PDA

Vis full versjon : Merkelig durelyd når jeg svinger til venstre/høyre 850stv



Volvonikko
26/02/11, 12:55
Jeg har plutselig på et eller annet merkelig tidspunkt fått en "durelyd" når jeg svinger til venstre og høyre. Kan dette være lite servo olje ? Prøvde å banke av litt snø som hadde festet seg i kanalene forran.. Det hjalp litt en liten stund. Men tok ikke lange tiden før lyden kom tilbake. Jeg stoppet bilen for så å sjekke om det hadde kommet mer snø. Men det var ikke tegn til et fnugg.. Hva kan denne iriterende lyden være for noe ? :S Hjelp meg!!!

Per Turbo
26/02/11, 13:08
Ja sjekk ihvertfall servooljen først. Kan komme en slags dure/hvinelyd om det er lite olje.

brynna
26/02/11, 20:11
Hva med naglene på innerskjermene? Har de løsnet slik at plastskjermer er løse? Kan det subbe borti der? Er det kun under fart eller alltid?

Volvonikko
26/02/11, 22:17
Det skjer imens jeg er i fart.

ola normann
26/02/11, 23:52
Hjullager?

Kjetil Krømcke
27/02/11, 08:50
Hva med naglene på innerskjermene? Har de løsnet slik at plastskjermer er løse? Kan det subbe borti der? Er det kun under fart eller alltid?

Har trua på at det kan være dette, i og med at lyden blei borte når du dunka litt under der, da kom nok skjermene på plass en liten stund.

Volvonikko
27/02/11, 16:28
Ja for alt en vet kan jo hjullageret være dårlig:/ Får håpe det ikke er store saken å fikse.

Kan nok ha noe med skjermene å si også ja. Men lyden høres spesielt godt når man svinger til venstre. Bare snakk om litt snurr på rattet.