PDA

Vis full versjon : Volvo 960, 1995 Modell. Diverse deler.



Volvo_960_1995
10/02/10, 16:04
Hei.

Sitter med en Volvo 960, 1995 Modell.

Leter etter lysdioder til bilen, rundt om der det går ann å skifte.

Vindfanger til å ha på vinduene utvendig. Ikke de som en legger imellom pakningen og dørbladet, men de som en limer fast på utsiden.

Senkesett, lovlig. Har prøvd Sam Steffanson. Har fått ett forløpig svar at det har de ikke inne...Og de tvilte på om det lot seg skaffe. Alternativer ?

Det er det jeg kommer på i første omgang.

Takk for svar på forhånd :)

245 gl
10/02/10, 19:01
L-m-r i Sverige selger veiholdningssats til 960 der...senkefjærer foran, gass støtdempere foran og bak av merket GE motorsport...har faktisk disse demperene bak på min 960, kan ikke si noe negativt om dem...4100 sek. for hele satsen, og dem sender til Norge :)
Skal nok selv kjøpe dette kit'et etterhvert...

Angående de vindavviserene, har du prøvd på Volvo?

Kodja
10/02/10, 19:14
Angående de vindavviserene, har du prøvd på Volvo?

De vindaviserne som volvo solgte til å sette uttapå dørene langs vinduskanten kjøpte faktisk jeg det Absolutt Siste settet av for et par år siden ;) og da Mener jeg det siste som volvo hadde i salg ;) hehe

Volvo_960_1995
10/02/10, 23:07
Hei, Takker Dere for svar :)

Trenger den linken til L-M-R (Der dukket det opp mye som ikke hadde med Volvo å gjøre...)

Leste tråden din på bilforumet, om Volvo 245. Flott Bil og Tråd. Kom også over din Volvo 960, utrolig flott bil !!.

Har du en tråd om 906`en ?. Leste ikke igjennom alle 53 sidene, men fra 45 og utover.

Volvo har ikke de vindaviserne lenger som kodja skriver. Siste parti ble solgt ut i 2001 :(

Trenger også Tåkelys fremme i spoileren.

Takker dere for svar igjen. :)

245 gl
11/02/10, 17:08
http://www.l-m-r.se/index.do :)

Jo takk for kommentaren, den hvite 240'n er vel den som er finest...den 960'en kjøpte jeg for å ha som bruksbil, men etterhvert dukket det opp mange ting som måtte fikses :( Har fått fiksa en god del av dette nå, men litt gjenstår...tar det litt etter litt ;)