Vis full versjon : Biltema lambdasonde + regnvær = fjusking?
Har biltema lambdasonde, plassert midt under bilen på katalysatoren, altså, veldig utsatt for fukt og jævelskap.. 2 av ledningene er festet med kabelsko og 1 er loddet.
Har hørt om folk med biltema lambdasonde som har hatt problemer i regnværet. Min fjusker som bare juling, blir "bra" igjen hvis jeg napper ut pluggen til LMM..
Noen som har slike erfaringer med biltema lambdasond?
TeamBørnOut
24/01/11, 19:50
skal ikke fjuske.. men hvis du kortslutter disse ( 2 av kablene er til forvarming) så kan ting skje :)
hadde biltema lambda på ein bil den virka ikkje i det heile tatt samme om det var sol eller regn....
Er ikke kortsluttet, bilen fjusker som faen i regnevær, gjort det i snart et halvt år, rett og slett dritt lei, håpløs bil, får vel bare ta vare på eiker felgene og selge mannskiten
er en 1993 240 MED B230FD
Jeg hadde det problemet når lambdasonden holdt på å kvelde! Byttet, og var bra igjen etterpå. Noen som vet hvor mye lambdasonde koster hos Volvo forresten?
TeamBørnOut
24/01/11, 20:04
slutt å kjøp dritt fra biltema og bytt tenningsdeler :) gjør nok susen :)
Ja, angrer som faen på biltema drittn, skal aldri nærme meg bildeler fra biltema lenger, ALDRI MER
Jeg hadde det problemet når lambdasonden holdt på å kvelde! Byttet, og var bra igjen etterpå. Noen som vet hvor mye lambdasonde koster hos Volvo forresten?
Koster rundt 1000 på BCB
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.