Vis full versjon : starter ikke
har akkurat byttet motor. sto en b230fd i den å nå en b230fk.
erikke anntydning til start.. noen som har noen tricks and tips? er dritt lei av å stå ute i den kalde garasjen å klø meg i huet..
gjort med hjerner/dyser/ formotstander? åssen hjerner osv bruker du? koblet motstander riktig hvis du bruke org turbo dyser? startsperre i hjerne?
så starter går ikkje runt? lad batteriet. om starter går runt. så må du finne ut om du mangler bensin, eller gnist.. så tar man det der i fra..
napp av fjulrailen, og kjinn litt. så ser du om det kommer ut bensin ut fra dysene.
ta en tenn plugg og sett den bort i blokka og sjå om det gnister..
jeg har gnist, bensin, chippa fk hjerne, gullboks.. grønne r dyser. plugg nr 1 & 2 er tørre, mens 3 & 4 er litt våte.. så skjønner ikke helt..
gull pilen
24/02/11, 11:05
har du formotstand på disse dysene??
det kan være forklaring på problemet om du har det...
har ikke formotstander nei..
ingen som vet eller har en idè? er krise her..
Sjekka timinga på motoren?
det har jeg også gjort..:S
sjekk engang til. 180gr feil er mulig, ikke lett å oppdage
Prøv å få sjekka at svinghjule står riktig også. Kan jo hende det er hivd på i full fart å da blir det sjeldent riktig.
fungerte motoren før du sattte den i? over halt den? gjort noe med motoren?
jeg kom på det at jeg har jo byttet svinghjul. å det blei ikke satt på riktig!! skal mellomrommet på svinghjulet peke opp når syl nr 1 når i øvre dødpunkt?
Det skal peke mot startern. :)
takk:) da skal jeg få sjekket om det er det som er galt snart:)
Frydenberg
28/02/11, 22:22
Hvis du ikke har for motstand så er det problemet ditt. Hvis tden tender riktig er det ikke svinghulet som er problemet.
Hvis du ikke har for motstand så er det problemet ditt. Hvis tden tender riktig er det ikke svinghulet som er problemet.
les lenger opp. der står det han har r dyser og da skal han ikke bruke formotstander
den tenner jo ikke riktig.. er det som er problemet. derfor er det nok helt sikkert svinghjulet som er feil.. å trenger ikke motstander når jeg har r dyser heller.. natta
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.