PDA

Vis full versjon : HASTER! Bagasjeluke vil ikke låse seg opp



ludvigsen
21/02/11, 17:43
Har problemer med at bagasjeluka mi ikke vil låse seg opp til tider.. Den låser seg som regel når jeg absolutt har bruk for å bruke bagasjerommet, og det irriterer både meg og samboeren veldig.. Noen som har et triks for hva jeg kan gjøre med det for å få det til å åpne seg?

Må bare bestille ny låsekasse regner jeg med, men det hadde jo vært greit å fått den til å låse seg opp også..

Takker for alle svar!

ludvigsen
24/02/11, 13:14
Anyone..?

945-Halden
24/02/11, 13:21
Anyone..?

Sitter låsen fast om du prøver å låseopp/ igjen med nøkkel?
Da er det en mulighet for at låsen er irret fast, hadde det på min 940, tok ut låsen å gjorde den rein. men den fungerte via sentrallåsen.

Revell
24/02/11, 13:23
Hvis det er sentrallås så kan det være en dårlig kontakt Men siden du sliter med å låse den opp så kan den ha fryse fast:)

ludvigsen
24/02/11, 13:49
Sitter låsen fast om du prøver å låseopp/ igjen med nøkkel?
Da er det en mulighet for at låsen er irret fast, hadde det på min 940, tok ut låsen å gjorde den rein. men den fungerte via sentrallåsen.

Jeg har bytta til v70 baklukehåndtak, så nøkkelen passer naturligvis ikke til den.. :/



Hvis det er sentrallås så kan det være en dårlig kontakt Men siden du sliter med å låse den opp så kan den ha fryse fast:)

Jeg plukka av dørtrekket på bagasjeluka nå nettopp, og da fikk jeg til å låse den opp med den pinnen som går opp til håndtaket, så jeg regner med det er en form for dårlig kontakt på låsekassa. Har bestilt ny fra Kilroy, så den kommer vel en av dagene :)

Vet vertfall hva jeg må gjøre når den går i vranglås neste gang da :)