PDA

Vis full versjon : Noen som veit om Lakkverksted i Akershus?



hokoff
23/02/11, 13:04
Hei

Prøver og få tak i et greit og billig lakk verksted, skal hel lakere bilen. Har prøvd og ringe div firmaer rundt i akershus og sendt mail men ser ikke ut til at
de vil ha jobb.
Har hørt noe om noen polakker i Hurdal som er bra. Noen som veit om noen? Takker på forhånd ;)

Hokoff

A.Finstad
24/02/11, 03:08
hør med strømmen VGS og bjørkelangen VGS da de har bilskade, lakk og karroseri linjer begge to ;)

hokoff
24/02/11, 15:20
Ja det har jeg ikke tenkt på, skal høre med de ;) takk for tips!

Vitamin Beta
07/03/11, 23:15
Vi tar gjerne på oss en lakkjobb eller flere:). Har mottak i Bærum og lakkverksted i Valdres (frakter med lastebil).

elephant
23/03/11, 20:23
Låner tråden litt.
Hvor mye vil det koste å lakkere f.eks. en volvo 240?
Er vel forskjellig pris på om jeg tar grunnarbeidet og ikke?

Erlend Dystland
23/03/11, 22:23
Ser at hokoff bor i Nes, jeg antar nærmere bestemt Årnes?

Isåfall har du jo et lakkverksted på Runni.
Jeg fikk en pris på ca. 10 000 på hellakkering, UTEN grunnarbeid. Dette var veldig greit for min del siden jeg gjør det selv.
Jeg synes at det faktisk var ganske billig.
Firmaet heter A.H Billakkering a.s, Runniveien 49, 2150 Årnes.

A.Finstad
24/03/11, 16:08
nes å årnes er to forskjellige steder ;) heter nes i hedmark også å det heter nes mellom årnes å kløfta

buster83
24/03/11, 17:24
10 lapper for ei oversprøyting er ikke ille. Koster noen kroner om du skal kjøpe alle materialene selv.

Jeg tar ikke under 10 selv for jobben. :)

så spørs det litt om du skal ha tett farge eller metallic.. vesentlig prisforskjell.

Erlend Dystland
25/03/11, 19:26
nes å årnes er to forskjellige steder ;) heter nes i hedmark også å det heter nes mellom årnes å kløfta

Men karen som lurer på lakkverksted bor i Årnes, etter det jeg vet:)

hokoff
25/03/11, 20:08
Stemmer det, bor på årnes i nes :)

elephant
25/03/11, 20:22
Man må ut med såpass, ja.
Godt man har en onkel i familien som driver med det.

Espen Hveding Nordgård
26/03/11, 15:44
De polakka i Hurdal er kurrante folk! Tok rusta på Galanten til broren min for et par år sia, og det er like fint i dag!
Utrolig bra lakkjobb, ser ikke der det er skjøter, samt at de byr på en polsk øl eller to :p

Daniel V
26/03/11, 18:29
De polakka i Hurdal er kurrante folk! Tok rusta på Galanten til broren min for et par år sia, og det er like fint i dag!
Utrolig bra lakkjobb, ser ikke der det er skjøter, samt at de byr på en polsk øl eller to :p

Zubr som det polske ølet heter :p

Lønner seg vel å få lakkering tidlig på dagen da, før de har fått i seg så mye. :p

Samme med en kamerat av onkelen min som var i Polen, og fant ut at han ville ha tatovering. Dro innom en Tatooshop, hvor tatovøren satt og drakk øl. Dette var i 11-tiden. Kompisen fikk time kl 17:00 og når han da kom ned satt fortsatt tattovøren og drakk øl... Aldri har jeg sett en så stygg og skjeiv tattovering noen gang...

elephant
26/03/11, 23:52
Hvor mye tar disse polakkene i Hurdal?

Espen Hveding Nordgård
27/03/11, 15:16
Var iallfall oppmot 10% i en rød/hvit boks 0,5L bok :p

Veit desverre ikke prisene dems..