PDA

Vis full versjon : feil blanding på 240 med fk?



JBVolvo
23/02/11, 09:58
Hallo. eg har problem med blandingen på 240en min med fk motor. pluggene blir sotet med en gang. har skiftet lamdasond og luftmengemåler, men problemet fortsatte. har digital Lamdamåler som viste 20.0 på tomgang, også når eg trakket på gassen så sank den til 11.0 på det meste.

tror problemet med blandingen kan være løst no. fant ut at temp føleren viste -20 grader i motoren:P så da har den vel bare peist inn bensin som f***.

men nå når eg skiftet føleren så bare starter den og går i 2 sek, også stopper den igjen.

virker som det er noe som bare kutter:( noen som har noen ideer?

Zeeker
23/02/11, 15:11
Hvorfor den går kjempemagert på tomgang vet jeg ikke, men at den får for mye når du jager kan være tett luftfilter, men det er jo ikke sikkert som banken :/

metrakit
23/02/11, 15:23
ellers da.. org motor? problem nylig kommet?

JBVolvo
24/02/11, 01:09
Har satt motoren i bilen for en stund siden så problemet har ikke plutselig oppstått.
så har vel med andre ord vært sånn hele tiden.

JBVolvo
25/02/11, 16:10
bump :):):):):)

Zeeker
27/02/11, 16:16
Verdiene på bredbåndslamdaen eller?

Også er det ikke så smart å gjøre om/skrive om postene dine. Skriv heller en ny post sånn at folk kan lese tråden i ettertid, for nå er det ingen som skjønner noen ting av tråden :/

JBVolvo
27/02/11, 20:49
Verdiene på bredbåndslamdaen eller?

Også er det ikke så smart å gjøre om/skrive om postene dine. Skriv heller en ny post sånn at folk kan lese tråden i ettertid, for nå er det ingen som skjønner noen ting av tråden :/

eg tenkte på den måleren, hva som burde stått på den :P eg klarer liksom å lese tallene så står der men blir ikke noe klokere fordeom.

har fikset tråden igjen ;)