PDA

Vis full versjon : LØST. El vindu vil ikke opp. V70



Nilsebu
25/01/11, 00:51
Etter en tur helt ned med vinduet idag, så ville ikke vinduet på førersiden opp igjen.

Tok en 5-10 min så gikk den opp, trykket så ned igjen, men da var det slutt.

Nedover fungerer hele tiden.

Er det størst kjangs for at det er bryteren det er noe gale med, eller motoren?

Spør bare, så jeg vet hvor jeg skal begynne.

Takker for svar :)

ola normann
25/01/11, 07:42
Mener å ha lest at det ofte er dårlig kontakt i bryterpanelet i døra.

Nilsebu
25/01/11, 11:36
Løst. Var bryteren ja.. 1300 for en ny :eek:

Hvis dette skulle skje med andre, så er det vel førersiden som ryker først. Kabelene dere skal sjekke er grønn-blå og grønn.

MrX
25/01/11, 13:51
Bryteren bruker og være en grei sak og overhale.

Uansett selger ipd orginale brytere til en billig penge

Sortehaug60
28/02/11, 12:15
Jeg har fått samme problemet på min s60 02mod.
Kun førersiden som ikke fungerer, vindue står helt nede :( så litt kritisk.

Ringte Volvo forhandler, påstod jeg måtte bytte hele panelet. 3500,- for ny del?

Tips om hvor jeg kan få dette billigere?
evt en løsning hvor jeg slipper å bytte hele panelet?

ola normann
28/02/11, 14:50
Får du ikke noe respons her så prøv under S60 / V70N / S80 / XC -serien delen av forumet, bilen din havner vel under den kategorien.

Men på x70 så er det vel ofte snakk om å demontere og gjøre rent bryterpanelet tror jeg.

Per Turbo
28/02/11, 15:55
Skjedde meg her om dagen også, da på høyre bakdør.. gikk opp igjen etter noen forsøk.

MrX
28/02/11, 15:58
bakdørene bruker og være greie uansett da de har 2 knapper så man alltids får lukket vinduet. Er litt verre med førerdøren som bare har en knapp.

Daniel V
28/02/11, 16:13
bakdørene bruker og være greie uansett da de har 2 knapper så man alltids får lukket vinduet. Er litt verre med førerdøren som bare har en knapp.

Sveivevindu gutter, sveivevindu ;)

Per Turbo
28/02/11, 17:10
bakdørene bruker og være greie uansett da de har 2 knapper så man alltids får lukket vinduet. Er litt verre med førerdøren som bare har en knapp.

Hjalp ikke å bruke knappene på dørene heller, og ja, sjekket at barnesikring var av, men det stod stille. Bare prøvde flere ganger så kom den seg.