EivindG
25/01/11, 20:30
Da har eg søk i hytt og dyne for å finne opplegget for de som vil forbi "300"oppsettet.
Altså eg har den såkaldte 300 satsen men vil som mange andre ha mer.
Ting som eg vektlegger er bla pris og holdbarhet. Lavest mulig pris på best mulig kvalitet.
Så det eg er på jakt etter er ka:
-chip (holder det med "300" chips)
-Dyser (man tømmer vel 465cc dysene)
-LMM (holder det med 3")
-kam (kam for en god effekt kurve)
-Grenrør
-Innsug (holder det med F-innsug)
-Topp (går det med 530 eller bør mann få på 531)
Får å klatre videre opp hestekreft stigen.
Dette er en tråd for 350-400hk, på en billig og grei måte, så kan de så faktisk har gjort det, kan komme med erfaringer, innspill og tips.
De som bruker mer tid på pc enn i garasjen kan jo lese litt mer om sleggefett osv.
Diskusjoner om datasprut vs chip osv er det egene tråder til!! Det samme gjelder for turbo, de står det masse vis om på nettet
Når det gjelder innmat så bør mann også holde det utenfor for å holde tråden innenfor overskrifen!!
Takk for innspill.
søkeord: b230ft, oppsett
Altså eg har den såkaldte 300 satsen men vil som mange andre ha mer.
Ting som eg vektlegger er bla pris og holdbarhet. Lavest mulig pris på best mulig kvalitet.
Så det eg er på jakt etter er ka:
-chip (holder det med "300" chips)
-Dyser (man tømmer vel 465cc dysene)
-LMM (holder det med 3")
-kam (kam for en god effekt kurve)
-Grenrør
-Innsug (holder det med F-innsug)
-Topp (går det med 530 eller bør mann få på 531)
Får å klatre videre opp hestekreft stigen.
Dette er en tråd for 350-400hk, på en billig og grei måte, så kan de så faktisk har gjort det, kan komme med erfaringer, innspill og tips.
De som bruker mer tid på pc enn i garasjen kan jo lese litt mer om sleggefett osv.
Diskusjoner om datasprut vs chip osv er det egene tråder til!! Det samme gjelder for turbo, de står det masse vis om på nettet
Når det gjelder innmat så bør mann også holde det utenfor for å holde tråden innenfor overskrifen!!
Takk for innspill.
søkeord: b230ft, oppsett