PDA

Vis full versjon : Noen som vet hvem sredving er?



racing242
12/02/10, 22:13
Hei, ikke det at jeg tror at han har lurt meg , men kjøpte gulvtepper av vedkommende for to uker siden, pengene ble overført for to uker siden, han har heller ikke vært innlogget siden. Noen som hvet hvem han er, tror han er fra Nord Trøndelag.

kermitt
12/02/10, 22:16
stian redving ;) finner han i telefon katalogen. han kommer fra steinkjer. ser han plenty med ganger på facebook. om du ikke får i han så ring på duun industrier på åsen. han jobber visst der. han kommer sikkert til å gjøre opp for seg. sikkert bare glemt det eller hatt det litt travelt eller noe ;)

AndersTM
12/02/10, 22:34
Ein bruker med samme brukernamn var imidlertid utestengt fra kjøp og salg på volvoforumet før det kræsja.. Rett meg om eg tar feil.

mamolv
12/02/10, 22:38
sredving er en real kar.har vært til han og skrudd noe deler selv tidligere, og han sa at gulvteppet var solgt til en annen, så er ikke noe grunn til bekymring.

kermitt
12/02/10, 22:42
sredving er en real kar.har vært til han og skrudd noe deler selv tidligere, og han sa at gulvteppet var solgt til en annen, så er ikke noe grunn til bekymring.

har samme inntrykk som deg. absolutt en kar du kan stole på.

mamolv
12/02/10, 22:45
har samme inntrykk som deg. absolutt en kar du kan stole på.

ja, er mye på jobb tror jeg, men helt klart til å stole på.så han sender helt klart gulvteppene når han får det til.

racing242
12/02/10, 22:47
Da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke har sendt det. Sikkert en logisk forklaring men etter to uker så begynner man å lure.

mamolv
12/02/10, 22:51
Da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke har sendt det. Sikkert en logisk forklaring men etter to uker så begynner man å lure.

han har delebilen endel mil fra der han bor, og er vel bare i nærheten av den i helgene og har sikkert noe å gjøre da også.

racing242
12/02/10, 22:55
han har delebilen endel mil fra der han bor, og er vel bare i nærheten av den i helgene og har sikkert noe å gjøre da også.

Tror nok ikke det er det som er forklaringen,snakka med han lørdag for to uker siden, da var han å plukket ut delene av bilen, om han hadde tatt bena fatt så hadde jeg hatt teppene i dag, det må nok være en annen forklaring.

mamolv
12/02/10, 22:59
Tror nok ikke det er det som er forklaringen,snakka med han lørdag for to uker siden, da var han å plukket ut delene av bilen, om han hadde tatt bena fatt så hadde jeg hatt teppene i dag, det må nok være en annen forklaring.

kan nevne det i morgen til han, skal ringe han uansett da.

racing242
12/02/10, 23:03
kan nevne det i morgen til han, skal ringe han uansett da.

Hadde vert fint det.