PDA

Vis full versjon : Løsning på 2-DIN i min '03 C70?



Turbo-HF
26/02/11, 18:13
Ønsker / vurderer å kjøpe 2-DIN stereo som leser mp3 / wma-filer, siden ikke SC-901 klarer å lese annet enn originale cd'er.. Kan man programmere 3-platersmagasinet og spilleren til å lese brente plater? Eller vet noen muligens om en annen god løsning som virker? Forslag til løsninger her mottas med takk!!

Robert H.
26/02/11, 20:24
Ønsker / vurderer å kjøpe 2-DIN stereo som leser mp3 / wma-filer, siden ikke SC-901 klarer å lese annet enn originale cd'er.. Kan man programmere 3-platersmagasinet og spilleren til å lese brente plater? Eller vet noen muligens om en annen god løsning som virker? Forslag til løsninger her mottas med takk!!

Det finnes jo alvorlig mange 2-DIN spillere som kan lese de formatene.
Jeg kjøpte en Kina 2-DIN til Rover 75'en vi har, og den er faktisk ganske rå på formater.
Det feteste er å spille spillelister direkte fra mobiltelefonen på BT, enten offline eller via 3g/Edge.
Her funker både Grooveshark og Spotify så det griner.
Minnekortinngang, USB inngang, Ipod inngang med kabel, aux inngang med kabel...
Handsfree BT, navigasjon (Igo Primo), DVD, ryggekamerainngang, utgang til eksterne skjermer og mulighet for TV med ekstern MPEG4 tuner+++
Anlegget kjører Windows CE så WiFi funker også.
Denne her jeg har: http://www.autogpsdvds.com/index.php?route=product/product&path=48&product_id=72

The Sven
26/02/11, 20:49
SC-805 eller hva det nå er som står i bilen min har bare problemer med å lese enkelte brente CD plater. Prøvd å bytte CD-type?

Turbo-HF
27/02/11, 23:59
SC-805 eller hva det nå er som står i bilen min har bare problemer med å lese enkelte brente CD plater. Prøvd å bytte CD-type?

Bruker Verbatim..

Langedal
28/02/11, 00:38
Kanskje dette kunne være et alternativ:
Grom iPod interface Volvo (http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8992&katid=665&mid=m436&id=&vn=736), som også har mini-jack inngang.

Turbo-HF
28/02/11, 13:53
*Løst!* :D Bruker iZound mp3 og FMsender med minnepenn, genialt! :D