PDA

Vis full versjon : hva slaks verktøy trenger jeg for og bytte fordeler lok på 745`?



jan_m
31/01/11, 18:39
som spm domt ja jøss for en som har gjort det før , men hva bruker dere for og få det av helt prøvd med en del forskjelig men... spm er det enklere og pele av helle driten for og bytte?

R.G
31/01/11, 18:41
bak montert eller blokkmont?

R.G
31/01/11, 18:42
er det toppfordeler som sitter i bakant topp, så sitter hele fordeler i to stk m6 skruer (10mm pipe) lokket sitter festet i 3 stk flattrekker skruer. går også an å bruke pipe. lurer på om er 8mm pipe på di 3 skruene.

lettest å ta ut hele ved å løsne to stk skruer og ta lokket deretter



er det fordeler somm sitter i blokka sitter denne festet med en bolt i blokka, og lokket er festet med to klips

eab
31/01/11, 18:45
Kommer langt med en 8mm fastnøkkel og litt tålmodighet ja

EivindG
31/01/11, 19:21
Kommer langt med en 8mm fastnøkkel og litt tålmodighet ja

ja mange ganger holder det å løsne de, holde lokket med en hånd og skru de ut med den andre, funger ofte best med tommel og pekefinger. :D

jan_m
31/01/11, 19:43
dome spm trenger dome svar hehe brukte en fast skrale 8mm med led, ble litt forskjel med nye tenings deler... virker mye pigere og ikke minst lett starta..

TeamBørnOut
31/01/11, 20:13
Gjør underverker :D
Har du penger til overs en dag og kjeder deg på Ebay så spander på deg en mds coil med litt høyere volt også :)

jan_m
31/01/11, 20:52
problemet syaves regina... er vel lignenes coil som k motorn hvordan er det og bygge om event...

TeamBørnOut
31/01/11, 21:02
hmmms ja K motoren har vell en kraftig coil? ser ihvertfall sånn ut :D

EivindG
31/01/11, 21:06
dome spm trenger dome svar hehe brukte en fast skrale 8mm med led, ble litt forskjel med nye tenings deler... virker mye pigere og ikke minst lett starta..

kjempe greier da er du hjelpt :D er jo lov med litt uskyldig (morro) mobbing :rolleyes:

jan_m
31/01/11, 21:55
hehe er helt sant men som jeg skrev korka spm trenger korka svar eter 14 timer på jobb så tenker man veldig litte...

tbo ang coil har fått høre av gamel volvo man at det er like bare at den jeg trenger er svin dyr derfor jeg leter eter l.h2.4 eller lokter på data sprut regner med at sprut kan bli billigere meeen da forsviner auto kassa og trøt sugis...