Vis full versjon : Dekksel for torpedovegg ønskes kjøpt
Ønsker å kjøpe det store dekselet som er skrudd fast i torpedoveggen på passasjersiden.
mulig jeg skal innom huggern på øysand i helga. vet du skru\fastnøkkel str på det som holder det kan jeg ta å demontere et å ta med eventuelt. :)
hva vil du gi for et da? så jeg vet om jeg skal ta med ett ut fra hva de skal ha på huggern...
Størrelsen er jeg ikke sikker på men enten er det 12 mm eller så er det 13 mm mener jeg. Betaler det d koster så hvis du har gidda d så hadde det vært konge.
skal se hva jeg får til på lørdagen!! :) er det skikkelig stress etter å skaffe? :)
Begynner å haste ja, fremdriften på vinteroppgraderingen er i ferd med å stoppe grunnet mangel av dekkselet:-)
ok. skal se skal se! hvis ikke Randi har lagt noe annen plan skal jeg utover å hente en støvkopp til skruen til dempern forran :p hehe å skru ut et sånnt deksel til deg om jeg ikke må grave meg en skyttergrav innigjennom bilvrakene :p
noe annet du skulle had med det samme?
Nei det er nok bare det ja kodja. D hadde vært mere enn forventet om du har fått det til.
"i'll do my best!"
"your best? Losers allways said they did their best! Winners get to go home and FUCK the Prom queen!!"
"Carla Was the Prom Queen!"
om du tar filmens tittel så har du oppgaven i boks i helga ;)
Dan Bay-Johansen
03/02/11, 22:41
Tenker du på de sorte "lukene" ??
Har sånt på delebilen jeg har stående...Er vel ikke umulig å få demontert det til deg, du kan jo gi en lyd om ikke Kodja fikser biffen :D
Dekselet på passasjersiden dekker nesten halve torpedoveggen.
da er det skaffet og gromgutten får den tilsendt i løpet av uka som kommer :)
glemte forresten den sabla støvkoppen over muttern til dempern forran denne gangen også... darn gizmos...
ps: sitatet var fra filmen The Rock! :)
Takker for hjelpa Kodja, det var virkelig kjekt gjort. De film greiene har jeg ikke peiling på, hakke sett film siden E.T kom ut, å det begyner å bli noen år siden:-)
hehe såpass ja :p jaja men kan vell si det sånn at E.T. har ikke Jeg sett da så stiller vi likt der.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.