ikke spøle og herje så my med slike på.
Bruk muttrer av kvalitet så du får skrudd de hardt nok fast. stålfelgmuttere skal ikke brukes.
Edit: leste feil.. Brukte ikke de med lengre bolter. brukte disse: Spacere, BCB (http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&CategoryID=1566&Category2ID=1735&List=1&Level=2&ProductID=21792)
Mener det skal stå bakpå en av "eikene"
går ut fra det er felgene du kjøpte av mik4oj, mener og huske dem hadde et38 :)
Mener det skal stå bakpå en av "eikene"
går ut fra det er felgene du kjøpte av mik4oj, mener og huske dem hadde et38 :)
Korrekt!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.