PDA

Vis full versjon : Montering av El-vindu



Kalsn
11/02/10, 22:14
har fått tak i alt jeg trengte til å få montert elvindu bak, brytere, motorer og hele pakken.. så trodde jeg at det skulle ligge klart ledninger i bilen(?) (Er en 1996 mod, med org elvindu fremme og el-speil.)
fant alt av kontakter/ledninger fremme i førerdøra som dere ser, men de går bare til under rattet, og opp i en dunge av ledninger. For jeg finner ingen kontakter eller ledninger i bakdøra, og det går heller ikke noen ledninger bak dit. var rart at det bare var kontakter halvveis?
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/02/887.jpg
Noen som evt vet delenr på de kontaktene/ledningene jeg trenger? eller kanskje enklest å tre opp kabler selv?

volvoRsport
11/02/10, 22:20
Napp ut eksisterende dørnett, plugg i det nye. Kontakta sitter bak dekslet ved b-stolpen.

Kalsn
11/02/10, 22:32
Napp ut eksisterende dørnett, plugg i det nye. Kontakta sitter bak dekslet ved b-stolpen.

så kontaktene skal ligg der ja? hadd dekslet halveis åpent, men fant null... ledningene går vell ikke opp under taket?

volvoRsport
11/02/10, 22:41
så kontaktene skal ligg der ja? hadd dekslet halveis åpent, men fant null... ledningene går vell ikke opp under taket?

Ledningene ligger allerede i eksisterende ledningsnett fram til døra. Det du må gjøre er å nappe ut ledningsnettet som sitter i døra di nå, kontakten finner du bak b-stolpe dekslet, så setter du inn ditt nye dørnett og plugger dette til.

Kalsn
11/02/10, 22:54
Ledningene ligger allerede i eksisterende ledningsnett fram til døra. Det du må gjøre er å nappe ut ledningsnettet som sitter i døra di nå, kontakten finner du bak b-stolpe dekslet, så setter du inn ditt nye dørnett og plugger dette til.
ja okei sånn sett, nei for jeg trudde at alt lå 100% klart(bare plugg and play), så har derfor ikke skaffet nytt ledningsnett til selve døra. Da må jeg altså også ha ledningsnettet fra døra til en som har elvindu bak da? ;)