PDA

Vis full versjon : Dårlig foring på bakstilling til 760?



Svirre
15/02/11, 21:30
Jeg har akk stramma til camber på bakstillinga mi da denne har vært løs! :confused:

Men når jeg strammer til det jeg har, så virker det som om dette fremdeles er litt løst. Kan en dårlig foring gjøre at feste sitter dårlig på justeringsskruen?

Vangen
20/02/11, 15:18
Hehe. Sliter med samme problemet på min. Har alvorlig negativ camber på det ene bakhjulet, og er skikkelig løst. Har bestilt alle foringer til øvre bærebru og skal bytte de. Nytter ikke å stramme på dårlige foringer. Aberet er at man må ned med hele bakstillingen for å bytte et par foringer pga. plass. (Multilink)

kenar
20/02/11, 15:43
Hehe. Sliter med samme problemet på min. Har alvorlig negativ camber på det ene bakhjulet, og er skikkelig løst. Har bestilt alle foringer til øvre bærebru og skal bytte de. Nytter ikke å stramme på dårlige foringer. Aberet er at man må ned med hele bakstillingen for å bytte et par foringer pga. plass. (Multilink)


hvor har du fått tak i foringene at bakstillinga di? er på utkikk etter den ytterste forringa på øvrebærearma, den som sitter i spindelen.

Bolten91
20/02/11, 16:55
Kenar: www.bcb.no :)

kenar
20/02/11, 19:33
Kenar: www.bcb.no :)


ingen har den forringa je trenger, prøvd det meste med volvo forhandlere, å dem alle får tak i alle bortsett fra den ene

Svirre
21/02/11, 12:19
Hehe. Sliter med samme problemet på min. Har alvorlig negativ camber på det ene bakhjulet, og er skikkelig løst. Har bestilt alle foringer til øvre bærebru og skal bytte de. Nytter ikke å stramme på dårlige foringer. Aberet er at man må ned med hele bakstillingen for å bytte et par foringer pga. plass. (Multilink)

Det tar ikke så lang tid. Brukte 6t på å ta ned og skru på igjen hele skiten selv aleine. Er ikke så mye jobb som det egentlig høres ut som ;)

Men har funnet problemet. Foringene ER dårlige. Dette gjelder til spissinga bak. Camber var helt løs. Ikke rart ræva levde sitt eget for å si det sånn. Skrua som strammer kunne jeg skru med finga!


Kenar: www.bcb.no :)

De har ikke så stort utvalg til multilink.