PDA

Vis full versjon : Datasprut bra? dårlig?



Vetle
22/02/11, 17:20
Fikk tilbud av en kamerat om å handle et Haltech f9 datasprut.. Nesten helt nytt, kunne få kjøpt det for 2000 :)

MEN trenger jeg det?

Har en Ft motor med 968 dyser osv.. ("standar 300hk" oppsett..)

Men har jo lyst på litt mer men vet ikke.. Er det verdt og kjøpe det? mye kobling?

skistav
22/02/11, 17:58
2lapper så e det verdt det. Får lurt ut maks av motor'n

cossykiller
22/02/11, 19:01
det som er med sprut er at du får det du betaler for, er det billig så tar det ofte lenger tid og få stillt det inn, men til 300hk og ikke planer om noe mer, så klarer du deg jo fint uten :)

Berg Performance
22/02/11, 21:26
Haltech er verdenskjent på grunn av den enkle mappinga! Absolutt ett must for 300 skikkelige hester i følge meg !

OlavS.
22/02/11, 21:39
nå styrer vel ikke dette tenning?? eller Er det F9X sprut du skal kjøpe?
er ett enkelt sprut ja. jeg hadde F10 sprut, og har ikke nooe å utsette på det. bare positivt!

cossykiller
22/02/11, 21:59
Haltech er verdenskjent på grunn av den enkle mappinga! Absolutt ett must for 300 skikkelige hester i følge meg !

ja, klart motoren får det bedre med datasprut da du får stillt alt skikkelig inn, men om det bare er en bruksbil, så er det endel arbeid og legge ned i det...

Vetle
23/02/11, 17:37
buksbil å bruksbil... 240 som har kommet på xxx xxx beløp snart vel :P hahah sommerbil :) så det er verdt å koste på datasprut da kanskje :) bare tenkte om noen på forumet hadde koblet eller brukt dette før og tenkte å høre deres mening :)

Berg Performance
23/02/11, 22:32
ja, klart motoren får det bedre med datasprut da du får stillt alt skikkelig inn, men om det bare er en bruksbil, så er det endel arbeid og legge ned i det...

Og mye å hente på det, da du får mye bedre kontroll som da igjen resulterer i bedre holdbarhet og mindre forbruk!;)

cossykiller
23/02/11, 22:58
har ikke koblet opp dette sprutet før men har koblet electromotive tec3r inn i min, var ikke for mye kuking, sålenge du leser deg frem før du prøver:)

skurk
24/02/11, 11:02
Hvis du ikke vil ha det så kan jo jeg alltids kjøpe det. :D

gull pilen
24/02/11, 11:39
eneste som er kjipt med dette sprutet er at det bare er bensin styring...
jeg hadde hvertfall foretrukket både bensin og tenning styring hvis jeg først skulle no begynne med datasprut....

Njål Nilssen
27/02/11, 13:06
eneste som er kjipt med dette sprutet er at det bare er bensin styring...
jeg hadde hvertfall foretrukket både bensin og tenning styring hvis jeg først skulle no begynne med datasprut....

Enig med deg på den... er jo tross alt mest å hente på tenninga så ;)