PDA

Vis full versjon : ECU fra bil med 2 lambdasensorer til Bil med 1 lambda.. koble om ?



V70T5
16/02/11, 17:42
Hei!

Har byttet hjerne til en som kommer fra en bil med 2 lambdasensorer.. min har kun 1.. å for å slippe å montere ny sensor, ( fant ikke blindet hull i cat ) så lurte eg på om det kunne fungere å splitte den sensoren eg har inn på begge lambda kontaktene?..? burde dette fungere?

Balder
16/02/11, 19:44
Hej ,
Lambdasonden bak skal deaktiveres , den forreste kan ikke splittes. Jeg kan gøre dette + lidt mere...

MvH Balder

V70T5
16/02/11, 20:22
Heisann!

Ecu`er også chippet.. er det det du også kunne gjør? eventuelt hva vil det koste for ny chip med bakre o2 sensor deaktivert?

Balder
16/02/11, 21:20
Jeg "chipper" ikke , jeg programmere styrboxen på samme måde som fabrikken gør. Jeg kan lave et box efter dine ønsker og dine hardware. Denne får du i bytte mot dine originale box. Vis du er tilfreds med arbejdet bliver dine box programmeret med samme data. Vis du ikke er tilfreds , så siger du bare vad der skal forændres og så bliver det gørt. Pris efter aftale men tydelig under dem hvad andre renommeret Fa. tar for dette...