PDA

Vis full versjon : Helmia Bil Årjäng/Turessons Bil & Rep



hgnubel
07/02/11, 10:29
Prøvde å spørre om pris på noen interiørdeler til 850en her for noen uker siden, siden jeg skulle hente ny bil ikke så langt fra grensen.

Sendte mail med VIN og interiørkode 23/1, fikk spørsmål om registreringsnummer som ble sendt 24/1. Skrev ganske tydelig at jeg kun hadde mulighet til å komme innom den 28/1... og nå ser jeg de sendte mail fredag 4/2 (nøyaktig en uke etter jeg kunne handlet der) og spør etter farge :rolleyes:

Var ikke noe så veldig kritisk (da hadde jeg heller ringt), og hadde sikkert kostet alt for mye nytt til at det hadde vært verdt det (dørsider bak + hanskeromluke), men servicen deres pr mail ble jeg ihvertfall ikke imponert over.

aarnes
09/02/11, 11:58
personlig har jeg dårlig erfaring med all mailkommunikasjon med svenske verksteder. samme i norge. lurer du på noe, så ring. da får du svar med engang.

Langedal
09/02/11, 12:54
Er egentlig enig med deg aarnes. Men det er egentlig synd at det er slik, man føler ikke nødvendigvis at verkstedene ønsker kunder. Da hadde de svart eller ringt opp om telefonnummer sto i e-posten.

hgnubel
09/02/11, 13:51
Helt enig med aarnes, og jeg hadde ringt hvis det var viktig nok til at jeg ville lide meg gjennom å stave delenr og fargekoder på telefonen... Men hvis verkstedene ikke vil eller kan besvare epost så er det ikke vanskeligere enn å la være å tilby epost som kontaktmåte.

Sjakalen
09/02/11, 14:29
Helmia bil i Arvika svarte samme ettermiddag pr. e-post med full prisliste over hva jeg ville ha gjort. Takket ja og de svarte igjen med en gang dagen etter. Kan ikke klage der i alle fall.