PDA

Vis full versjon : Sugetrimming



Kristoffersen
21/02/11, 14:09
Har søkt og søkt, enten er det jævelig vanskelig og finne, eller så er det bare meg :p:rolleyes:

Planen var og hanke inn litt erfaring og tips :D

Noen som vet om linker osv ? Ettersom jeg er som passe ny her inne, så er jeg ikke så god med forumet ..

H.Ihle
21/02/11, 19:11
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=15349
her for eksempel...

Kristoffersen
21/02/11, 20:05
Eh, den har jeg vært innom, men det er jo flere som sier at det skal være bra mange tråder om det .. Men jeg finner så å si kun denne

Sollien
25/02/11, 19:21
sjekka ut N/A m/E85?? blir gromt det ;)

EivindG
02/03/11, 14:24
bil-cross sider er tingen, der finner man en del små snaks :D

bil-shop, grindheim motorsport har litt ting

Kristoffersen
02/03/11, 16:56
Aha! Skal sjekke der ;)

VolvoR-Sport
02/03/11, 19:23
http://www.bilcross-shop.com/
grom topp inkl kam, billig!

mer der og ;)

Kristoffersen
02/03/11, 19:38
Har fått tak i 531 topp ifra Sverige, den skal jeg få Tore på Autotrim og bearbeide osv ;)

Har også bestil et 4-2-1 grenrør ifra Performace Pruduct.
Også har jeg tegnet meg et custom innsug som jeg bare har og årne mål på og regne ut volumet i plenumet osv :)

EivindG
03/03/11, 12:26
Har fått tak i 531 topp ifra Sverige, den skal jeg få Tore på Autotrim og bearbeide osv ;)

Har også bestil et 4-2-1 grenrør ifra Performace Pruduct.
Også har jeg tegnet meg et custom innsug som jeg bare har og årne mål på og regne ut volumet i plenumet osv :)

hørtes kult ut, men da bør du ihvertfall på sikt gå for datasprut for å dra full nytte av delene. vis pengene rekker til ville eg stroket (marine veiv) og putta i høykomp stempler, dyrt men kul motor:D

Eg har en motor eg skal begynne på nå, må bare få den andre hverdagsbilen 100% først.

http://grindenmotorsport.no/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=7&Itemid=19

Kristoffersen
03/03/11, 13:46
Ja må vel ha datasprut :)
Marine veiv og smidde stempel har jeg tenkt på, men blir så dyrt .. Kanskje om noen år, men ikke nå :p Går enda skole, så er ikke så lett å få skrapa inn så mye penger menmen, skal nå gjøre det jeg kan utav det :D

Tror også det kan bli kult, er jo ikke så mange som velger sugetrim så ;)

EivindG
03/03/11, 14:04
Ja må vel ha datasprut :)
Marine veiv og smidde stempel har jeg tenkt på, men blir så dyrt .. Kanskje om noen år, men ikke nå :p Går enda skole, så er ikke så lett å få skrapa inn så mye penger menmen, skal nå gjøre det jeg kan utav det :D

Tror også det kan bli kult, er jo ikke så mange som velger sugetrim så ;)

Sugetrim er konge:D sinte suge motorer er gøy å ha og gøy å kjøre.. eg skal hive på en "portet" 530 topp som er høvla 2.1mm blir artig å se ka som skjer da :D + kam, eksos osv

ta det litt etter litt...

Kristoffersen
03/03/11, 14:09
Hehe, ja er intressangt med sugetim ;)
Hva mener du med " "portet" " Har du porta sjøl eller ?:p

EivindG
03/03/11, 14:57
Hehe, ja er intressangt med sugetim ;)
Hva mener du med " "portet" " Har du porta sjøl eller ?:p

jepp, fikk med en 530topp i bagasjerommet på en bil eg kjøpte så tenkte no eg ville prøve litt garasje-trim :D se kordan det går..

Kristoffersen
03/03/11, 17:19
Hehe, kan sikkert gå greit det visst man er heldig ;)