PDA

Vis full versjon : Stempel ringer er akk. byttet men sviver litt ut fra peilepinne?



gnilrE
15/02/11, 22:17
Hei bytta stempel ringer på lørdag men skal det komme litt vit røyk fra peile pinne og ånding? kan umuuulig være stempler ringer nå siden jeg har målt klaring på alle ringer og alt mulig. Bare en fille feil? :) Ryker også litt blått når den blir ståenes på tumgang, og ved hardt gass pådrag, gåen turbo? :)

R.G
15/02/11, 22:23
Hei bytta stempel ringer på lørdag men skal det komme litt vit røyk fra peile pinne og ånding? kan umuuulig være stempler ringer nå siden jeg har målt klaring på alle ringer og alt mulig. Bare en fille feil? :) Ryker også litt blått når den blir ståenes på tumgang, og ved hardt gass pådrag, gåen turbo? :)

normalt att det siver litt av ånding, men spruter olja ut er det værre, kan bli hvitt når det er kaldt ute pga dampen:)

tomgang, målt olje trykk? kan også være turbo som slepp igjennom en dråpe eller to:)

gnilrE
15/02/11, 22:25
Har ikke målt enda, men kan jeg gjøre giver sitter der :), Turbon er det veldig slakk i når man tar opp og ned. Men det kommer litt ut av peilepinngen også er ikke noe trykk bare ser ut som damp. :)

SWR
18/02/11, 11:33
Ringer lekker alltid inntil de er kjørt inn... og når turboen har god-slakk så brenner den nok litt olje også.. :)

gnilrE
18/02/11, 11:45
Ringer lekker alltid inntil de er kjørt inn... og når turboen har god-slakk så brenner den nok litt olje også.. :)

åja, det viste jeg ikke. Ja håper på det jeg og, vil ikke att det skal være noe galt siden jeg akk har bytta, turboen er det god slakk i fra forige eier. Så må vell få kjøpt meg en ny.

SWR
18/02/11, 12:29
Kjør den varm forsiktig, så belaster du den rimelig hardt et par - sju ganger.. da går det seg til.. :)

gnilrE
18/02/11, 12:36
Takk, skal jeg prøve og få til :D