PDA

Vis full versjon : kanskje kjøpe v70??



Leif
09/02/11, 21:52
Lurer på og kjøpe v70,ca 2005mod,men hører litt forskjellig rundom....,blir anbefalt og kun kjøpe d5 163hk,fordi de mindre motorene har d vært litt problemer med...,stemmer dette??,og er det rett at det ble gjort mye forbedringer på bla understell fra 05??....,og er det noe annet jeg bør vite om?...håper noen kan hjelpe meg litt på vei:)...

angerman
09/02/11, 22:08
kjøp facelift eller nyere. de er bedre støydempet. fått luket ut litt flere barnesykdommer osv. 07/08 modellene har også litt forandringer i forstilling. bærearmer i stål. som jeg føler at fører til bedre kjøreegenskaper. virker strammere i oppsettet. enn de med alu armer.alle 5er dieselene er i utgangspunktet like,med forskjellig effektuttak. i 06 kom de nye og oppgraderte motorene. var litt kluss i begynelsen på de. men er gode motorer det.hender seg automatkasser ryker,men hvis en skifter olje jevnlig og kjører normalt og ikke som en har stjålet bilen. holder de lenge.interiøret er også oppgradert i 05 modellene.

andreas
09/02/11, 22:11
Søkefunksjonen er faktisk gratis å bruka. Du får f.eks. opp dette treffet http://forum.vccn.no/showthread.php?t=16336