PDA

Vis full versjon : Noen som har RSE i nakkestøttene bak



Rasp
07/02/11, 19:02
jeg plagest med dvd spilleren som plutselig slår seg av, den sto på litt før jeg startet bilen,så litt etter jeg startet den så såg jeg den var av, prøvde å slå på igjen men da går det 5 sek så slår den seg av igjen, men kjærringa sa det att det skjedde med ho også tidligere på dagen, tenkte kanskje om den trenger en slags form for rensing kanskje?? Noen som vet noe om dette?

CID
07/02/11, 20:09
Har du dvd spilleren nedi midtkonsolen eller er den integrert i skjermene bak?

Rasp
07/02/11, 20:14
Den er i midt konsollen

CID
07/02/11, 20:35
Kontroller at sikringen til 12V uttaket er ok, evt om du har 12V uttak i bagasjeromet så sjekk den og.

Rasp
07/02/11, 20:38
Kontroller at sikringen til 12V uttaket er ok, evt om du har 12V uttak i bagasjeromet så sjekk den og.

ok jeg har bare 12v framme men skal sjekke den, var og prøvde igjen istad men får bare inn og ut cd/dvd så slår den seg av

Rasp
07/02/11, 22:16
Da vil jeg bere takke å bukke for eit svar som hjalp meg mye nå,
har hatt service å eit uforutsett utlegg på til sammen 12000 nå åso skjedde dette med DVD i baksete,å då såg jeg tusenlappene flyge igjen hehe! Men sikringen var gåen og bytta den og det fungerer igjen, kan det vere att jeg har vert litt uheldig og stikke noe nedi uten å vite det slik att det kortsluttet? Eller har du noen anne formening om hvorfor den er røket? Uansett takk igjen:)

CID
07/02/11, 22:49
Da vil jeg bere takke å bukke for eit svar som hjalp meg mye nå,
har hatt service å eit uforutsett utlegg på til sammen 12000 nå åso skjedde dette med DVD i baksete,å då såg jeg tusenlappene flyge igjen hehe! Men sikringen var gåen og bytta den og det fungerer igjen, kan det vere att jeg har vert litt uheldig og stikke noe nedi uten å vite det slik att det kortsluttet? Eller har du noen anne formening om hvorfor den er røket? Uansett takk igjen:)

Hyggelig å hjelpe!
Har ikke helt funnet ut hvorfor det skjer, men kan dykke litt ned i koblingskjemaene når jeg får tid på jobb, har i ettertid også sett at det ligger TIE rapport på dette, uten at det står noen videre forklaring der.

Rasp
07/02/11, 23:03
Spørs om det er ei svakheit da.. får sjå kor lenge den står sej nå da..