PDA

Vis full versjon : startsperre på 97 850



amazon
03/02/11, 07:02
noen her som veit hvordan man tar kål på denne?
tenningsløåsen kilte seg slik at jeg ikke fikk vridd rundt igjen låsen her om dagen og har annen rattstamme med nøkkel å alt fra en anna 850 jeg tenkte å sette inn om jeg fikk knerta den jevla startsperra:)
send meg gjerne pm om dere har noen tips om dette

amazon
03/02/11, 19:52
noen her som veit hvordan man tar kål på denne?
tenningsløåsen kilte seg slik at jeg ikke fikk vridd rundt igjen låsen her om dagen og har annen rattstamme med nøkkel å alt fra en anna 850 jeg tenkte å sette inn om jeg fikk knerta den jevla startsperra:)
send meg gjerne pm om dere har noen tips om dette

ingen som har gjort dette før`?

brynna
03/02/11, 21:39
Forslag:
CRC 556 kan løse mange slike problem, sammen med å få laget en ny nøkkel. Slitt nøkkel har jeg selv opplevd kan skape et hel.... problem med tenningslås.
Fikk slipt ny nøkkel og alt ok.

julen
03/02/11, 23:04
settinn rattastammen/ tenningslåsen du skal bytte til.
deretter tar du av antenneringen rundt tenningslåset eller skaffer deg en ekstra. den antenneringen teiper du nøkkeln som egentlig hørertil biln inni å gjemmer det under dersjen et sted bare så det ikke ligger synlig.

har gjort dette selv:) du får ikke fjerna sperra så du kan da gjøre det sånn.

amazon
06/02/11, 04:49
må da vera en eller anna mulighet for å knerte den jevla sperra?
finnes jo altids en måte...hadde bare håpet noen hadde gjort dette før slik at jeg slipper å leite meg frem til det selv

magne850
06/04/11, 05:20
har du fjerna releet 101/102? og tatt bypassledning mellom to av punktene?

julen
06/04/11, 19:01
har du fjerna releet 101/102? og tatt bypassledning mellom to av punktene?

nå skal ikke jeg være påståelig men mener å huske dette gjelder kun obd1 altså tilog med 1995mod...